ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین فیلم آموزش زبان انگلیسی - تدریس لغات مربوط به مریضی هابه انگلیسی (سطح پیش متوسطه)

فیلم آموزش زبان انگلیسی - تدریس لغات مربوط به مریضی هابه انگلیسی (سطح پیش متوسطه)

در این فیلم آموزش زبان انگلیسی - تدریس لغات مربوط به مریضی هابه انگلیسی (سطح پیش متوسطه) ارائه شده است. این فیلم آموزشی بخشی از تدریس لغات سطح پیش متوسطه (pre-intermediate) است . در این فیلم لغات مربوط به مریضی ها تدریس می شود. در تدریس لغات از عکس و معنی کلمه به انگلیسی و مثال های ملموس استفاده شده و روخوانی مدرس و تنوع عکس ها و همچنین تدوین حرفه ای یادگیری را جذابتر کرده است. I have a fever به این معنی است که من تب دارم. یکی از بیماری های رایج Flu است که در فیلم توضیح داده شده است. در رابطه با لغت Cough هم توضیح داده شده است. با مشاهده این فیلم می توانید لغات مربوط به عطسه و سرفه را یاد بگیرید. برای دندان درد از Toothache استفاده می کنید. لغات مرتبط بیشتری در فیلم مورد بررسی قرار گرفته شده است.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
ثبت فیلم توسط: مرجان پنبه ییان (مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی توسط مدرس مجرب خانم با 17 سال سابقه دارنده مدرک زبان انگلیسی IELTS با نمره ۸.۵ و مدرک بین المللی TKT
آمار بازدید: 422 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image