ارتباط مستقیم با 30592 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی سایت معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی – شماره تماس اساتید زبان

سایت معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی – شماره تماس اساتید زبان

سایت معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی – شماره تماس اساتید زبان

اگر در جستجوی سایت معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی هستید و قصد دارید با شرکت در کلاسهای خصوصی زبان در امتحان زبان موفق شوید و یا در کنکور زبان را بالاتر بزنید و یا مکالمه و گرامر را بهتر آموزش ببینید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین تدریس زبان انگلیسی با جزوه و فیلم رایگان


شماره تماس اساتید تدریس خصوصی زبان انگلیسی


اگر در جستجوی شماره تماس اساتید زبان انگلیسی هستید و می خواهید به صورت مستقیم با خود استاد حرف بزنید .... در هر صورت، در همین سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین انگلیسی و سایر زبان های خارجی را می توانید مشاهده کنید. برای مشاهده لیست مدرسین زبان بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. تا سال 1403 بیش از 30000 استاد و مدرس مجرب در این وب سایت ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، آیلتس، تافل و سایر دروس و رشته ها فعالیت دارند.


اگر قصد دارید در آزمون آیلتس شرکت کنید و در جستجوی شماره تماس مستقیم معلم خصوصی آیلتس مجرب و با سواد هستید باز هم در این سایت مدرسین IELTS فوق العاده ای حضور دارند. برای تسلط بر مکالمه زبان انگلیسی هم می توانید از اساتید برتر کمک بگیرید. برای تمامی مدرسین اطلاعات بسیار کاملی ارائه شده است و انتخاب معلم زبان انگلیسی خوب برای شما کار راحتی خواهد بود. اکثر اساتید مدرک TTC، آیلتس، تافل، سلتا، تسول و ... دارند و در کار خودشان جزو برترین ها می باشند.


انتخاب بدون واسطه معلم خصوصی زبان از ایران مدرس


در وب سایت حاضر واسطه ای در کار نیست و معلم زبان را خودتان انتخاب می کنید. اساتید خصوصی در این وب سایت (ایران مدرس) رزومه کاملی ارائه نموده اند و هر مطلبی که استاد نوشته است در معرض دید شما قرار می گیرد. تعدادی از مدرسین زبان که تبلیغات ویژه دارند را هم در پایین همین مطلب می توانید مشاهده کنید.


نکته دیگر اینکه شماره تماس همه ی اساتید در ایران مدرس ارائه شده است و علاوه بر آن یک فرم تماس با استاد را هم در صفحه هر کدام از اساتید می توانید مشاهده نمائید. وقتی برای اساتید پیغام خودتان را ثبت می کنید، یک ایمیل برای ایشان فرستاده شده و از پیغام شما مطلع خواهد شد. در صورت تمایل می توانید شماره تماس خودتان را برای استاد بفرستید تا با شما تماس بگیرد. بنابراین در این وب سایت از راههای مختلف می توانید با مدرسین زبان انگلیسی و یا هر درس دیگری در ارتباط باشید:



این مقاله خوب را هم بخوانید: توصیه های بسیار کاربردی برای انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی


ارتباط با مدرسین زبان از طریق شماره تماس مستقیم ایشان


1- از طریق شماره تماسی که مدرس ثبت کرده است با ایشان تماس بگیرید و در رابطه با قیمت کلاسها و نحوه برگزاری جلسات تدریس خصوصی و .... سوال بپرسید و از این طریق کلاسها را هماهنگ نمائید. اساتید زبان انگلیسی در همین سایت ایران مدرس زبان را به صورت آنلاین و یا حضوری تدریس می نمایند. برای بعضی از دروس خاص نمی توان در هر شهری استاد خوب پیدا کرد.


کلاس های آنلاین در واقع محدودیت زمانی و مکانی را از میان برداشته است. اگر می خواهید با هزینه مناسب تری استاد خصوصی خوب زبان انگلیسی داشته باشید از کلاس های آنلاین استفاده نمائید. به عنوان مثال، استادی که برای هر جلسه تدریس خصوصی زبان انگلیسی مبلغ 800 هزار تومان را درخواست می نماید کلاس آنلاین را با مبلغ 600 یا حتی 500 هزار تومان هم برگزار خواهد کرد. شماره تماس تمام مدرسین زبان در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است و می توانید با یک استاد عالی کلاس خودتان را هماهنگ نمائید.


پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید: شماره تلفن معلم خوب زبان انگلیسی (خانم و آقا)


ارتباط با مدرسین خصوصی زبان از طریق ایمیل


2- بعضی از مدرسین شماره تماس ثبت نکرده اند ولی در عوض ایمیل آنها در این وب سایت موجود است. می توانید از طریق ایمیل با این اساتید در ارتباط باشید. معلم های زبان که کار تدریس خصوصی را انجام می دهند خیلی سریع به ایمیل شما پاسخ خواهند داد. حتی اگر واقعا می خواهید با یکی از اساتید کلاس داشته باشید می توانید شماره تماس خودتان را برای ایشان ایمیل کنید تا با شما تماس گرفته شود. در این وب سایت شما به صورت مستقیم و بدون واسطه با اساتید در ارتباط خواهید بود و هیچ واسطه ای در کار نیست.



تماس با مدرسین خصوصی زبان از طریق فرم ارتباط


3- از طریق فرم ارتباط با مدرس که در صفحه هر کدام از مدرسین چنین فرمی وجود دارد می توانید برای استاد مورد نظر خودتان پیغام بگذارید. به این ترتیب ایمیلی برای استاد ارسال شده و پیغام شما به ایشان می رسد.


جمع بندی و نتیجه گیری در رابطه با شماره مستقیم اساتید زبان انگلیسی


با توجه به موارد گفته شده در ایران مدرس بدون هیچ واسطه ای و از روشهای مختلف می توانید با اساتید تدریس خصوصی زبان در ارتباط باشید. (مشاهده لیست کامل مدرسین زبان). علاوه بر آن، در این وب سایت اطلاعات مفیدی برای دادن آگاهی بیشتر به متقاضیان زبان انگلیسی ارائه شده است. از جمله اینکه اگر در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی زبان سوال دارید مقاله قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی را مطالعه کنید.


البته مدرسین ثبت نامی در این سایت در جزئیات آگهی تدریس خودشان قیمتی که برای کلاسها در نظر دارند را هم ذکر نموده اند و از این طریق هم می توانید از نرخ کلاسهای خصوصی اطلاع پیدا کنید. مطالعه مقاله نکات کلیدی در آموزش و یادگیری صحیح زبان انگلیسی هم می تواند به شما در یادگیری بهتر زبان انگلیسی در کنار شرکت در کلاسهای خصوصی کمک کند.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1082 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image