ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی راهکارهایی برای گرفتن نتیجه عالی از کلاس های تدریس خصوصی

راهکارهایی برای گرفتن نتیجه عالی از کلاس های تدریس خصوصی

راهکارهایی برای گرفتن نتیجه عالی از کلاس های تدریس خصوصی

راهکارهایی برای گرفتن نتیجه عالی از کلاس های تدریس خصوصی در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید کلاس های خصوصی برای شما نتایج خوبی داشته باشد موارد زیر را در نظر داشته باشید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 5 راهکار برای انتخاب درست معلم خصوصی


نتیجه عالی گرفتن از تدریس خصوصی


1- با یک معلم خصوصی خوب کلاس ها را هماهنگ نمائید. استادی که بر درس مسلط نباشد علاوه بر هزینه وقت شما را هم تلف خواهد کرد.


برای مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی در همین سایت ایران مدرس و انتخاب یک معلم خوب بر روی عبارت لیست معلم های خصوصی کلیک کنید.


2- کلاس های تدریس خصوصی را جدی بگیرید و به توصیه های معلم خصوصی خودتان عمل نمائید. حل تمرینات داده شده بسیار مهم است.


3- در کلاس های خصوصی حواستان را صد در صد جمع نمائید. سعی کنید در زمان هایی کلاس های خصوصی را برگزار کنید که سرحال هستید و گیرایی بالایی دارید.


مطالعه مقاله چگونه بهترین نتیجه را از کلاس های تدریس خصوصی بگیریم؟ هم مفید است.



4- در فاصله زمانی بین کلاس ها خودتان هم درس بخوانید تا نتیجه عالی بگیرید. استاد و معلم خصوصی نمی تواند به جای شما درس بخواند. کار اصلی را خودتان انجام می دهید. خصوصا اگر از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی استفاده می کنید تمرینات زیادی را حل نمائید.


5- اگر اشکالات زیادی دارید برگزاری کلاس های خصوصی را به ایام امتحانات موکول ننمائید. در طول ترم کلاس ها ارزان تر تمام می شود و بازدهی بالاتری هم دارد.


6- در یک روز تعداد زیادی کلاس برگزار نکنید. حداکثر تا دو جلسه خوب است. اگر خواندن درس را به ایام امتحانات موکول نکنید معمولا بیشتر از 2 جلسه در روز هم لازم نمی شود.


این مقاله را هم بخوانید: راهکارهایی برای افزایش بازدهی کلاسهای تدریس خصوصی و حصول بهترین نتیجه


7- در کلاس های خصوصی سوال بپرسید و این کلاس ها را به عنوان یک فرصت خوب برای یادگیری ببینید. کلاس های تدریس خصوصی برای پیشرفت در تحصیل کاملا موثر است.


8- برای دروسی که اشکالات پایه ای دارید در طول ترم از این کلاس ها استفاده نمائید. برای درس هایی که خودتان تا حد خوبی بلد هستید به صورت رفع اشکالی در ایام امتحانات کلاس داشته باشید.


9- از جزوه کلاسی خودتان در کلاس های خصوصی هم استفاده نمائید. چرا که این جزوه های کلاسی تمام مطالب مد نظر استاد و معلم اصلی شما را دارد.


مشاهده ویدیوی راهنمای انتخاب معلم خصوصی خوب از ایران مدرس هم پیشنهاد می شود.


10- توجه داشته باشید که بازدهی کلاس های تدریس خصوصی به شدت به میزان مطالعه خودتان در بازه زمانی بین کلاس ها بستگی دارد. اگر می خواهید نتایج بسیار خوبی بگیرید بین هر دو جلسه مطالب ارائه شده را خیلی خوب بخوانید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 703 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image