ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
معلم خصوصی آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی نحوه گرفتن نمره 20 با کلاس های تدریس خصوصی

نحوه گرفتن نمره 20 با کلاس های تدریس خصوصی

نحوه گرفتن نمره 20 با کلاس های تدریس خصوصی

در این مقاله در رابطه با موفقیت در درس و تحصیل در سطح بالا و در رابطه با نحوه بیست گرفتن و چگونگی گرفتن نمره 20 و حتی شاگرد اول شدن با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی توضیح داده شده است.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه معدل بیست بگیریم و درس بخوانیم تا 20 بگیریم


نمره 20 با تدریس خصوصی


در بسیاری از موارد ممکن است این ذهنیت وجود داشته باشد که کلاس های تدریس خصوصی مختص دانش آموزان و دانشجویان ضعیف و تنبل است و از این کلاس ها فقط برای قبول شدن در دروس مختلف و برای پاس شدن درس ها می توان استفاده نمود. البته به صورت کلی این مطلب درست نیست و چون سطح کلاس های خصوصی قابل تنظیم است و سطح این کلاس ها را می توان از ابتدای کار مشخص نمود، در نتیجه حتی برای 20 گرفتن در دروس مختلف و یا برای شاگرد اول شدن و حتی برای کسب رتبه خوب کنکور می توان از این کلاس ها استفاده کرد. برای گرفتن نمره 20 در درس ریاضی استفاده از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی بسیار مفید است و برای سایر دروس هم این نکته درست می باشد.


هدف شاگرد در کلاس خصوصی


در کلاس های خصوصی اگر خود شاگرد هدفش فقط قبول شدن در درس ها باشد مطالبی که در کلاس ارائه می شود هم متناسب با سطح تحصیلی ایشان خواهد بود و قبولی در درس ها هم بدست می آید. اما اگر خود دانش آموز یا دانشجو در درس ها در سطح خوب و متوسطی قرار دارد و هدفش این است که نمرات بالا و حتی بیست بگیرد و شاگرد اول شود، در این حالت هم با شرکت در کلاس های خصوصی می تواند به هدف خودش برسد.


مطالعه مقاله نمره 20 و ارتقای معدل و قبولی در امتحان با کلاسهای تدریس خصوصی هم مفید است.


اما چگونه برای نمره 20 گرفتن در دروس مختلف باید از کلاس های خصوصی استفاده کنیم؟



برای اینکه با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی، در ریاضی و فیزیک و یا هر درس دیگری نمره 20 بگیرید، مواردی را باید در نظر داشته باشید. اگر مثلا نمره شما در درس ریاضی همیشه حول و حوش 16 و 17 بوده است در این حالت رسیدن به نمره 20 کار سختی نیست. البته ممکن است تلاش کرده باشید و از نمره 17 بالاتر نگرفته باشید. ولی به هر حال چون خود شما در حد خوبی درس را بلد هستید، با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی می توانید اشکالات ریزی که باعث شده است نمره شما از حد مشخصی بیشتر نشود را تشخیص داده و به نمره بیست برسید. فکر می کنید چه عاملی تا به حال باعث شده است نمره 20 نگیرید.


رفع اشکالات پایه ای


خوب مسلما به عنوان مثال برای همان درس ریاضی ممکن است اشکالاتی از پایه های قبل برای شما باقی مانده باشد. اشکالاتی که شاید خودتان ندانید مربوط به کدام مبحث و کدام مقطع قبلی است. این اشکالات در جلسه امتحان خودش را نشان خواهد داد و باعث می شود تعدادی از سوالات را درست ننویسید. یک معلم خصوصی ریاضی خوب وقتی در کلاس های خصوصی با شما تمرینات را حل می کند و از شما سوال می پرسد و جواب تمرینات حل شده شما را می بیند، متوجه این اشکالات شده و با توضیحات کافی درس را برای شما بهتر جا می اندازد.



مطالعه مقاله کسب نمره 20 امتحانات و معدل بالا با کلاسهای تدریس خصوصی هم مفید است.


چرا داشتن معلم خصوصی؟


بنابراین برای درس ریاضی و یا هر درس دیگری موارد و اشکالاتی وجود دارد که باعث می شود با وجود اینکه تمام تلاش خودتان را می کنید نمره 20 را نگیرید. در این حالت در کنار داشتن یک معلم خصوصی با تجربه کاملا مفید و موثر است. در همین سایت ایران مدرس لیست کاملی از مدرسین تدریس خصوصی برای درس ریاضی و سایر دروس را می توانید مشاهده نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین در همین سایت بر روی عبارت مشاهده معلم های تدریس خصوصی کلیک کنید.


عملکرد صحیح برای گرفتن نمره 20


در پایین همین مطلب هم تعدادی از اساتید را می توانید مشاهده نمائید. اما باز هم سوال را تکرار می کنیم. برای گرفتن نمره 20 با شرکت در کلاس های خصوصی چگونه باید عمل کرد؟ یک حالت که شما خودتان در درس خاصی در حد متوسط به بالا هستید مورد بررسی قرار گرفت. اگر خودتان در یک درس در حد خوبی هستید ممکن است با 4 یا 5 جلسه بتوانید اشکالات را برطرف نمائید و از حد متوسط به عالی برسید و بهترین نمره را بگیرید. البته از همان ابتدای کار باید به مدرس و معلم خصوصی خودتان بگوئید که هدف شما 20 گرفتن در درس است. اما اگر در یک درس و یا در دروس مختلف ضعیف هستیم و نمرات ترم های قبلی خیلی خوب نبوده است باز هم با شرکت در کلاس های خصوصی می توان 20 گرفت و یا شاگرد اول شد؟ پاسخ این سوال در پاراگراف بعدی ارائه شده است.


پیشنهاد می کنیم مقاله 20 راهکار برای استفاده بهتر از کلاس های تدریس خصوصی را هم بخوانید و فیلم آموزش نحوه انتخاب بدون واسطه معلم تدریس خصوصی از ایران مدرس را ببینید.


نمره 20 در دروس ضعیف با کلاس خصوصی


اگر در درس یا دروسی به صورت پایه ای ضعیف هستید با شرکت در کلاس های خصوصی باز هم در آن درس یا دروس می توان نمره 20 را گرفت. البته نکته ای را باید مد نظر داشته باشید. از کلاس های خصوصی هم باید انتظار معقول و منطقی داشت. در ضمن، مطالبی که در کلاس های خصوصی گفته می شود باید توسط ذهن خود شما مورد بررسی و پردازش و تحلیل قرار گیرد و باید ذهن شما هم به تدریج توانا و تونا تر شود تا بتوانید به هدف خودتان دست پیدا کنید. اگر صدها کلاس شرکت کنید ولی خودتان روی مطالبی که ارائه می شود کار نکنید و مرور و حل تمرین و ... را نداشته باشید فایده ای ندارد. در ضمن، اگر در بعضی از دروس ضعیف هستید باید بیشتر تلاش کنید و کلاس ها را هم زودتر شروع نمائید.


نمره بیست شیمی و فیزیک


اگر مثلا در درس فیزیک و یا شیمی ضعف های پایه ای زیادی دارید و در ترم های قبل در این دو درس نمرات خوبی نگرفته اید اینکه بخواهید با چند جلسه کلاس تدریس خصوصی فیزیک و یا تدریس خصوصی شیمی نمره بالا و 20 بگیرید خیلی منطقی نیست. در مرحله اول باید به شدت در خودتان اشتیاق و انگیزه ایجاد کنید و برای خودتان بنویسید که چرا می خواهید 20 بگیرید. دلایل خودتان را روی برگه کاغذی بنویسید. در ادامه سعی کنید از همان اوایل ترم کلاس ها را شروع نمائید و درس را به تدریج و به مرور زمان یاد بگیرید.



پیشرفت تکاملی با کلاس خصوصی


اگر مثلا در همان درس فیزیک همیشه نمره شما 11 و 12 بوده است ممکن است این ترم با شرکت در کلاس های خصوصی به نمره 20 نرسید ولی نمره شما مطمئنا افزایش پیدا خواهد کرد. می توانید این ترم نمرات خودتان را از مقادیر کم به حدود 15 و 16 برسانید و با ادامه این روند ترم های بعد به 18 و 19 و حتی 20 برسید. به هر حال تغییرات به تدریج اتفاق می افتد. اگر در کنار خودتان یک مدرس و معلم خصوصی خوب داشته باشید راه را به شما نشان خواهد داد و تغییرات می تواند سریعتر اتفاق بیافتد. اگر خودتان به تنهایی بخواهید مطالب را یاد بگیرید و یا تغییرات مثبت بزرگی در نمرات و معدل خودتان ایجاد کنید باز هم غیر ممکن نیست ولی بیشتر طول خواهد کشید و به سعی و خطا نیاز خواهید داشت.


مطالعه مقاله کلاس های تدریس خصوصی برای افزایش معدل و گرفتن نمرات بالاتر هم مفید است.


سخن آخر


با توجه به مطالب ارائه شده و به عنوان جمع بندی می توان گفت که با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی می توان در دروس مختلف نمره 20 گرفت و بهترین نتایج را در درس و تحصیل کسب نمود. البته اگر خودتان در حد متوسط دروس را بلد هستید کار شما برای گرفتن نمره بیست راحت تر است ولی اگر ضعف ها و اشکالات پایه ای وجود دارد باید زودتر کلاس ها را شروع نمائید و بیشتر تلاش کنید. ممکن است همان ابتدای کار به نمره بیست نرسید و بهترین نمرات را نگیرید ولی مسلما تغییرات مثبت شروع می شود و در طی دو یا سه ترم با ادامه این روند به نمرات عالی خواهید رسید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 2185 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image