ارتباط مستقیم با 30586 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی چگونه بهترین نتیجه را از کلاس های تدریس خصوصی بگیریم؟

چگونه بهترین نتیجه را از کلاس های تدریس خصوصی بگیریم؟

چگونه بهترین نتیجه را از کلاس های تدریس خصوصی بگیریم؟

در این مقاله در رابطه با نحوه گرفتن بهترین نتیجه از کلاس های تدریس خصوصی توضیح داده شده است. اگر می خواهید از کلاس های تدریس خصوصی بهترین نتیجه را بگیرید این مقاله را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: راهکارهایی برای گرفتن بهترین نتیجه از کلاس های تدریس خصوصی


بهترین نتیجه تدریس خصوصی


اگر می خواهید از کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی، شیمی، فیزیک، زیست، عربی و یا هر درس دیگری استفاده کنید برای حصول بهترین نتیجه باید یک روند درست را در پیش بگیرید. برای گرفتن بهترین نتیجه از کلاس های تدریس خصوصی موارد زیر بسیار مهم هستند:


1- زودتر استفاده از این کلاس ها را شروع نمائید


در بسیاری از موارد دانش آموزان و دانشجویان مطالعه تمام دروس را برای ایام امتحانات باقی می گذارند و انتظار دارند که با چند جلسه کلاس خصوصی در ایام امتحانات نتیجه خوبی هم بگیرند. باید در نظر داشته باشید که فقط تمام کردن درس نیست که مهم است. اگر شما در یک روز 10 جلسه کلاس خصوصی هم برگزار کنید و درس را تمام کنید باز هم ممکن است نتیجه خوبی نگیرید. ذهن شما باید فرصت پردازش اطلاعات و دسته بندی و تحلیل آنها را داشته باشد. اگر بخواهید مثلا در یک روز با تعداد جلسات بالا فیزیک را یاد بگیرید ظاهرا ممکن است درس تمام شود ولی در چنین حالتی در جلسه امتحان نمی توانید از آموخته های خودتان استفاده نمائید. باید زودتر شروع کنید تا فرصت کافی برای هضم مطالب و تمرین حل کردن و مرور را داشته باشید. به این ترتیب بهترین نتیجه را از کلاس های خصوصی می گیرید.


2- با یک معلم خصوصی خوب کلاس داشته باشید


مهم است که یک معلم خصوصی خوب و با تجربه را در کنار خودتان داشته باشید. اگر همان یکی دو جلسه اول متوجه شوید که زبان استاد را متوجه نمی شوید و یا خوب تدریس نمی کنند و برای شما مفید نیست با یک معلم دیگر کلاس را هماهنگ نمائید. بعضی از اساتید برای آشنایی اولیه حتی جلسه اول کلاس را رایگان برگزار می کنند. بنابراین می توانید با یک معلم خوب کلاس داشته باشید. برای مشاهده لیست معلم های تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت مشاهده معلم های تدریس خصوصی کلیک کنید. تجربه استاد، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی ایشان، نظرات شاگردهای قبلی و ... برای تمامی اساتید در همین سایت ثبت شده است و می توانید یک معلم خوب را انتخاب نمائید.


پیشنهاد می شود مقاله چرا کلاس تدریس خصوصی بهترین راهکار برای موفقیت در امتحان است؟ را بخوانید و فیلم نحوه مشاهده شماره تماس بهترین اساتید و معلم های تدریس خصوصی را هم ببینید.


3- در کلاس ها با تمرکز بالا گوش دهید و سوال بپرسید


شما برای کلاس های خصوصی هزینه می کنید و در عین حال وقت می گذارید. بنابراین بهتر است سعی کنید بیشترین استفاده را از آن داشته باشید. در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی و یا هر درس دیگری که شرکت کرده اید سعی کنید با تمرکز بالا گوش دهید و مطالب را خوب یاد بگیرید. از استاد خودتان سوال بپرسید. البته اگر در فاصله زمانی بین کلاس های خصوصی به اندازه کافی مطالعه کرده باشید سوالهایی خواهید داشت و کلاس برای شما بسیار مفیدتر خواهد بود. خلاصه اینکه تلاش کنید از کلاس ها بهترین استفاده را داشته باشید و با تمرکز و حواس جمع گوش دهید. کلاس های خصوصی را مانند یک فرصت بسیار خوب برای یادگیری و پیشرفت در درس و تحصیل ببینید.


4- در فاصله زمانی بین کلاس ها درس بخوانید و مطالعه کنید


در کلاس های خصوصی بخواهید شرکت کنید و یا هر روش دیگری را برای یادگیری استفاده نمائید، در هر صورت کار اصلی را خودتان انجام می دهید. در نظر داشته باشید اول و آخر خودتان باید درس را مطالعه نمائید. استفاده از کلاس های خصوصی بسیار کمک کننده است ولی معلم خصوصی نمی تواند به جای شما درس بخواند، مرور کند و یا تمرین حل نماید. بنابراین سعی کنید با یک برنامه ریزی خوب حتما خودتان هم درس بخوانید و مرور کنید. نکته خوبی که وجود دارد این است که وقتی خودتان درس می خوانید بازدهی کلاس ها برای شما بیشتر خواهد شد. وقتی درس را مرور می کنید مطالبی که درک نکرده اید خودش را نشان خواهد داد. همین موارد را جلسه بعد می توانید از معلم خصوصی خودتان بپرسید. بنابراین حتما خودتان هم درس بخوانید. اگر می خواهید از کلاس های خصوصی نتیجه بگیرید و بهترین نتیجه ممکن را کسب کنید حتما درس خواندن خودتان را در نظر داشته باشید.


مطالعه مقاله چگونه بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی را داشته باشیم؟ هم مفید است.


5- از کلاس های تدریس خصوصی انتظار معقولی داشته باشید


تمام مواردی که در پاراگراف های قبل گفته شد در این راستا بود که از کلاس های تدریس خصوصی انتظار معقول و منطقی ای داشته باشید. به عنوان مثال وقتی گفته می شود خودتان درس بخوانید منظور این است که انتظار نداشته باشید شرکت در کلاس های تدریس خصوصی شما را از درس خواندن و یا مطالعه دروس و مرور و حل تمرین بی نیاز کند. برعکس باید با انگیزه بالاتر و بیشتر درس بخوانید. معلم خصوصی به جای شما درس نمی خواند ولی کمک می کند در مسیر موفقیت گام بردارید. یا نکته ای که گفته شد و آن هم این بود که زودتر کلاس ها را شروع کنید باز هم در این راستا است. انتظار نداشته باشید که در طول ترم درس نخوانید و چند روز مانده به امتحانات فقط با برگزاری چند جلسه کلاس خصوصی نتیجه خوبی بگیرید. برای یادگیری دروس باید به خودتان فرصت کافی بدهید و هر چه زودتر شروع کنید. البته اگر فقط برای رفع اشکال قصد دارید از کلاس های خصوصی استفاده نمائید، در این حالت یکی دو روز مانده به امتحان هم می توانید یکی دو جلسه به عنوان رفع اشکال برگزار کنید.


مطالعه مقاله راهکارهایی برای افزایش بازدهی کلاسهای تدریس خصوصی و حصول بهترین نتیجه هم پیشنهاد می شود.


عبارت های کلیدی: نحوه گرفتن بهترین نتیجه از کلاس های تدریس خصوصی، کسب بیشترین بازدهی از جلسات تدریس خصوصی، کلاس های خصوصی برای گرفتن بهترین نمره امتحان و کسب بهترین درصد در کنکور


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1185 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image