ارتباط مستقیم با 30562 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی چگونه تدریس کنیم و در تدریس خصوصی و گروهی موفق باشیم؟

چگونه تدریس کنیم و در تدریس خصوصی و گروهی موفق باشیم؟

چگونه تدریس کنیم و در تدریس خصوصی و گروهی موفق باشیم؟

در این مقاله در رابطه با نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و گروهی و در پاسخ به سوال چگونه تدریس کنیم و در تدریس خصوصی و گروهی موفق باشیم توضیحاتی ارائه شده است. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی یا گروهی فعالیت داشته باشید این مقاله را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه تدریس کنیم و برای تدریس خصوصی تبلیغ کنیم؟


چگونه تدریس کنیم


چگونه تدریس کنیم در واقع یک سوال کلی است و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی جنبه های مختلفی دارد. در واقع می توان پرسید چگونه برای تدریس خصوصی یا گروهی شاگرد جذب کنیم و چگونه شاگرد بگیریم؟ یا می توان سوال را به این شکل پرسید که چگونه در کلاس های خصوصی و گروهی موفق باشیم و خوب تدریس کنیم؟


ممکن است برای برخی از افراد سوال به این شکل مطرح باشد که چگونه از کار تدریس خصوصی پول و درآمد خوبی را بدست بیاوریم؟ هر کدام از این سوال ها خودش می تواند زیر مجموعه سوال چگونه تدریس کنیم باشد. فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و گروهی چنبه های مختلفی دارد و از همان شروع کار که تصمیم می گیرید در زمینه تدریس خصوصی یا گروهی فعالیت داشته باشید و دروس تدریسی را انتخاب می کنید تا جذب شاگرد و حفظ شاگرد و درامد بالای خودتان و .... ممکن است سوالاتی مطرح باشد. به هر حال در این مقاله سعی می شود توضیحات کلی ای ارائه گردد.


مطالعه مقاله چگونه در کار و شغل آموزش و تدریس خصوصی موفق تر باشیم؟ و مشاهده فیلم آموزشی در زمینه چگونگی تبدیل شدن به یک معلم تدریس خصوصی خوب و موفق هم پیشنهاد می گردد.


1. با علاقه تدریس را انتخاب کنید


با توجه به توضیحات ارائه شده، در پاسخ به سوال چگونه تدریس کنیم سعی می شود جنبه های مختلف آن کم و زیاد مورد بررسی قرار گیرد. بارها و بارها در همین سایت ایران مدرس ذکر شده است که اگر می خواهید در زمینه تدریس فعالیت داشته باشید ببینید به این کار علاقه دارید یا نه. اگر علاقه دارید برای شما انتخاب درستی است. این شروع کار است و اگر علاقه دارید شروع درستی است. در مرحله بعد هم دروسی را تدریس کنید که از آن درسها خوشتان می آید. اگر دروسی که خودتان در آن درس ها همیشه نمره خوبی می گرفته اید را برای تدریس انتخاب کنید دیگر اصلا سوال چگونه تدریس کنیم برای شما مطرح نخواهد شد.



2. دروس تدریسی مورد علاقه خودتان را انتخاب نمائید


وقتی خودتان درس را دوست دارید و از تدریس آن لذت می برید شاگردهای شما هم همین حس را پیدا خواهند کرد. نکته دیگر اینکه باید سعی کنید تمرکز داشته باشید. مثلا بهتر است فقط در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و یا فقط در زمینه تدریس خصوصی فیزیک فعالیت داشته باشید تا بخواهید درس های متعددی را پوشش دهید. اگر عربی را دوست دارید فقط تدریس عربی را انجام دهید. اگر در تدریس عربی نفر اول ایران باشید و مثلا برای عربی کنکور شناخته شوید و معروف باشید درآمد شما به شدت بالا خواهد رفت. اگر دروس مختلفی را تدریس کنید و در همه ی آنها نفر 1000 م هم نباشید ممکن است هیچ درامدی نداشته باشید.


مطالعه مقاله تدریس موفق، کلاسداری موفق و فنون کلاس داری هم مفید است.


3. تعداد محدودی درس را تدریس کنید


بنابراین سعی کنید حتما با علاقه به تدریس روی بیاورید. دروسی را تدریس کنید که به آنها علاقه دارید و ترجیحا روی یک درس یا تعداد محدودی درس متمرکز شوید و برای آن درسها شناخته شوید و نفر اول ایران شوید. در مرحله بعد سراغ روش های مختلف جذب شاگرد بروید. در همین سایت ایران مدرس و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com تبلیغ خودتان را درج کنید.


4. روش های مختلف جذب شاگرد را امتحان کنید


از شبکه های اجتماعی، روزنامه، سایت های اشتراک ویدیو مانند آپارات، تراکت و .... استفاده نمائید. با آموزشگاهها و سایر مدرسین در ارتباط باشید و از روش های مختلف شاگرد جذب نمائید. در مرحله بعد سعی کنید اگر مثلا در زمینه تدریس خصوصی شیمی فعالیت دارید و یک شاگرد بیشتر هم ندارید، همان یک شاگرد را به بهترین نتیجه ممکن برسانید. شاگردهایی که موفق شوند افراد دیگری را هم به شما معرفی خواهند کرد. البته به صورت مداوم روی روش های مختلف جذب شاگرد هم کار کنید.


مطالعه کنید: چگونه شاگرد و کلاس های تدریس خصوصی بیشتری داشته باشیم؟ (ویژه اساتید)


سخن آخر


کاملا مسلط در کلاس های گروهی و خصوصی حاضر شوید و سوال بپرسید و کلاس را به حالت دو طرفه برگزار نمائید. به هر میزان شاگرد یا شاگردهای شما در برگزاری کلاس مشارکت بیشتری داشته باشند در نهایت کلاس جذاب تر بوده و بازدهی آن بالاتر خواهد بود. سوال بپرسید و توضیح بخواهید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1517 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image