ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی چگونه کلاس خصوصی موفقی برگزار کنیم

چگونه کلاس خصوصی موفقی برگزار کنیم

چگونه کلاس خصوصی موفقی برگزار کنیم

اگر سوال چگونه کلاس خصوصی موفقی برگزار کنیم برای شما هم مطرح است این مقاله را بخوانید. در این مقاله توضیحات خوبی در رابطه با نحوه برگزاری کلاس خصوصی ارائه شده است.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه تدریس خصوصی را شروع کنیم


نحوه جذب شاگرد برای برگزاری موفقیت آمیز کلاس خصوصی


قدم اول برای برگزاری کلاس خصوصی و داشتن کلاس خصوصی این است که شاگرد جذب نمائید. تا شاگردی نباشد کلاسی هم در کار نیست. اگر معلم خصوصی زبان انگلیسی، شیمی، فیزیک، زیست، عربی، ادبیات، دروس دانشگاهی، کنکور و ... هستید باز باید در ابتدای کار بتوانید جذب شاگرد داشته باشید. برای جذب شاگرد روش های مختلفی وجود دارد که در مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی به صورت مفصل توضیح داده شده است. به تناسب شهر محل سکونت و دروسی که تدریس می کنید باید تلاش کنید از روش های مختلف برای جذب شاگرد خصوصی استفاده نمائید. استفاده از اینترنت و سایت های اینترنتی مانند همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com بهترین گزینه است. وقتی در اینترنت حضور دارید و مثلا در همین سایت ایران مدرس مشخصات خودتان را ثبت می کنید در کل ایران مشخصات شما قابل مشاهده خواهد بود و می توانید به صورت حضوری و یا آنلاین و اینترنتی هم کلاس خصوصی برگزار نمائید.


این فیلم کوتاه را ببینید: فیلم آموزشی در زمینه چگونگی تبدیل شدن به یک معلم تدریس خصوصی خوب و موفق


نحوه انتخاب دروس تدریسی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی


اگر می خواهید کلاس خصوصی برگزار کنید و در این زمینه موفق باشید باید دروس تدریسی را به درستی انتخاب کنید. دروسی وجود دارند که شما خودتان به آن درس ها علاقه دارید و در دروان مدرسه و دانشگاه هم نمرات خوبی در آن درس ها می گرفتید. این درس ها گزینه های خوبی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی هستند. البته از بین چنین درسهایی باید ان مواردی را انتخاب نمائید که برای کلاس خصوصی متقاضیان زیادی هم داشته باشند. به عنوان مثال اگر به درس های ریاضی، فیزیک، ادبیات و تاریخ علاقه دارید، درس های ریاضی و فیزیک به نسبت ادبیات و تاریخ متقاضیان بیشتری برای کلاس خصوصی دارند و در نتیجه گزینه های بهتری برای کلاس خصوصی هستند.


مطالعه مقاله چگونه تدریس خصوصی خوبی داشته باشیم هم مفید است.



نحوه برگزاری موفق اولین جلسه کلاس خصوصی


در کار تدریس خصوصی اولین جلسه کلاس و نحوه برگزاری آن را باید خیلی جدی بگیرید. جلسه اول کلاس معمولا حالت اعتماد سازی دارد. اگر خیلی خوب تدریس کنید و درست عمل کنید کلاس های شما ادامه پیدا می کند و ممکن است چند سال همان شاگرد را داشته باشید. اولا بسیار عالی تدریس کنید و مسلط در کلاس حاضر شوید. ثانیا حتما سعی کنید مطالبی که ارائه می کنید مواردی باشد که مد نظر شاگرد شما است و از ایشان بپرسید که هدفشان از برگزاری کلاس چیست. حین تدریس هم مرتب سوال بپرسید و بازخورد بگیرید. ببینید که آیا مطالبی که ارائه می شود برای ایشان مفید است و روند ارائه درس را می پسندند یا نه. خلاصه اینکه در جلسه اول کلاس خصوصی باید 100 درصد رضایت شاگرد خودتان را جلب نمائید.


در زمینه نحوه برگزاری جلسه اول کلاس خصوصی مطالعه مقاله اولین جلسه تدریس، جلسه اول تدریس چه بگوییم مفید است.


نحوه حفظ شاگرد و موفقیت در تدریس خصوصی


در کار تدریس خصوصی فقط جذب شاگرد نیست که مهم است بلکه حفظ شاگرد را هم باید در نظر داشته باشید. شاگردهای شما وقتی بیشتر و بیشتر خواهند شد که نتیجه بگیرند. به هر میزان تعداد شاگردهایی که با شما به نتیجه خوب می رسند بیشتر باشد تعداد بیشتری از آنها هم ترم های بعد بر می گردند و در نتیجه هر ترم علاوه بر جذب شاگرد جدید شاگردهای قدیمی خودتان را هم خواهید داشت. هدف نهایی شما از برگزاری کلاس های خصوصی برای شاگردهایی که دارید نباید خوب تدریس کردن باشد بلکه بهتر از آن باید هدف شما نتیجه گرفتن شاگردهای شما باشد. بنابراین هر بار که یک جلسه کلاس خصوصی برگزار می کنید به این فکر کنید که چگونه این شاگردی که دارید را به موفقیت برسانید.


در زمینه نحوه حفظ شاگرد و موفقیت در برگزاری کلاس های تدریس خصوصی مقاله چگونه شاگردهایمان را حفظ کنیم؟ را بخوانید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 2082 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image