ارتباط مستقیم با 30585 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی تدریس خصوصی در ایام امتحانات راهکاری عالی برای رفع اشکال

تدریس خصوصی در ایام امتحانات راهکاری عالی برای رفع اشکال

تدریس خصوصی در ایام امتحانات راهکاری عالی برای رفع اشکال

تدریس خصوصی در ایام امتحانات راهکاری عالی برای رفع اشکال و جمع بندی دروس مختلف است. برای برطرف کردن مشکلات درسی در ایام امتحانات در کنار داشتن یک معلم و استاد خصوصی خوب می تواند کاملا مفید و موثر باشد.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 20 راهکار برای استفاده بهتر از کلاس های تدریس خصوصی


تدریس خصوصی ایام امتحانات


در ایام امتحانات معمولا دانش اموزان و دانشجویان استرس بالایی دارند. خصوصا اگر درس ها خوب خوانده نشده باشد و یا اشکالاتی زیادی باقی مانده باشد. در این حالت می توان از روش ها مختلفی برای رفع اشکال و یادگیری بهتر دروس استفاده کرد. ممکن است بعضی از دانش آموزان و دانشجویان بخواهند به صورت گروهی با دوستان خودشان درس بخوانند تا اشکالات را با کمک یکدیگر برطرف نمایند. هر چند ظاهرا این روش، راهکار خوبی است ولی اشکالاتی دارد.


به عنوان مثال شما وقتی به عنوان یک دانش آموز یا دانشجو اشکالات درسی خودتان را از دوست و همکلاسی خودتان می پرسید نمی توانید به صورت صد در صد به جوابی که از ایشان می گیرید مطمئن باشید و حتی ممکن است پاسخ بعضی از سوالات را دوست شما بلد نباشد. نکته دیگر اینکه ممکن است در طول ترم درس خواندن به صورت گروهی ایده خوبی باشد ولی در ایام امتحانات با حساسیت بالا و وقت کمی که وجود دارد روش بسیار مناسبی نیست و ممکن است وقت شما برای رفع اشکالاتی تلف شود که اصلا برای خود شما مشکل نیست و فقط سوال دوستتان باشد.


حتما بخوانید: قیمت تدریس خصوصی سال ۱۴۰۳ - کاملترین اطلاعات


بهترین راهکار برای ایام امتحانات همان استفاده از کلاس های تدریس خصوصی است. در کلاس های تدریس خصوصی می توانید در کمترین زمان ممکن بیشتر اشکالات را برطرف نمائید و به پاسخ هایی که معلم خصوصی به شما می دهد هم مطمئن باشید.



پیشنهاد می شود مقاله نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی با قیمت مناسب را هم بخوانید.



مقایسه کلاس خصوصی با کتاب و فیلم


کلاس های تدریس خصوصی در ایام فرجه ها و امتحانات به نسبت کتاب های کمک آموزشی و یا فیلم های آموزشی هم مزیت های زیادی دارد. در کلاس خصوصی وقتی موضوعی را متوجه نمی شوید می توانید از استاد و معلم خودتان بخواهید به زبان دیگر و یا به بیان ساده تری و با مثال های بیشتری برای شما توضیح دهد. کتاب کمک آموزشی و یا فیلم آموزشی چنین مزیتی ندارد. حتی در کلاس های تدریس خصوصی استاد و معلمی که در کلاس حضور دارد ممکن است خودش اشکالات شما را تشخیص دهد و مواردی که خودتان هم فکر نمی کردید ممکن است در امتحان مهم باشد را توضیح دهد. بنابراین این کلاس ها هم در طول ترم و هم خصوصا در ایام امتحانات بسیار مفید است.


در ایام امتحانات ممکن است اشکالات زیادی داشته باشید و یا حین مطالعه و حل تمرین سوالات زیادی برای شما پیش بیاید. چون در این ایام به مدرس و استاد اصلی خودتان دسترسی ندارید یک معلم خصوصی خوب می تواند بسیار به شما در یادگیری بهتر درس و رفع اشکال کمک کند. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس و انتخاب معلم و استاد مورد نظر خودتان بر روی عبارت لیست مدرسین و اساتید تدریس خصوصی کلیک کنید. برای هر درس و رشته ای می توانید در همین سایت استاد و معلم مورد نظر خودتان را پیدا کنید و در امتحانات موفق تر از همیشه عمل نمائید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: کلاس های تدریس خصوصی و قبولی حتمی و تضمینی در امتحانات


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 844 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image