ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی مزایای استفاده از خدمات تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس

مزایای استفاده از خدمات تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس

مزایای استفاده از خدمات تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس

در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) خدمات تدریس خصوصی به صورت تخصصی ارائه شده است. در این وب سایت هزاران مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک، زبان و زیست و شیمی و سایر دروس فعالیت دارند.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: استفاده بهینه از کلاس های تدریس خصوصی


تدریس خصوصی در ایران مدرس


ایران مدرس www.IranModares.com بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 1403 بیش از 30000 معلم خصوصی ثبت نامی دارد. در ادامه در رابطه با مزایای استفاده از خدمات تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس توضیحاتی ارائه می گردد.


1- ارتباط مستقیم با اساتید تدریس خصوصی


در سایت ایران مدرس (همین سایت) به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای می توانید با مدرسین و اساتید تدریس خصوصی در ارتباط باشید. اساتید ثبت نامی در این وب سایت رزومه کاملی از رشته و دانشگاه خودشان گرفته تا سوابق تدریسی که دارند ارائه نموده اند. در نتیجه شما می توانید با وضوح و شفافیت بالا رزومه و سوابق کاری اساتید را مشاهده کرده و معلم خصوصی مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. می توانید با خود اساتید مستقیما در ارتباط باشید و حتی برای قیمت کلاس ها از آنها تخفیف بخواهید و به توافق برسید. در ایران مدرس واسطه ای در کار نیست و شما می توانید با بهترین اساتید تدریس خصوصی با قیمت مناسب کلاس ها را هماهنگ کنید. برای مشاهده لیست مدرسین در این وب سایت بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.


این مقاله هم مفید است: قیمت تدریس خصوصی در منزل چگونه مشخص می شود؟


مزایای تدریس خصوصی



2- مقالات متعدد برای راهنمایی در رابطه با نحوه انتخاب معلم خصوصی


در ایران مدرس، علاوه بر ارائه کاملترین لیست مدرسین و اساتید تدریس خصوصی مقالات متعددی در زمینه نحوه انتخاب معلم خصوصی خوب برای موفقیت در درس و تحصیل ارائه شده است. مسلما اگر بخواهید کلاس های تدریس خصوصی بازدهی خوب و بالایی برای شما داشته باشد قدم اول این است که یک استاد خصوصی خوب داشته باشید. باید سعی کنید یک استاد مجرب که خوب تدریس می کند و فن قوی بالایی دارد و خودش به صورت کامل بر درس مسلط می باشد را انتخاب نمائید. مطالعه مقاله نحوه انتخاب معلم خصوصی از مرجع تدریس خصوصی ایران در این زمینه بسیار مفید است.


پیشنهاد می کنیم مقاله انتخاب مستقیم معلم خصوصی از سامانه و مرجع تدریس خصوصی ایران را هم بخوانید.


3- امکان برگزاری کلاس به صورت حضوری و یا آنلاین


افراد در اینترنت خدمات تدریس خصوصی را جستجو می کنند و در گوگل برای عبارت های مختلف مرتبط با تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک و .... ایران مدرس را در صفحه اول نتایج مشاهده می کنند. در ادامه برای برگزاری کلاس ها با مدرسین ثبت نامی در این سایت تماس می گیرند. شما می توانید کلاس های خودتان را با اساتید تدریس خصوصی به صورت آنلاین و اینترنتی و از طریق نرم افزارهایی مانند اسکایپ برگزار نمائید. یا اگر تمایل داشته باشید می توانید به صورت حضوری کلاس های خصوصی را برگزار نمائید. کلاس هایی که به صورت آنلاین برگزار می شود معمولا هزینه مناسب تری دارد ولی به هر حال بسیاری از افراد ترجیح می دهند مدرس را در کنار خودشان و به صورت حضوری داشته باشند. به هر صورت که شما ترجیح می دهید می توانید کلاس های خصوصی را هماهنگ کنید.



4- هماهنگی کلاس های تدریس خصوصی با حداقل هزینه


اساتید ثبت نامی در ایران مدرس در کنار ثبت رزومه کاری و سوابق تدریس خودشان، قیمت و هزینه ای که برای کلاس های خصوصی در نظر دارند را هم درج نموده اند. شما می توانید لیست مدرسین را به صورت کامل مشاهده کنید و با استادی کلاس ها را هماهنگ نمائید که هم رزومه خوبی دارد و هم به نسبت سوابق تدریسی که دارد قیمت مناسبی را برای کلاس ها در نظر گرفته است. البته باید توجه کنید که فقط ارزان بودن کلاس ها را مد نظر قرار ندهید و سعی کنید کیفیت کلاس ها را در اولویت اول قرار دهید. ولی به هر حال در این وب سایت چون انتخاب های متعددی دارید می توانید با در نظر گرفتن هر دو عامل داشتن یک استاد خوب و مناسب بودن هزینه کلاس ها معلم خصوصی مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. بسیاری از مدرسین با تجربه و قدیمی سایت در بخش هزینه کلاس های تدریس خصوصی عبارت توافقی را ذکر کرده اند و برای اطلاع از قیمت کلاس ها باید با آنها تماس بگیرید.


مطالعه مقاله نحوه هماهنگی کلاس تدریس خصوصی با قیمت مناسب و ارزان را هم پیشنهاد می کنیم.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 890 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image