ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
معلم خصوصی آیلتس بهرامی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی کلاس های تدریس خصوصی و رفع اشکال در دروس مختلف

کلاس های تدریس خصوصی و رفع اشکال در دروس مختلف

کلاس های تدریس خصوصی و رفع اشکال در دروس مختلف

با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی می توان در دروس مختلف از جمله ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان، عربی، زیست و .... رفع اشکال کرد. در ادامه توضیحات بیشتری ارائه می گردد.


تدریس خصوصی و رفع اشکال


در واقع یکی از کاربردهای اصلی کلاس های تدریس خصوصی رفع اشکال در دروس پایه ای و مهم است. البته از این کلاس ها برای یادگیری مفهومی و بهتر دروس در طول ترم هم می توان استفاده کرد. ولی به هر حال، با شرکت در این جلسات می توان اشکالات را به صورت کلی برطرف نمود.


در بسیاری از موارد دانش آموزان و دانشجویان در کلاس های اصلی خودشان فرصت کافی برای پرسیدن سوالاتی که دارند در اختیار ندارد. البته مدرسین و اساتید در کلاس های مدرسه و دانشگاه خیلی زحمت می کشند و بسیار خوب هم درس را ارائه می دهند. ولی به هر حال در کلاس های گروهی یک نفر استاد نمی تواند هم تمام سر فصل ها را پوشش دهد و هم اشکالات 40 نفر شاگرد را برطرف نماید. معمولا در آخر کلاس در کلاس های مدرسه و دانشگاه در حد 3 یا 4 سوال می توان از استاد و معلم پرسید و در نتیجه همه ی سوالات را نمی توان کرد و اشکالاتی ممکن است باقی بماند.


مطالعه نمائید: تدریس خصوصی ریاضی در منزل در تهران


رفع اشکالات پایه های قبل


از طرف دیگر ممکن است شما در مواردی در درسی مانند ریاضی اشکالاتی داشته باشید که به درس این ترم مربوط نباشد و به پایه های قبل برگردد. اگر بخواهید چنین سوالاتی را از معلم ریاضی خودتان در مدرسه یا دانشگاه بپرسید ممکن است به شما پاسخ ندهد و یا شما را به ریاضی پایه های قبل ارجاع دهد. به عنوان مثال در ریاضی عمومی 2 دانشگاه که مبحث انتگرال دوگانه مطرح می گردد اگر شما از مبحث روش جزء به جزء سوال بپرسید استاد ریاضی شما را به ریاضی عمومی 1 ارجاع داده و خواهد گفت در ریاضی 1 باید این مبحث را یاد می گرفتید. بنابراین در کلاس های گروهی هر سوالی را نمی توان پرسید و هر اشکالی را نمی توان برطرف نمود.


مطالعه کنید: تدریس خصوصی و رفع اشکال در ایام امتحانات



مقایسه تدریس خصوصی و فیلم و کتاب


کلاس های تدریس خصوصی برای رفع اشکال عالی است. شاید اگر بخواهید درسی را از ابتدا یاد بگیرید کتاب کمک اموزشی و یا فیلم های آموزشی بتواند موثر باشد ولی وقتی قصد دارید رفع اشکال کنید این موارد نمی تواند مفید باشد. نمی توان از کتاب کمک اموزشی و یا فیلم های کمک آموزشی سوال پرسید. در فیلم و کتاب مطالب مشخصی ارائه می گردد و ممکن است پاسخ سوالات شما در آن نباشد.


در کلاس های خصوصی یک مدرس خوب و مجرب در کنار شما قرار دارد که هوشمندانه شما را به سمت موفقیت در درس و تحصیل هدایت می کند و به هر سوالی که داشته باشید پاسخ داده و اشکالات را برطرف خواهد نمود. در بسیاری از موارد وقتی از معلم خصوصی خودتان سوال می پرسید این سوال شما نشان می دهد که در کدام مبحث قبلی اشکال دارید و مدرس شما این را تشخیص داده و همان مبحث را برای شما توضیح می دهد. در بسیاری از موارد ممکن است حتی خودتان ندانید در کدام مباحث ضعف دارید و فقط خواهید دید که در حل تمرینات خوب عمل نمی کنید.


پرسیدن سوال در کلاس خصوصی


یک معلم خصوصی خوب با پرسیدن سوالاتی تشخیص خواهد داد که اشکالات شما به کدام مقطع و کدام مبحث بر می گردد و دقیقا همان را برای شما توضیح خواهد داد. در نتیجه کلاس های تدریس خصوصی را بسیار مفید و پربازده خواهید دید. اگر تا به حال از این کلاس ها استفاده نکرده اید و در امتحان های خودتان نتیجه مطلوبی نمی گیرید این روش را هم برای موفقیت در تحصیل در نظر داشته باشید.


در همین سایت ایران مدرس می توانید لیست کاملی از اساتید تدریس خصوصی را مشاهده کنید: مشاهده لیست مدرسین


اگر در یک درس به صورت پایه ای اشکال دارید، در طول ترم خودتان درس بخوانید و هر هفته یکی دو جلسه برای یادگیری بهتر درس و رفع اشکال از کلاس های خصوصی استفاده نمائید. در صورتیکه خودتان درس را خوب بلد هستید ولی در مباحث محدودی اشکال دارید در ایام نزدیک به امتحانات یکی دو جلسه رفع اشکالی کلاس داشته باشید.


حتما بخوانید: چرا کلاسهای تدریس خصوصی از کلاسهای گروهی مفیدتر است؟


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1583 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image