ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی کلاس های تدریس خصوصی و یادگیری سریع تر دروس

کلاس های تدریس خصوصی و یادگیری سریع تر دروس

کلاس های تدریس خصوصی و یادگیری سریع تر دروس

با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی می توان درس های مختلف را زودتر و سریع تر یاد گرفت. این کلاس ها بازدهی بسیار خوبی دارد و در بسیاری از حالات برای پیشرفت در تحصیل و آموزش بهتر درس ها در زمان کمتر می توان روی آن حساب کرد.


تدریس خصوصی و یادگیری سریع دروس


البته این مطالب به این معنی نیست که در کلاس های اصلی خودتان شرکت نکنید و امیدوار باشید که در زمان کم ایام امتحانات بتوانید همه ی درس ها را آموزش ببینید. اینکه گفته می شود یادگیری سریع تر دروس منظور این است که به نسبت حالت عادی که خودتان بخواهید درس را یاد بگیرید و یا غیبت ها را جبران کنید و رفع اشکال نمائید، در صورتیکه در این کلاس ها شرکت کنید پیشرفت سریع تری خواهید داشت.


1- موادر لزوم کلاس خصوصی


در مقالات متعدد ارائه شده در همین سایت ایران مدرس در رابطه با موارد لزوم کلاس های خصوصی و نحوه استفاده بهینه از این کلاس ها توضیحاتی ارائه شده است. برای دروسی که به صورت پایه ای در آن درس ها اشکال دارید و یا برای دروسی که به صورت کامل نتوانسته اید در کلاس های اصلی خودتان شرکت کنید استفاده از کلاس های تدریس خصوصی مفید است (مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی).


2- افزایش سرعت یادگیری


وقتی مثلا برای درس ریاضی اشکالات پایه ای زیادی دارید سرعت درس خواندن شما به شدت کاهش پیدا می کند و نمی توانید خوب پیش بروید. در این حالت مباحث جدید را هم که می خواهید مطالعه کنید اشکالات قبلی خودشان را نشان می دهند و جلوی حرکت سریع شما را می گیرند.


در چنین مواردی در کنار داشتن یک معلم خصوصی ریاضی خوب کاملا کارساز است. یا مثلا اگر برای درس فیزیک در کلاس های مدرسه یا دانشگاه غایب بوده اید، در این حالت شرکت در کلاس های تدریس خصوصی فیزیک می تواند به جبران غیبت ها در کمترین زمان کمک زیادی بکند.



3- زمان مناسب برگزاری کلاس


برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک که خودتان هم باید تمرین حل کنید زمان مناسب برگزاری کلاس ها همان طول ترم است و نه ایام امتحانات. این درس ها برای یادیگری درست به زمان نیاز دارند و با عقب انداختن مطالعه آن، خودتان را به دردسر خواهید انداخت. اگر می خواهید کلاس های خصوصی برای شما بسیار مفید باشد باید با یک معلم خصوصی و استاد عالی کلاس داشته باشید. در انتخاب معلم خصوصی خودتان دقت نمائید. در این زمینه مطالعه مقاله 46 ویژگی مهم یک معلم خصوصی خوب بسیار مفید است.


4- آموزش سریعتر زبان انگلیسی


برای آموزش بهتر و سریعتر زبان هم می توانید از کلاس های تدریس خصوصی استفاده نمائید. در مقاله چرا کلاسهای تدریس خصوصی برای آموزش سریعتر و مفهومی تر دروس مفید است؟ در رابطه با مفید بودن کلاس های خصوصی برای یادگیری بهتر دروس در زمان کم توضیحات خوبی ارائه شده است. تدریس خصوصی زبان انگلیسی هم کاملا پرمتقاضی است و افراد زیادی برای بحث های تجاری و مهاجرتی حتی بعد از درس و تحصیل متقاضی استفاده از این کلاس ها هستند. در بسیاری از موارد هم برای شرکت در آزمون های زبان لازم است تا در زمان کمی مطالب آموزش دیده شود. در این حالت در کنار داشتن یک مدرس خصوصی مجرب کاملا مفید است.


5- یادگیری نرم افزارها در زمان کم


برای یادگیری سریع تر انواع نرم افزارها به نسبت کتاب های آموزشی باز هم می توانید روی کلاس های خصوصی حساب باز کنید. در نظر داشته باشید که به عنوان مثال بخواهید اتوکد را سریع یاد بگیرید. با شرکت در کلاس های خصوصی اتوکد به نسبت اینکه یک کتاب در زمینه آموزش این نرم افزار داشته باشید خیلی سریعتر پیشرفت خواهید کرد. در ضمن، وقتی حین کار با نرم افزار و یا حین یادگیری آن سوالی برای شما پیش می آید می توانید از معلم خصوصی سوال بپرسید ولی کتاب آموزشی و یا فیلم آموزشی توانایی پاسخ دادن به سوالات شما را ندارد.


سخن آخر


کتاب ها و فیلم های آموزشی به صورت کلی نوشته می شوند و ممکن است با سطح معلومات شما هماهنگ نباشد. ولی در جلسات خصوصی می توانید سطح کلاس و مطالبی که ارائه می شود را خودتان تعیین کنید و مطالب حاشیه ای به حداقل خودش خواهد رسید و همین یک نکته باعث پیشرفت سریعتر شما خواهد شد.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 805 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image