ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی ۱۰ ویژگی معلم خصوصی ریاضی عالی چیست؟

۱۰ ویژگی معلم خصوصی ریاضی عالی چیست؟

۱۰ ویژگی معلم خصوصی ریاضی عالی چیست؟


در این مقاله در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات معلم خصوصی ریاضی عالی و فوق العاده توضیحاتی ارائه می گردد. اگر در جستجوی یک استاد خصوصی ریاضی برتر و خوب هستید ادامه این مطلب را بخوانید.


معلم خصوصی ریاضی عالی


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com اساتید بسیار خوبی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه فعالیت دارند که با کلیک بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی می توانید لیست کامل مدرسین را ببینید. در ادامه در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات یک معلم خصوصی ریاضی عالی و برجسته توضیحاتی ارائه می کنیم. یک مدرس بی نظیر ریاضی ویژگی های زیر را دارد.


۱. علاقه مند به تدریس خصوصی و آموزش


مدرسین عالی و فوق العاده ریاضی به صورت کلی به کار تدریس و آموزش علاقه دارند و به همین دلیل به بهترین شکل کار خودشان را انجام می دهند. این اساتید برجسته چون عاشق کار خودشان هستند از روش های جدید و خلاقانه برای تدریس استفاده می کنند و به همین دلیل شاگردهای ایشان هم به درس علاقه مند شده و نمره بهتری می گیرند. مدرسین ریاضی سطح بالا به دلیل همین علاقه قلبی به تدریس خودشان را غرق در کار نموده و حتی بسیاری از اوقات بیشتر از زمان مقرر شده از قبل در کلاس می مانند و تدریس می کنند.


مدرسین متمایز و عالی ریاضی و سایر دروس از سر اجبار و بیکاری کار تدریس را انتخاب نمی کنند بلکه چون به این کار علاقه دارند به آن روی می آورند. در حقیقت، اگر علاقه ای در کار نباشد اتفاقات خوب بعد از آن هم نمی افتد. نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که وقتی دبیر ریاضی خودش از تدریس لذت می برد و به کار خودش علاقه دارد این علاقه را به شاگردهای خودش هم منتقل نموده و ایشان هم با میل و رغبت بیشتری در کلاس های خصوصی حاضر می شوند. تسلط نداشتن بر درس را می توان با مطالعه بیشتر جبران نمود اما اگر خود مدرس به کارش علاقه نداشته باشد تقریبا هر تکنیکی برای کسب موفقیت بزرگ در کار بی نتیجه می ماند. علاقه به کار و شغل تدریس خصوصی باعث ایجاد احساس خوب دائمی می شود و حتی اگر استاد خسته باشد باز هم نحوه تدریس ایشان جذاب و گیرا خواهد بود.


۲. علاقه مند به درس ریاضی و تدریس ریاضی


علاوه بر علاقه به تدریس و تدریس خصوصی، اساتید برتر و برند ریاضی به خود درس تدریسی خودشان هم علاقه دارند. اگر به کارنامه تحصیلی خود این مدرسین در ایام تحصیل ایشان نگاه کنید خواهید دید که در درس ریاضی نمره بالا و بسیاری از اوقات نمره ۲۰ گرفته اند. همچنین مدرسین با سواد ریاضی در کنکور هم موفق بوده اند و برای درس ریاضی درصد بالایی کسب کرده اند. خلاصه اینکه این اساتید برای تدریس ریاضی ساخته شده اند و از انجام آن لذت می برند.



پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: بهترین معلم های تدریس خصوصی ریاضی آنلاین و 12 استاد عالی ریاضی


۳. مسلط بر مهمترین مباحث ریاضی


از مهمترین مباحث ریاضی می توان به حد و مشتق، انتگرال، دامنه و برد توابع، رسم نمودار، معادله و نامعادله و دستگاه معادلات و ... اشاره نمود. مدرسین بی نظیر درس ریاضی متناسب با مقطع تحصیلی که تدریس را انجام می دهند بر مباحث تدریسی خودشان مسلط هستند. به عنوان مثال یک معلم خصوصی ریاضی دهم موفق به صورت کامل بر مبحث مثلثات مسلط می باشد. البته مباحثی مانند اتحاد و مثلثات، حد و مشتق و انتگرال برای تمامی مقاطع لازم است و اینجا فقط یک مثال زده شد. تسلط ۱۰۰ درصد بر ریاضی از خصوصیات اساتید برجسته این درس می باشد.



۴. در حال یادگیری به صورت مداوم


مدرسین پیش رو هیچگاه متوقف نمی شوند. ایشان می دانند که در این دنیا توقفی در کار نیست و اگر همواره در حال بهتر شدن نباشند افت می کنند. بنابراین، چنین اساتیدی همواره در حال یادگیری هستند و جدیدترین روش های تدریس ریاضی خلاقانه و موثر را یاد می گیرند. همچنین همواره در حال افزایش تسلط خودشان بر تمرینات ریاضی هستند و روش های کوتاه و بهتر و موثرتری برای حل مسائل پیدا می کنند. به همین دلیل کلاس های ایشان پربار و جذاب است و روش های مورد استفاده این اساتید برای موفقیت در امتحان و کنکور موثر است.


این مقاله هم مفید است: بهترین معلم های خصوصی ریاضی هشتم و لیست 8 استاد عالی ریاضی پایه هشتم


۵. فارغ‌التحصیل از دانشگاه خوب و عالی


مدرسین برتر ریاضی خودشان هم در ایام تحصیل موفق بوده اند. به صورت کلی اصلا مگر می شود شخصی خودش خوب تحصیل نکرده باشد و از دانشگاه خوب فارغ‌التحصیل نشده باشد و یک معلم ریاضی خوب شود؟ مسلما چنین حالتی امکان پذیر نیست. استادی که خودش در دانشگاه عالی مانند دانشگاه تهران، صنعتی شریف، امیرکبیر، خواجه نصیرالدین طوسی، علم و صنعت، تربیت مدرس و ... درس خوانده است مشخص است که توانایی هوشی و درسی بالایی دارد. بنابراین اگر در جستجوی استاد عالی ریاضی هستید به دانشگاه محل تحصیل مدرسین هم دقت کنید.


۶. متعهد و با اخلاق


اخلاق حرفه ای در کار تدریس خصوصی و هر کار دیگری به اندازه مهارتهای کاری و حتی بیشتر از آن اهمیت دارد. مدرسین موفق ریاضی این نکته را به خوبی می دانند و به کار خودشان متعهد هستند. کلاس های این اساتید در عین حال که چهارچوب های مشخصی به لحاظ اخلاقی و کاری دارد مفرح و لذت بخش می باشد. این مدرسین چون به کار خودشان متعهد هستند تمام تلاش خودشان را برای نتیجه گرفتن شاگردهای خودشان به کار می بندند.


حتما بخوانید: بهترین مدرسین ریاضی، لیست 17 استاد برتر ریاضی در تهران و کل ایران



۷. تلاش برای نتیجه گرفتن شاگرد


همانطور که گفته شد، مدرسین خوب ریاضی ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان، متوسطه اول و دوم، کنکور، دانشگاهی و ... به کار خودشان متعهد هستند و در واقع هدفی جز به نتیجه رساندن شاگردهای خودشان هم ندارند. این مدرسین به خوبی می دانند که اگر شاگرد ایشان عالی نتیجه بگیرد در واقع یک بازی برد - برد را انجام داده اند. به این معنی که، هم شاگرد ایشان عالی نتیجه گرفته و به هدف خودش رسیده است و هم با موفقیت شاگرد، استاد هم موفق شده و شاگردهای بیشتری جذب می کند و یا همان شاگرد را برای ترم های بعد هم خواهد داشت.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


15 ویژگی یک مدرس و معلم ریاضی خوب


روشهای نوین و الگوی موفق تدریس ریاضی


20 ویژگی مهم بهترین معلم خصوصی ریاضی


۸. آشنا با جدیدترین روش های تدریس


همانطور که می دانید مانند هر کار دیگری برای بحث تدریس و تدریس خصوصی هم همواره روش های جدیدتر و پربازده تری مطرح می شود. روش های نوین و خلاقانه تدریس بازدهی بالاتری دارد و در زمان کمتری مطلب را برای دانشجویان و دانش آموزان جا می اندازد. حتی برخی از این روش ها به گونه ای است که در همان کلاس درس مطالب را کامل به شاگرد منتقل می کند و بعداً فقط مرور مختصری لازم می باشد. بهترین معلم های خصوصی ریاضی ششم، هفتم، هشتم و سایر مقاطع بر این روش های جدید تدریس مسلط هستند و در کلاس های خودشان از آنها استفاده می نمایند. در ضمن، همواره دانش خودشان را در این زمینه افزایش می دهند.


مطالعه کنید: بهترین معلم ریاضی خانم، لیست 20 استاد و مدرس خصوصی ریاضی برتر خانم در تهران و کل ایران


۹. دارای امکانات و معلومات مرتبط با تدریس آنلاین


در حال حاضر در کنار کلاس های تدریس خصوصی ریاضی در منزل، بسیاری از افراد متقاضی کلاس خصوصی آنلاین و مجازی هستند. هر چند به نظر می رسد کلاس حضوری بازدهی بیشتری داشته باشد اما تدریس خصوصی ریاضی آنلاین هم مزایای خودش را دارد. به عنوان مثال برای شرکت در کلاس خصوصی ریاضی عمومی ۱ و ۲ دانشگاه ممکن است شخصی نتواند در شهر محل سکونت خودش با سلیقه و معیاری که دارد یک استاد خوب را پیدا کند. در چنین شرایطی استفاده از کلاس های خصوصی آنلاین این امکان را می دهد که از هر جای ایران و جهان یک معلم خصوصی ریاضی خوب انتخاب نموده و کلاس را با ایشان هماهنگ کند. یا برای موفقیت در ریاضی کنکور می توان از کلاس های مجازی اساتید برند ریاضی هر جای ایران که باشید استفاده نمایید.



۱۰. پشتیبانی از شاگرد تا شب امتحان


در نهایت، ویژگی دیگری که باعث می شود مدرسین برجسته ریاضی همواره در کار خودشان جزو عالی ترین ها باشند این است که این اساتید از شاگردهای خودشان تا شب امتحان پشتیبانی می کنند. حتی اگر شاگرد ایشان روز قبل از امتحان کلاس لازم داشته باشد و استاد خودش کلاس های فشرده و زیادی داشته باشد سعی می کند هر طور که شده است یک جلسه کلاس برگزار کنند تا شاگرد نتیجه خوبی بگیرد. تفاوتی نمی کنند که استاد ریاضی یازدهم، دوازدهم یا هر مقطع دیگری را تدریس نماید، در هر صورت در بسیاری از مواقع یک جلسه رفع اشکال نزدیک امتحان بسیار راه گشا است.


حتما مطالعه نمائید: قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای)


سخن آخر


در این مقاله در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات یک معلم خصوصی ریاضی عالی و برتر توضیحاتی ارائه شد. در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند که می توانید در کلاس های خصوصی ایشان شرکت نموده و بهترین نمره را در امتحان و یا بالاترین درصد را در ریاضی کنکور کسب نمایید. البته در انتخاب معلم خصوصی ریاضی خودتان دقت نمایید و مواردی که در بالا گفته شد را حتما مد نظر قرار دهید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین خصوصی ریاضی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 121 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image