ارتباط مستقیم با 30602 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی چگونه کلاسهای تدریس خصوصی مفیدتر و موثرتری داشته باشیم؟

چگونه کلاسهای تدریس خصوصی مفیدتر و موثرتری داشته باشیم؟

چگونه کلاسهای تدریس خصوصی مفیدتر و موثرتری داشته باشیم؟

در این بخش در رابطه با اینکه چگونه کلاسهای تدریس خصوصی مفیدتر و موثرتری داشته باشید مطالبی ارائه می گردد. کلاسهای تدریس خصوصی در مقالات قبلی ارائه شده در همین سایت (ایران مدرس) و مفید بودن آن مورد بررسی قرار گرفته است.


تدریس خصوصی مفید و موثر


اگر می خواهید تدریس خصوصی عالی، مفید و موثر داشته باشید مقالات ارائه شده در همین سایت ایران مدرس را مطالعه نمائید. به عنوان مثال در مقاله کلاسهای تدریس خصوصی با بازدهی و تاثیر مثبت بالا در این زمینه توضیحات کاملی ارائه شده است. بنابراین کلاسهای خصوصی به خودی خود برای موفقیت در درس و تحصیل و گرفتن نمرات بهتر و همچنین برای افزایش معدل و یا موفقیت در کنکور می تواند کاملا موثر باشد. ولی به هر حال، همانطور که می دانید، با عملکرد صحیح و درست می توان از هر خدمات و امکاناتی بیشترین و بهترین استفاده را برد.


تدریس خصوصی، راهکاری عالی برای پیشرفت تحصیلی


در این بخش در رابطه با اینکه چگونه می توان کلاسهای خصوصی مفیدتری داشت توضیحاتی ارائه می گردد. یکی از بهترین روش ها برای افزایش معدل، موفقیت در امتحانات، کسب درصد بالا در کنکور و ... استفاده از کلاس های تدریس خصوصی است. البته واضح است که باید از این کلاس های به درستی استفاده نمود و مواردی را در نظر گرفت تا بازدهی کلاس ها بیشتر گردد.


مشاهده این فیلم هم پیشنهاد می شود: فیلم آموزشی و راهنمای انتخاب آنلاین معلم خصوصی از بهترین سایت تدریس خصوصی ایران



کلاس های خصوصی را زودتر شروع نمائید


برای اینکه کلاسهای خصوصی مفید تر باشد بهتر است زودتر و از اوایل و یا اواسط ترم شروع شود. البته به وضعیت درسی و تحصیلی خودتان هم بستگی دارد. اگر اشکالات خیلی زیادی دارید و یا در کلاسهای خودتان در مدرسه و دانشگاه غیبت های زیادی داشته اید مسلما بهتر است هر چه سریعتر با یک معلم خوب کلاسها را هماهنگ نمائید. برای درس ریاضی یا فیزیک ممکن است ترمهای قبل نمره خوبی نگرفته باشید و اشکالات پایه ای زیادی داشته باشید. در این حالت لازم است چند جلسه رفع اشکال در نظر بگیرید.



بنابراین برای اینکه این کلاسها مفیدتر باشد در طول ترم و در ایامی که استرس امتحانات را ندارید و وقت کافی برای حل تمرین و مسئله و مرور درس وجود دارد کلاس ها را برگزار نمائید. این خودش یک نکته کلیدی و اساسی است. بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان درس و تحصیل را کنار گذاشته اند و تا وقتی که امتحانات شروع نشود هیچ کاری انجام نمی دهند. در این حالت ممکن است کلاسهای خصوصی هم نتواند هیچ کاری برای شما انجام دهد.


پیشنهاد می شود این مقاله را هم بخوانید: فواید کلاس های خصوصی و جلسات تدریس خصوصی و آموزش در منزل


کلاس تدریس خصوصی مفید


در صورت امکان، از تدریس خصوصی در منزل استفاده کنید


کلاسهای تدریس خصوصی را می توان در منزل و یا آموزشگاه برگزار نمود. کلاسهایی که در منزل برگزار می شود معمولا بازدهی بهتری دارد چون هم امکان پذیرایی مختصر فراهم است، هم با لباس راحتتری می توان در کلاس حاضر شد و هم جو کلاس راحت تر است. در ضمن، در این حالت وقت دانش آموز یا دانشجو در مسیر رسیدن به کلاس تلف نمی شود. وقتی کلاس در آموزشگاه برگزار می شود معمولا باید هزینه اجاره کلاس هم پرداخت شود که به هزینه های کلاس اضافه می گردد.


چند جلسه کلاس پشت سر هم برگزار نکنید


بهتر است چند جلسه کلاس پشت سر هم برگزار نگردد چون از بازدهی آن کم می شود. در حد دو جلسه در یک روز و یا یک جلسه و نیم در روز باز هم خوب است ولی بیشتر از آن خیلی پربازده نخواهد بود. سعی کنید برای حصول بهترین نتیجه کلاسها را با یک مدرس خوب، اساتید مشغول به تدریس در دانشگاه، مدرسین با سابقه، معلم ها و دبیران رسمی آموزش و پرورش و ... برگزار کنید. در همین سایت ایران مدرس لیست کاملی از اساتید ارائه شده است و می توانید معلم خودتان را از بین این اساتید انتخاب نمائید (کلیک کنید: مشاهده لیست معلمان تدریس خصوصی).



خودتان هم درس بخوانید و مطالعه نمائید


برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید در کنار شرکت در این کلاسها خودتان هم درس بخوانید. فکر اینکه در کلاسهای خودتان غیبت کنید تا بعدا در کلاسهای خصوصی جبران کنید را از سر به در نمائید. در کلاسهای خودتان هم حاضر باشید و حضور فعالی داشته باشید. از کلاسهای خصوصی به عنوان یک امکان اضافه استفاده نمائید.


تمریناتی که در کلاسهای خصوصی به شما داده می شود را مانند تمرینات کلاسهای اصلی خودتان جدی بگیرید. تنها وقتی می توانید به خوب نتیجه گرفتن امیدوار باشید که خودتان هم با معلم و استاد خصوصی همکاری کنید و درس بخوانید. این کلاسها وقتی نتیجه مثبتی دارد که با درس خواندن خودتان همراه باشد.


اگر به معلم خصوصی زبان انگلیسی نیاز دارید مطالعه این مقاله را پیشنهاد می کنیم: ۱۰ نکته مهم برای انتخاب بهترین کلاس خصوصی زبان انگلیسی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 753 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image