ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
ایران مدرس تدریس خصوصی دکتر محمدی (22 سال سابقه)
مشخصات مدرس

تدریس خصوصی استاتیک، ایستایی، مقاومت مصالح 1 و 2، طراحی اجزاء، ترمودینامیک، مکانیک سیالات، دینامیک، دینامیک ماشین، ارتعاشات، انتقال حرارت و ریاضی و فیزیک دبیرستان و دانشگاه - مدرس دانشگاه و مولف کتاب

تدریس خصوصی استاتیک، ایستایی، مقاومت مصالح 1 و 2، طراحی اجزاء، ترمودینامیک، مکانیک سیالات، دینامیک، دینامیک ماشین، ارتعاشات، انتقال حرارت و ریاضی، فیزیک دبیرستان و دانشگاه - معادلات دیفرانسیل و ریاضی مهندسی

"با بهترین کیفیت آموزشی و تضمینی ......"

توسط مدرس دانشگاه و بور.سیه هیات علمی

22 سال سابقه تدریس خصوصی و گروهی در آموزشگاهها و دانشگاههای شهر تهران

دارای سابقه تدریس به دانشجویان پردیس دانشگاه شریف، دانشگاه تهران، علم
و صنعت، خواجه نصیرالدین طوسی، تهران مرکز، تهران شمال، علوم تحقیقات و
سایر واحدهای دانشگاه آزاد اطراف تهران

دارای سابقه تدریس در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور و
دانشگاه علمی کاربردی ایران خودرو

دارای ثبت اختراع به شماره 64962 – 11/3/89

مولف کتابهای طراحی اجزا، (ارشد)، استاتیک و مقاومت مصالح و مکانیک
سیالات (کاردانی به کارشناسی) انتشارات ارشد سپاهان

تدریس مفهومی با هدف نتیجه گرفتن 100% در امتحانات با برگزاری حداقل
تعداد جلسات لازم و حفظ کیفیت تدریس به صورت همزمان

نتیجه گرفتن بیش از 90 درصد دانشجویان و دانش آموزان در ترم های گذشته
* (تدریس خصوصی ارزان)

تضمین نتیجه گرفتن قطعی و صد در صد، در صورت همکاری خود دانشجو و حل کامل
تمرینات داده شده




------------------------------------------------------------
دروس تدریسی:

- دروس مقطع ارشد: مکانیک محیط پیوسته، مقاومت مصالح پیشرفته، الاستیسیته، المان محدود

-مقطع کاردانی و کارشناسی: ریاضی 1 و 2، فیزیک عمومی 1 و 2 (فیزیک مکانیک و الکترومغناطیس)، معادلات دیفرانسیل، ریاضی مهندسی، محاسبات عددی، آمار و احتمال، استاتیک (ایستایی)، مقاومت مصالح 1 و 2 (مکانیک جامدات)، طراحی اجزاء 1 و 2، دینامیک، دینامیک ماشین، مکانیک سیالات 1 و 2، انتقال حرارت، ترمودینامیک 1 و 2، ارتعاشات، مقاومت مصالح 3، مکانیک مواد مرکب (کامپوزیت)

- مقطع دبیرستان: ریاضی، فیزیک، حسابان، حساب دیفرانسیل، جبرواحتمال، ریاضیات گسسته، هندسه، هندسه تحلیلی

------------------------------------------------------

عبارت های کلیدی: شمال تهران، غرب تهران، تدریس خصوصی به صورت حضوری، آنلاین و مجازی، ریاضی تضمینی، معلم خصوصی ریاضی مجرب و با سابقه در تجریش، نیاوران، قلهک، دروس، زرگنده، جماران، فرشته، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، حسین‌آباد، مبارک‌آباد، اقدسیه، پاسداران، زعفرانیه، آجودانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، ونک، شهرک غرب، سعادت آباد، مهرشهر کرج، عظیمیه، جهانشهر کرج ، تدریس به صورت آنلاین برای کل کشور و سراسر تهران از جمله سعادت آباد، شهرک غرب، تدریس به صورت مجازی و آنلاین با بهترین کیفیت و تضمینی، ریاضیات کنکور با بهترین کیفیت، شرق تهران - معلم مجرب، تدریس خصوصی با قیمت مناسب در منزل و یا به صورت مجازی، آموزش فشرده ریاضی توسط مدرس و استاد تضمینی، بهترین مدرس متوسطه اول و دوم، هشتم، نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم، در کمترین زمان و با بهترین نرخ، استاد برتر، معلم انلاین، معلم خصوصی در منزل، تدریس در تمام محلات تهران: ونک، جنت آباد، پونک، شهرک آزادی، ستارخان، آریاشهر، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، کوی بیمه، تهرانسر، حصارک، آزادی، فردوس، دهکده المپیک , شهرک امیر کبیر، کن، وردآورد، شهرک گلستان، چهار دیواری، تهران ویلا، فرحزاد، چهار دیواری، جیحون، هاشمی، استاد خوب تضمینی، ریاضی انسانی و تجربی، تضمینی، تهرانپارس، پیروزی، ریاضی دانشگاهی، تدریس ریاضی به صورت حضوری و آنلاین با تضمین بهترین کیفیت کل تهران و ایران، شرق تهران، تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلوار پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، آموزش فشرده ریاضیات و حسابان 1 و 2، هندسه، هندسه تحلیلی، جبر و احتمال، ریاضی گسسته، ریاضی راهنمایی و دبیرستان، متوسطه اول و دوم، بهترین استاد و مدرس ریاضی تضمینی، ریاضیات کنکوری و پیشرفته، محدوده خیابان فرشته، ابتدایی، دبستان، راهنمایی، متوسطه اول و دوم، کنکور، دانشگاهی، المپیاد، تیزهوشان، مدارس نمونه

تعدادی از نظرات دانشجویان دکتر محمدی در رابطه نحوه تدریس ایشان:


- از: گروه دانشجویان، به: استاد محمدی / با سلام، آقا خیلی خوب خیلی جذاب، فقط جوون شاگردان سوالات سخت طرح نکنید.

- نمره از 19:20 / کلاس ها شیرین، وقت استراحت مثبت، تحقیق خوب

- چیزی که قابل تقدیر و تشکر بود، در کلاس، اخلاق خوب و بسیار دلنشین شما بود که باعث خستگی نمی شد. سعی کنید این اخلاقتونو هیچ وقت از دست ندهید، چه در زندگی شخصی و چه در تدریس

- با وجود تدریس بسیار عالی شما، متاسفانه بدلیل ضعیف بودن پایه تحصیلی در مقاطع پایین، تحلیل مسئله و تمرین کمی برای ما دشوار می باشد.

- با عرض تشکر و خسته نباشید خدمت استاد گرامی: کیفیت درس دادن خوب می باشد-اگر ممکن است کلاس رفع اشکال برگزار شود و نمونه سوال بیشتر حل شود.

- اینجانب درست است که سومین ترم است که این درس را می گیرم اما به هیچ عنوان زده نشده ام. چون بسیار زیبا تدریس می کنید و تا کسی آن مطلب را متوجه نشده است از آن نمی گذرید و هر ترم بهتر از ترم قبل تدریس می کنید.حال دال به تعریف نباشد شما بایستی اساتید دیگر را نیز ببینید تا متوجه درس خوب دادن بشوید.

- نحوه تدریس جنابعالی واقعا عالی است و مطالب را بخوبی به دانشجو تفهیم می کنید. / فقط خواهشمند است در نحوه تصحیح سوالات کمی ملایمت به خرج دهید ... / اخلاق و منش والایی دارید./موفق باشید.

- به نظر اینجانب کلاس مقاومت مصالح که توسط استاد محمدی برگزار شد یکی از بهترین کلاسهایی بود که داشتم و مطالب از پایه به صورت عالی توضیح داده شد و جای هیچگونه انتقادی نیست و از شما تشکر می کنم.

- همه چیز عالی فقط مطالب خیلی زیاد و کمبود نمونه سوال/ بچه ها نمی دونن سوالهای امتحان چطوری میاد و خواهشا چند تا از سوالهایی که تو امتحان میاد رو بگید.

- کلاس شما بسیار عالی و جذاب بود. کلاس خشک و بی وحی نبود. از همه بهتر استراحت وسط کلاس بود. اما می توانستید از تصاویر و فیلمهای اموزشی سر کلاس استفاده کنید. خیلی بهتر بود.

- بسیار خوب. فقط اگر مثالهای بیشتری حل شود خیلی بهتر است.

- با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما استاد گرامی. کلاس شما واقعا کلاس خیلی خوب و با بار علمی زیادی بود که توانست به ما در یادگیری مسائل کمک زیادی بکند. ممنون از کلاس پربارتان.

- به لحاظ حوصله و خوش رویی بسیار عالی می باشید. به لحاظ تسلط به تدریس و مطالب درسی و تفهیم مطالب نیز بسیار عالی هستید.

- با سلام و احترام، نحوه تدریس درس مقاومت مصالح، روش های حل مثال، نحوه ارائه جزوه درباره نکات حل مسئله دروس و طرز بیان مطالب بسیار عالی بود.
با تشکر از زحمات شما . لطفا در صورت امکان سوالات پایان ترم در حد جزوه طرح گردد و همچنین تمرینات کلاسی تاثیر زیادی در نمره پایانی نداشته باشد.

- فقط می توانم بگم که بسیار عالی بود. روش تدریس شما بسیار عالی و قدرت بیان بسیار بالایی دارید. اگر هم شخص بنده درس را درست یاد نمی گرفتم علت آن پایه ضعیف من بوده، فقط همین. امیدوارم که همیشه موفق و شاد باشید.

- در ابتدا ضمن عرض تشکر از زحمات بی دریغ شما، کلاس در حد عالی بود ولی وقت آن کم بود.

- از زحمات بی دریغ و روش تدریس جنابعالی نهایت تشکر را دارم. زیرا مقاومت مصالح 1 را ما با استادی هم تراز با شما از خواجه نصیر پاس کردیم
که بعض شما نباشد واقعا استاد فهیمی بودند و خدا را شاکریم که مقاومت مصالح 2 را نیز با استادی فهیم چون شما پاس کردیم (البته بعد از امتحان).

- با عرض سلام / استاد شرایط هم از لحاظ درس دادن و هم از لحاظ حضور به موقع در کلاس بسیار عالی بود و امیدوارم در مراحل زندگیتان موفق و پیروز باشید.

- از نظر توضیح مطالب عالی بودید ولی اگر کوئیز و تمرینا نمره شو به همه بدید بهتر می شد. از نظر برخورد و اخلاق خوب و یا همان عالی بود فقط تایم استراحت خیلی کمتر از مطالب بوده. موی کوتاه بیشتر بهتون میاد. از نظر ارایشگری و تجربه بود.

- از نظر درس دادن خیلی خوب درس دادید ولی باید هوای بچه هایی که سن وسالشون بیشتر است، باید هوای آنها را داشته باشید

- استاد عزیز نحوه درس دادن شما عالیست. تسلط شما بر درس و دانشجویان خوب است. فقط یه کم بیشتر از افراد شاغل حمایت کنید. ما سه شیفت کار می کنیم و کلاسها را به زحمت می آییم.

- استاد از لحاظ فهماندن درس و تلاش برای یادگیری بچه ها واقعا فوق العاده است و اگر کسی درس را واقعا گوش دهد امکان ندارد نفهمد. و اما در مورد امتحان پایان ترم: از شما خواهش می کنم تا حد ممکن امتحان را ساده و در همین حدی که در کلاس گفته شده امتحان بگیرید. با تشکر / به امید قبولی همه بچه ها.

- با سلام به استاد عزیز . در کل ترم بدی نبود. ولی یه مقدار درس سنگین بود ولی شما درستان را خوب به ما یاد دادید. ولی خدا کند که امتحان را خوب بگیرید و زیاد سنگین نباشد. هر خوبی و بدی هم دیدید حلال کنید.

- استاد همچی خوب بود. ممنون.

- با عرض سلام خدمت استاد خوبم. استاد واقعا در فهماندن درس به دانشجویان بسیار تلاش می کنید و خدا ان شا الله خیرتان دهد. فقط کمی کوئیزها را کمتر بگیرید.

- روش تدریس: بسیار عالی / اخلاق: بسیار عالی / در کل همه چیز عالی .
پیشنهاد: تعداد بیشتری مسئله حل شود.

- اینجانب از روش خوب تدریس و همچنین اخلاق خوبتان تشکر می کنم. لطفا بین افراد شاغل و غیر شاغل فرق بیشتری قائل شوید.

- نحوه تدریس شما عالی است و انسان متعهدی هستید. فقط تنها ایرادی که می توان از کار شما گرفت این است که زمانی برای حل اشکالات و سوالات شاگردان خود قرار نمی دهید. انشاالله در تمامی مراحل زندگی خود موفق و سربلند باشید.

- تایم استراحت در حین درس فوق العاده است. کلاس در کل بسیار عالی بود و مطالب زیادی یاد گرفتیم به خصوص در مورد تحقیق های بچه ها که واقعا آموزنده بود. خیلی تشکر می کنم. کلاس بسیار مطلوب بود برای ما.

- با سلام/ احتراما به نظر من کلاس شما نکات مثبتش این بود که صعه صدر داشتید در اشراف کامل به مطالب و بیان خوب در توضیح. در کل حضور در کلاس شما خسته کننده نبود.

- بسیار عالی و بدون هیچ جای اشکالی! به امید روزی که حضرت عالی را در مراتب بالایی از اساتیدی مشاهده کنیم که به واقع شخصیت این چنینی را در شما مشاهده کردم.

- از نظر حضور به موقع و درس دادن هیچ مشکلی نیست فقط نمونه سوالات حل شده مقداری از هم متفاوت باشد، بهتره. در کل استاد خوبی بودی

- نمونه مثالهای حل شده در کلاس ارائه شود. زمان کمتری برای مسائل اولیه(استاتیک) صرف شود. با تشکر

- ضمن عرض سلام و خسته نباشید. به نظر اینجانب مطالب ارائه شده بسیار خوب بود. ولی پیشنهاد بنده این است که با توجه به اینکه اکثر دانشجوها شاغل و مسن می باشند، حجم مطالب کمتر باشد و بیشتر تمرینهای مشابه حل گردد. چون جزوه شما بسیار حجیم شد. - با تشکر فراوان

- با توجه به تعداد کلاسهای برگزار شده از لحاظ تفهیم مسائل خوب بود. در نهایت با توجه به آموزش جنابعالی نسبت به مسائل گفته شده از 20 نمره 16را به شما می دهم.

- روش تدریس خوب بود فقط به دلیل کمبود وقت، برگشت به دروس قبل و رفع اشکال مباحث اولیه ممکن نبود.

- با عرض سلام حضور استاد: با توجه به پایان ترم بودن استنباط بنده در مورد کلاس به شرح ذیل بوده: تدریس درس در حد عالی بوده ولی حل تمرینات و مثال نسبت به درس داده شده کم می باشد. همچنین قدرت بیان نیز خوب بوده و تمتم دروس قابل تفهیم می باشد. در صورت امکان بالا بردن حل تمرینات و مثالها. در پایان از حضور استاد کرامی کمال تشکر را داریم.

- با تشکر از ادب و احترام استاد به دانشجویان. در این کلاس بهتر است به دانشجویان پر حرف اجازه داده نشود تا از وقت کلاس بابت حل نمونه سوالات بیشتر استفاده کرد.

- استاد ممنونم از تدریس زیبای شما. ارائه درس بسیار درست است. حل تمرینات که در سایت می گذارید، حداقل بیشتر تمرینات را حل کنید. در موقع امتحان حداقل یکسری سوال به عنوان نمونه بدهید به دانشجویان تا مشکل دانشجویان حل شود. با تشکر

- تدریس شما بسیار عالی بود ممنون. ولی اگر جواب تمریناتی را که می دهید می دادی عالی بود (فقط جواب، چون وقت می دانیم کم است و به درس معمولی هم نمی رسیدی) تا بدانیم راه حل را درست رفتیم یا نه.

- با عرض سلام خدمت استاد عزیز. از نظر تدریس نسبت به سطح کلاس درس را ارائه کرده و از نظر حل تمرین زمان کمی را صرف حل تمرین نمودید (در کل خوب).

- با سلام. جناب آقای دکتر، بسیار کلاس پربار و مفیدی را در این ترم با شما داشتیم. امیدوارم که در همه مراحل زندگی موفق و موید باشید.

- به نظرم کلاس خیلی خوب بود. با توجه به اینکه خودم در کاردانی درس مقاومت مصالح را خوب متوجه نشده بودم این کلاس برای خودم خوب بود. با تشکر، علیزاده

- با سلام. ضمن خسته نباشید، استاد با توجه به گذشته تحصیلی افراد و مدرک تحصیلی آنها برنامه ریزی درسی صورت گیرد و حجم درس با توجه به وضعیت فراگیری دانشجویان برنامه ریزی شود. در پایان توفیق روز افزون شما را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم. و من ا... التوفیق

- کلاس مقاومت مصالح 2 واقعا کلاس و درس مرد افکنی هست و استاد محمدی هم به نحو عالی درس می دهد. ولی به علت کمبود وقت زیاد نتوانستیم به مسائل در کلاس فکر و تجزیه و تحلیل کنیم. در کل بابت درس دادن شما کمال تشکر را دارم. شاکر

- ضمن خسته نباشید. آنتراکت وسط کلاس بسیار عالی است. خیلی آموزنده بود.اگر میان ترم هم برگزار می کردید، خیلی بهتر بود. یک دور مرور کامل می شد. به نظرم نوشتن جزوه بهتر در یادگیری کمک می کند تا جزوه آماده، چون روی مطالب بحث بیشتری انجام می شود. جو کلاس هم خیلی جو خوبی بود.

- با سلام خدمت استاد خوش اخلاقم آقای محمدی. یه پیشنهاد برای آخرین جلسه کلاس داشتم و اون کار کردن نمونه سوالات امتحانی جهت آشنا شدن شاگردان و راحت امتحان دادن آنها.

- با سلام. از نظر من کلاس خوبی بود و از نظر من استراحت وسط کلاس خوب بود ولی اگر جای زیاد نوشتن توضیحات را بیشتر کنید و توضیح بیشتری بدهید بهتر است. اگر در وسط ترمها یک امتحان بگیرید، بچه ها با سوالات آشنا می شوند و کارایی دارد.

- حضور بموقع، رعایت ادب و احترام، دانش علمی بالا، تدریس عالی و ریز کردن کلیه مطالب از نقاط قوت شما می باشد. فقط تمرین حل شده چاپی با جواب درست در دسترس قرار دهید. که البته نقطه ضعف نیست بلکه افزایش و کار اضافی است که از جنابعالی درخواست داریم. (می توان به انتشارات سفارش داد و ...)

- با عرض سلام و خسته نباشید. در این ترم این کلاس جزء کلاس های پربار بود. تدریس به طور دقیق، منظم و از قبل آماده شده بود. مثال های حل شده در حد کلاس بود. پیشنهادی که دارم این است که یک جزوه از قبل آماده شده باشد تا در کلاس مثالهای بیشتری حل شود. تا وقت کمتری در کلاس هدر رود.با تشکر از زحماتی که سر کلاس کشیدید.

- با سلام و عرض خسته نباشید. نحوه آموزش بسیار بسیار عالی بود ولی 99%کلاس اختصاص داده می شد به درس و این دانشجو را خسته می کرد. نباید کلاس فقط درس باشد. ولی آموزش درس بسیار عالی بود. بدون هیچ دروغی گفتم. استاد همیشه پیروز باشید. با تشکر. --- استاد فقط یک چیز: در امتحان کمکمون کنید. اول امیدمون به خداست بعد به شما. به خدا متاهلم و سرکار می رم.
خیلی وقتم تنگه برای درس خوندن. سعی می کنم که خیلی خوب بخونم و امتحان بدم. ولی شما هم در نمره کمکمون کنید. تشکر

- پیشنهادات: نمرات کلاسی را بیشتر تاثیر دهید. تمرینها را بیشتر کار کنید مخصوصا تمرینهای مشکل.

- با عرض سلام و خسته نباشید. نحوه درس دادن و ارائه آن خوب بود. فقط تو نمره دادن هوای ما رو داشته باش. درس، درس سختیه ما هم با توجه به وقتی که داریم و سر کار می رویم اما سعی و تلاشمان را می کنیم. اما شما هم کمکمان کن. مرسی. با تشکر فراوان

- به نام خدا. استاد شما خیلی به درس توجه داشتید و یه کمکی به دانشجویان در مورد نمره بکنید. استاد اگر در موقع درس بیشتر مثال درس حل کنید، درس بهتر جا می افتد. چون درس مقاومت مصالح خیلی پیچیده است.

- استاد با عرض خسته نباشید و تشکر از زحمات شما و آرزوی موفقیت برای شما.

- 1- روش تدریس عالی 2- اخلاق و رفتار عالی ان شا الله که در تمام مراحل زندگی موفق باشید. بنده به شخصه از روش تدریس شما نهایت لذت را بردم.

- تشکر همه چی عالی بود. با آرزوی موفقیت برای شما و خانواده محترم.

- با سلام. یه خورده حجم درس زیاد بود. انتظار مثال زیادتری در سرکلاس داشتیم و اگر بیشتر باشد بهتر است. در مورد امتحان هم ساده باشه بهتره.سال خوبی داشته باشید. متشکرم.

- روش تدریس بعلت صبر و حوصله ای که در تدریس و انتقال مطالب دارید بسیار عالی می باشد. بعلت اینکه اکثر افراد پایه ای ضعیف می باشند، بهتر است کمی تمرین و مثال بیشتر حل شود و هم چنین سوالات برای تمرین بیشتر داده شود. و یک سری از نکاتی که معمولا در ترم های قبل آمده است به بچه ها گفته شود.

- با عرض سلام و خسته نباشید جناب استاد. طریقه ی تدریس شما خوب و قابل فهم و منطقی است. فقط با عرض پوزش اگر امکانش بود در این ترم کوتاه که می دانم وقت برای حل کردن مثال کم بود، بیشتر حل می شد مطلب را بهتر درک می کردیم و با نمونه ای از سوالات آشنایی پیدا می کردیم. در کل از تدریس شما راضی هستیم. با تشکر فراوان

- با سلام. ضمن تشکر از زحمات شما، چند نکته هست که می خواهم متذکر شوم:اینکه مثالهایی که حل می کنید برای هر مبحث بیشتر باشد. این مسئله در کلاس مقاومت عال بود ولی در کلاس طراحی اجزاء ماشین رعایت نشد و چون مباحث زیاد شد، تعداد مثالها حل شده کم بود. مثالهایی که داده می شود سعی شود حل آن بعد از تحویل تمرینها در سایت قرار داده شود که بچه ها بتوانند
نقطه ضعف خود را شناخته و برطرف کنند. با تشکر فراوان
- با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای محمدی. باید عرض کنم که برگزاری کلاسها بسیار خوب بود. مخصوصا حل تمرینات در کلاس و ادامه ی مستمر آنها به صورت حل در پایان ترم که به نظر بنده می تواند برای آمادگی دانشجویان برا امتحان پایان ترم بسیار مفید فایده باشد. در پایان کمال تشکر را از شما استاد عزیز دارم. بهترین ها رو براتون آرزو می کنم.

- با سلام و عرض خسته نباشید. به نظر من شما روش تدریستان عالی است. فقط در این ترم در بعضی از مباحث تمرین کمتری حل کردید و فکر می کنم دلیل آن هم این بود که این ترم خیلی وقت کمتری داریم. در پایان ا زحمات بسیاری که برای کلاس کشیدید تشکر می کنم. انشاا... در تمامی مراحل زندگیتان موید باشید.

- استاد عزیز، از متانت و خوش برخوردی شما بسیار در ذهنمان خواهد ماند.از اینکه سیرت زیبا دارید، خرسندم. استاد یه خواهشی دارم اینه که امتحان پایانی نمره قبولی بدین. ترم هفتیم. از طرف شاگرد ترم 7

- با عرض سلام و تشکر از زحمات شما در طول ترم، کوئیزها و تمرینات کلاسی برای کمک به نمره نهایی خیلی مفید است. ولی اگر امتحان میان ترم برگزار می شد میزان یادگیری درس و نقاط ضعف و قوت آشکار می شد بهتر بود.

- با عرض سلام خدمت استاد بزرگوار. از شما تشکر می کنم برای تلاشی که در این کلاس برای ما کشیدید. واقعا بهترین استادی که در طول دوران درس خوندن داشتم شما بوده اید. خیلی خوب و شمرده و با صبر و حوصله درس می دهید. هم کلاس مقاومت و طراحی شما بهترین کلاس این ترم بود. از شما نهایت سپاس و تشکر را داریم. با آرزوی موفقیت روز افزون شما.

- از نظر حضور منظم و توالی مطالب ارائه شده و روش ارائه مطالب خوب بوده و همین روش رو به بهبود ادامه یابد. و از نظر برخورد و ایجاد احترام متقابل در کلاس بسیار مثبت و قابل تقدیر می باشد.

- با سلام و عرض خسته نباشید. به نظر اینجانب همه چیز عالی بود. تنها ایرادی که اینجانب می توانم به نحوه تدریس جنابعالی بگیرم به نمونه سوالاتی است که در کلاس حل می شد که نسبت به سوالات امتحانی بسیار ساده می باشد. در کل نحوه تدریس، قدرت بیان، نحوه کنترل کلاس و .... بسیار عالی بود. موفق و پیروز باشید.

- با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما. از زحمات شما نهایت تشکر را بجا آورده و از شما ممنونیم و همچنین پیشنهاد می کنم که در صورت امکان سوالات بیشتری در کلاس حل شود.

- با عرض خسته نباشید خدمت استاد گرامی. جنابعالی یکی از بهترین اساتید خوب این ترم ما بودید و واقعا با تمام وجود سعی در یادگیری ما داشتید.بنده از نوع درس دادن شما رضایت کامل را دارم و امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید و همیشه از درگاه خدا خواستارم که به آرزوهایتان برسید.با تشکر فراوان. خدانگهدار

- با سلام و خسته نباشید. جناب آقای دکتر محمدی طرز درس دادن به نظر من خوب است. از شما متشکرم. فقط وقت تنگ است. دست بالا تصحیح کنید. ممنون

- با سلام. از زحمات شما کمال تشکر را دارم. کلاس واقعا مفید بود و شما استادی واقعا با سواد هستید. پیشنهادات: 1- افزایش حل تمرین در کلاس 2-کمک به نمره های پایان ترم دانشجویان 3- افزایش تمریناتی که باید دانشجویان حل کنند و به شما تحویل دهند.

- نحوه ی تدریس و فهم مطالب بسیار عالی است، بدون تعارف. فقط یک مقدار سرعت پیشرفت درس بیشتر شود تا بتوان کتاب را بیشتر جلو برد تا در کنکور بیشتر کمک به دانشجویان شود. تمرینات کلاسی بسیار عالی است و بچه ها را مجبور به حل کردن می کند. از نظر اخلاق و رفتار: 20.

- با سلام و خسته نباشید. اگر تعداد مثالهای حل شده کمی بیشتر باشد، بهتر می شود که با توجه به زمان کم این مساله قابل توجیه می باشد.

- از نظر تدریس برای درس طراحی اجزا و مقاومت مصالح عالی می باشد.پیشنهاد می شود اگر وقت کلاس اجازه می دهد تمرین و مثال بیشتری حل گردد.

- با سلام. من شخصا از ان کلاس راضی هستم فقط اگر حل نمونه سوالات در کلاس بیشتر شود، بازده کلاس بالاتر می رود. و اینکه سوالاتی که در امتحان داده می شه، بیشتر همان نمونه های حل شده در کلاس باشد. با تشکر از زحمات شما

- با سلامی دوباره و خسته نباشید خدمت آقای محمدی. به نظر بنده حل تمرینها در کلاس و گذاشتن وقت برای آنها بهترین کار بود برای درک و فهم بهتر درس. امیدوارم در ترم های بعد هم همین روش تدریس ادامه یابد.امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق و پیروز باشید.

- با سلام و احترام. به نظر بنده تسلط حضرت عالی به مطالب قابل ارائه در کلاس و متناسب با سطح فهم کلاس به نظر می رسد. این امر موجب یادگیری بیشتر دانشجویان می گردد. بنده این درس را قبلا گرفته بودم و پاس نکرده بودم. همین مطااب در کلاسهای قبلی به صورت پیچیده ارائه شده بود که فهم آن برای من سخت بوده است.

- درخواست: کلاس جنابعالی خیلی خوب بود. اگر ترمهای آینده درسهای دیگه ای بشه ارائه بدهید ممنون می شویم. - پیشنهاد: اگر تمریناتی که در سایتتون می گذارید در آخر، جواب هم داشته باشه خیلی بهتر است. - انتقاد: انتقادی نیست. کلاس در کل عالی بود.

- با عرض سلام و خسته نباشید. اینجانب از هر دو کلاس رضایت کامل داشتم.پیشنهادی که دارم این است که برای تمرینهایی که در سایت می گذارید در انتها روی سایت پاسخ های درست را قرار دهید. تا اشتباهات و نقاط ضعف خود را بفهمیم و اصلاح کنیم. از شما تقاضا دارم برای ترم های بعد در صورت امکان درس های دینامیک - ارتعاشات و یا سایر درسهای مرتبط را ارائه دهید.

- کلاسها عالی بود و در حد و حدود افراد حاضر در کلاس بوده است. با تشکر

- جناب آقای دکتر محمدی، از شما به خاطر توجه و تمرکز هنگام تدریس بسیار متشکریم. از کنترل شما بر روی جو کلاس تشکر می گردد. خواهسمند است برای درک بیشتر مسائل، منابع مسئله ای جدید و معروف و کاربردی تر را نیز معرفی بفرمایید.

- به نام خدا. ضمن خسته نباشید. به عرض می رساند که روش تدریس شما بسیار عالی است. خصوصا که با رنگهای متفاوت مسائل حل می شود، بسیار خوب است.مثلا شکل مسئله با یک رنگ و حل آن با یک رنگ دیگر بسیار جذاب است. در حالت کلی روش تدریس شما بسیار عالی است ولی زمان آن کم است. از زحمات بی دریغ شما بسیار تشکر و قدردانی می کنم.

- با کمال تشکر و احترام، نحوه تدریس و رساندن مطالب بسیار عالی، استفاده از مثالها بسیار عالی، بسیار با سواد و پربار - با تشکر از تمام زحمات شما.

- با عرض سلام و خسته نباشید. نظر بنده در مورد تدریستان خوب فقط یک مشکل درسی که وجود دارد اینه که مثال برای کلاس کم حل کردید و خیلی سخت گیر هستید و یک خواهش دیگری که از شما داریم این است که امتحانو زیاد سخت نگیرید. سال خوبی داشته باشید. خداحافظ

- با سلام و عرض خسته نباشین. در کل کلاس عالی بود هم اجزاء و هم مقاومت مصالح. فقط یخورده سخت گیرین.

- تدریس این ترم نسبت به ترم دوم سال گذشته بهتر بوده است. حالا یا من بعد از گرفتن چهار بار این درسو بهتر متوجه شدم یا تجربه شما بیشتر شده.به هر حال تدریس این ترم برای من قابل فهم بود. بالاخره بعد از گرفتن چهار بار این درس امیدوارم این ترم پاس بشه که بالاخره فارغ التحصیل بشم.زحمت کشیدید. متشکرم.

- با سلام. استاد امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید. ما به لطف شما خیلی از ایرادهایی که در مقاومت مصالح همیشه برایمان مشکل ساز بود، شکر خدا برایمان برطرف شد. باز هم ممنون

- با سلام. نوع درس دادن شما خوب می باشد ولی بهتر است سطح کل کلاس را نیز در نظر بگیرید. معمولا بعضی ها که ریاضی خوبی بلد هستند، معمولا جوابها را بهتر می گویند و شما نیز با این تفکر که همه یاد گرفته اند، شروع به درس بعدی می کنید. - بهتر است تمام فرمولهایی که در آن درس جدید می گویید را با یک رنگ دیگر بنویسید تا موقع حل و تمرین در خانه به مشکل برنخوریم. روی هم رفته نوع درس دادن شما از همه بهتر است. تشکر می کنم.
(تدریس خصوصی ارزان)

دکتر محمدی (22 سال سابقه)
رشته تحصیلی: مهندسی مکانیک - طراحی کاربردی
مدرک تحصیلی: دکتری
دانشگاه محل تحصیل: خواجه نصیرالدین طوسی
وضعیت تاهل: متاهل
شهر: تهران و کل کشور
هزینه تدریس: توافقی - تماس بگیرید.
سابقه کار: 22 سال
خوب است بدانید:
دکتر محمدی (22 سال سابقه)، از تاریخ ۱۳۹۲/۰۶/۱۵ عضو سایت ایران مدرس می باشند و آگهی ایشان 64341 بازدید داشته است.
09190696047
توجه: حین تماس بفرمایید که آگهی را در سایت ایران مدرس دیده اید.
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
تاریخ ثبت اولین آگهی ویژه ---> ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
بازدید: 64342

جزوه های ثبت شده توسط دکتر محمدی (22 سال سابقه)

محصولات ثبت شده توسط دکتر محمدی (22 سال سابقه)

کتاب های معرفی شده توسط دکتر محمدی (22 سال سابقه)

ثبت نظر برای مدرس
Security Image
نظرات کاربران
0
0
محمد رسولیان ۱۴۰۲/۱۰/۱۵

ممنون بابت تدریس عالی شما. موفق باشید.

سپاسگزارم. لطف دارید

2
0
سیدشاکر مهدوی ۱۴۰۰/۱۲/۴

تدریس دکتر محمدی خیلی عالی و کامله و فیلم ها مکمل خیلی خوبی برای کلاس ها هستند

0
0
محمد جواد مرادی ۱۴۰۰/۱۲/۴

با سلام نحوه ی تدریستون بسیار عالی هست ممنون از شما

0
0
maybe ۱۴۰۰/۱۲/۴

خوب در حد خود استاد . ایشالله موفق باشید .

0
0
amar falahi ۱۴۰۰/۱۲/۴

سلام و عرض خسته نباشید روش تدریس استاد محمدی مبتنی بر تکراره که فقط با گوش دادن تقریبا تمامی مطالب رو میشه فهمید که خیلی خوبه

0
0
آروین لطفی ۱۴۰۰/۱۲/۴

تدریس روان و عالی با ترکیب مثال ها و کلیپ های از قبل آماده شده بازدهی رو دوچندان کرده، واقعا یکی از کلاس های هستش که ارتباط خوبی بین استاد و دانشجو برقرار میشه و همین امر باعث شده که تمامی دانشجو ها مشارکت داشته باشند و از همه مهم تر اخلاق خوب استاد هستش.

0
0
سینا نامور ۱۴۰۰/۱۲/۴

سلام و عرض ادب.خیلی خیلی ازشما بابت زحماتی که میکشیدممنونم و اینکه شما یکی از بااخلاق ترین استادبنده بودید .نحوه درس دادن به گونه ای است که واقعا سر کلاس همه چیو میفهمیم. موفق وسلامت باشید هرکجا که هستید.

0
0
m.h ۱۴۰۰/۱۲/۴

تدریس عالی و مفید و متشکر بابت وقتی که برای دانشجو میزارید

0
0
احسان عبدالملکی ۱۴۰۰/۱۲/۴

نحوه ی تدریس عالی و نوین و بسیارخوش برخورد و با حوصله عالی👌👌

0
1
پوریا سالاری ۱۴۰۰/۱۲/۴

سلام به صورت مختصر توضیح بدم که با این شیوه آموزشی و استفاده از ویدیو های اموزشی دکتر محمدی حین تدریس دارن بسیار به درک مسائل کمک میکنه و از یکنواختی کلاس و خستگی دانشجو جلوگیری میکنه و همین یه ویژگی مثبته که خیلی استادا دیگه اونو در نظر نمیگیرن

1
0
علی ویسی نژاد ۱۴۰۰/۱۲/۴

نحوه ی تدریس با توجه به کوتاهی زمان از کیفیت خوبی برخوردار میباشد و حتی برای مرور مباحث بسیار توصیه می شود. لطفا از حل مثال های بیشتر برای پوشش بیشتر نکته ها استفاده شود. با تشکر

0
0
آرمان انواری ۱۴۰۰/۱۲/۴

سلام از نحوه تدریس راضی هستم، فقط ای کاش امتحان میان ترم هم داشتید. ممنون

0
0
م.هیبتی ۱۴۰۰/۱۲/۴

تدریس عالی و مفید و متشکر بابت وقتی که برای دانشجو میزارید

0
0
شیوا مجیدی ۱۴۰۰/۱۲/۴

نحوه ی تدریس عالی هستش از اینکه بعد هر مبحث فیلم و مثال حل میشه خیلی راضی هستم . ممنون خسته نباشید .

0
0
پرهام امین‌زاده ۱۴۰۰/۱۲/۴

آقای دکتر ممنون برای نحو تدریس عالی و کلاس های پر بارتون.

0
0
یوسف قهرمانپور ۱۴۰۰/۱۲/۴

با سلام از نحوه تدریس راضی هستیم ممنون از زحمات شما

0
0
پارسا کنعانی ۱۴۰۰/۱۲/۴

بسیار مسلط و خوش بیان هستند تشکر

0
0
شکور مردوخ پور ۱۴۰۰/۱۲/۴

با کمال تشکر و احترام، نحوه تدریس و رساندن مطالب بسیار عالی، استفاده از مثالها بسیار عالی، بسیار با سواد و پربار - با تشکر از تمام زحمات شما.

0
0
سینا خالدیان ۱۴۰۰/۱۲/۴

بن ه از تدریس استاد راضیم و نقطه قوتشون درگیر کردن و مداوم سوال پرسیدن از داشنجو هستش

0
0
سعید درودی ۱۴۰۰/۱۲/۴

ممنون استاد واقعا شیوه درس عالی دارین تو این مدت مجازی بهترین سبک تدریس رو دارید

0
1
محمد مهدی رحیمی ۱۴۰۰/۱۲/۴

نحوه تدریس بسیار عالی است.

0
0
محمد جواد مرادی ۱۴۰۰/۱۰/۱

سلام مختصر بخوام بگم نحوه ی تدریستون عالی هست موفق باشید

0
0
شاهین کرمی ۱۴۰۰/۱۰/۱

دکتر محمدی واقعا خیلی واضح و کامل همه مباحث مکانیک رو تدریس میکنن

0
0
سینا ملک زاده ۱۴۰۰/۱۰/۱

نحوه درس دادن خیلی عالی . استفاده از فیلم های ضبط شده که مکمل تدریس هستند. و اینکه تا کسی مطلبی را متوجه نشود سراغ مبحث بعدی نمیرود . جزوه کامل .

0
0
محسن هیبتی ۱۴۰۰/۱۰/۱

سلام تدریس مطالب عالی و روان بود

0
0
Rashid Sheikh Aghaei ۱۴۰۰/۱۰/۱

سلام و عرض ادب بسیار از زحمات شما سپاسگزارم این دومین درسی بود که باشما داشتم و بسیار راضیم ان شاء الله در نمره دادن ها هم همینطور مورد لطف شما قرار بگیریم

0
0
پرهام امین زاده ۱۴۰۰/۱۰/۱

تعهد دکتر محمدی به یادگیری دانشجو بی نظیر است. بنده تمام مسایلی که نیاز بود سر کلاس یاد گرفتم و حق تمام مطالب ادا شد. جا داره تشکر و قدر دانی کنم از زحمات شما آقای دکتر. پیروز باشید.

0
0
سینا بهرامی ۱۴۰۰/۱۰/۱

سلام استاد ممنونم بابت تدریس روان و عالی و بادقت انشاا همیشه موفق و سربلند باشید

0
3
رضا محمدزاده ۱۴۰۰/۱۰/۱

سلام دکترمحمدی خیلی ممنون از شمانحوه تدریس خیلی خوب و عالی هستش ایشالا همیشه موفق باشید.

0
0
رامین محمدی ۱۴۰۰/۱۰/۱

سلام دکتر محمدی از اساتید خیلی خوب دانشگاه هستن و نحوه تدریسشون هم خیلی عالیه شمرده و مفید با تمام نکات درسو تدریس میکنن که بازده یادگیری در هردرسی نزدیک به ۱۰۰ درصده و من به شخصه از ایشون تشکر میکنم بابت درک دانشجو و نحوه تدریسشون

0
0
مهدی شیخ پور ۱۴۰۰/۱۰/۱

دکتر محمدی از نظر تدریس عالی گام به گام با دانشجو حرکت میکنند دانشجویان باهشون راحت از همه مهمتر وضعیت دانشجو رو بهتر درک میکنند امیدوارم هر جا هستند سلامت و تندرست باشن .

2
0
nooshin ۱۴۰۰/۸/۷

سلام دکتر وقت بخیر تدریس بیو الکترومغناطیس مقطع ارشد مهندسی پزشکی هم انجام میدید ؟

0
0
مبینا انصاری فر ۱۴۰۰/۳/۱۰

با سلام. درک مفاهیم بواسطه ی تدریس فوق العاده شما خیلی راحت و آسان شده بود. ممنون از تدریس عالی تون.

1
0
مهدی شیخ پور ۱۴۰۰/۳/۱۰

سلام استاد انشالله هر جا هستید سلامت و تندرست باشید یکی از بهترین و مفیدترین کلاس ها واسه من مقاومت مصالح کلاس شما بود از نظر اخلاقی درجه یک بودید و ازهمه مهم تر کاری می‌کردید که دانشجو ها در بحث کلاسی شرکت کنند این باعث میشد تمرکز زیادی در درس داشته باشیم ،خیلی ممنون از همه زحمت هایی که در طول ترم واسمون کشیدید دمتون گرم

0
0
رضا محمدزاده ۱۴۰۰/۳/۹

سلام استاد خیلی ممنون از شمانحوه تدریس خیلی خوب و عالی هستش ایشالا همیشه موفق باشید.

0
0
شاهین کرمی ۱۴۰۰/۳/۸

دکتر محمدی واقعا تدریسشون عالیه و به زبان ساده همه چی رو به خوبی توضیح میدن. سر کلاسشون همه چیو متوجه میشین

0
0
محمد استیفایی ۱۴۰۰/۳/۸

با سلام نحوه تدریس فوقلعاده خوب و روان با درک کامل مفاهیم و مسلط به تمامی مباحث ممنون واقعا من که از کلاس ها و نحوه تدریس راضی هستم ????

0
0
ب. ریحانی ۱۴۰۰/۳/۸

با سلام خدمت استاد گرانقدر و باحوصله در تفهیم مطالب درسی . بسیار خوش برخورد با دانشجو خصوصاً آنهایی که زیاد وختتون رو نمیگیرن و خلاقند

4
0
تارا محمدي ۱۴۰۰/۳/۸

- با عرض سلام و تشکر از زحمات شما در طول ترم، تمرینات کلاسی برای کمک به نمره نهایی خیلی مفید است. ولی اگر امتحان میان ترم برگزار می شد میزان یادگیری درس و نقاط ضعف و قوت آشکار می شد بهتر بود.روش تدریس بعلت صبر و حوصله ای که در تدریس و انتقال مطالب دارید بسیار عالی می باشد.باتشكر????????????

0
0
علی فیضی ۱۴۰۰/۳/۸

با سلام و عرض ادب خدمت استاد گرانقدر دکتر محمدی بزرگوار نحوه تدریس سلیس و اموزش مفهومی دروس واقعا قابل تحسین هست و برخورد شایسته شما با دانشجو ها کاملا عیان و دلسوزانه میباشد.با تشکر از زحمات بیشمار. شما

0
0
شاهو رستمی ۱۴۰۰/۳/۷

دکتر محمدی استادی عالی با حوصله و مسلط به مباحث مکانیک

0
0
سلطان آبادی ۱۴۰۰/۳/۷

سلام استاد گرامی تدریستون شما خیلی عالی،خیلی با حوصله و با معلومات بالا هستید واقعا" استفاده کردیم انشاءالله که همیشه موفق وموید باشید.

0
0
امیر مرادی ۱۴۰۰/۳/۷

با عرض سلام خدمت همه دوستان نحوه تدریس استاد محمدی بسیار عالی و روان ،مطالب را به طور کامل ارائه میدهند ،از مشارکت دانشجویان در هنگام درس استقبال،دارای کلاسی گرم با یادگیری بالا،برای همه چیز سپاس اقای دکتر

0
0
میلاد غلامی ۱۴۰۰/۳/۷

سلام استاد گرامی واقعیت بگم نحوه تدریس شما باعث شده من به رشته م بیشتر علاقه مند بشم. نوع تدریستون خیلی خوبه با وجود اینکه مجازیه اما جواب سوال رو میدین تامل دارین و در حین تدریس کامل کیفیت ارائه بسیار عالیه. ان شاء الله همیشه موفق باشید

0
0
ناشناس ۱۴۰۰/۳/۷

با عرض سلام خسته نباشید خدمت آقای دکتر محمدی کلاس ها خیلی خوب بودن وقت لازم رو واسه کلاس گذاشتید هر جا که هر دانشجویی مشگل داشتن سوال پرسیدن استاد به طور کامل جواب دادید کلاس ها از نظر من عالی تمرینات عالی به نظر من از همه نظر کلاس خوبه ممنون از اینکه انقدر به کلاس اهمیت میدید با تشکر فراوان استاد عزیز امیدواریم بتوانیم در پایان ترم جبران زحمت کنیم خسته نباشید استاد گرامی

1
0
امرایی ۱۴۰۰/۳/۷

سلام خدمت دوستان یکی از ویژگی های خوب استاد محمدی ریلکس بودن و با حوصله بودنشون حین تدریسه ک باعث میشه دانشجو خسته نشه و جوری تدریس میکنن که تمام دانشجوهای سطح پایین و سطح بالا درسو یاد میگیرن در کل دانشجوها هر درسی با استاد محمدی داشته باشن مطمئنا به اون درس علاقه مند میشن بدون شک

0
0
رامین محمدی ۱۴۰۰/۳/۷

سلام . بنده دانشجوی دکتر محمدی هستم و از تدریس ایشون خیلی راضیم خیلی با حوصله و نکته ای تدریس میکنن . و برای یادگیری درس هیچی کم نمیزان با تشکر از استاد بزرگوار محمدی

0
0
سینا ملک زاده ۱۴۰۰/۳/۷

با سلام . نحوه تدریس متفاوت و واقعا خوب . استراحت بین تدریس . استفاده از فیلم های ضبط شده کوتاه و مفید . پرسش و پاسخ با دانشجو ها . قرار دادن لینک جزوات و فیلم ها برای دسترسی دائمی به آموزش ها . در کل عالییی

0
0
مصطفی کتابی ۱۴۰۰/۳/۷

بهترین و باسواد ترین استاد واقعا عالیه عالی برای دانشجو وقت میزاره

0
0
رامین محمدی ۱۴۰۰/۳/۷

سلام . بنده دانشجوی دکتر محمدی هستم و از تدریس ایشون خیلی راضیم خیلی با حوصله و نکته ای تدریس میکنن . و برای یادگیری درس هیچی کم نمیزان . ممنون دکتر❤

0
0
فاروق حسینی ۱۴۰۰/۳/۷

سلام خیلی ممنون بابت تدریس تون واقعا خیلی خوب و با حوصله توضیح میدین دانشجوها همه راضی هستند با تشکر فراوان

2
0
پارسا بهزادپور ۱۴۰۰/۳/۷

با سلام و عرض خسته نباشید تدریس روان و وقت استراحت دادن به موقع و استفاده از روش ها و متود های خوب و لازم برای هر درس مشارکت دانشجو در کلاس... درک کردن دانشجو ها ... و احساس مسئولیت در مقابل مشکلات دانشجو ها و شادابی کلاس در کل عالی

1
0
Obaja E ۱۴۰۰/۳/۷

سلام‌ استاد محمدی عزیز . من دانشجو خارجی هستم و میتونم به خوبی تدریس های تون بفهمم .موفق باشید استاد.

0
0
هژار ۱۴۰۰/۳/۷

سلام استاد خیلی ممنون از تدریس خوب و عالیتون امیدوارم همیشه موفق و سلامت باشید

0
0
ناشناس ۱۴۰۰/۳/۷

سلام استاد محمدی عزیز تدریستون بسیار بی نظیر هست و خیلی روان و عالی درس میدین و دانشجو سر کلاس خسته نمیشه از تدریس ممنون از زحماتتون

0
0
M.reza sh ۱۴۰۰/۳/۷

با سلام و خسته نباشید نحوه ی تدریستون عالیه و از اون بهتر نحوه برخوردتون با دانشجوعه. مشارکت دادن دانشجو در کلاس درس و تمریناتی که باید تحویل بدیم ما رو سوق میده به مطالعه مطالبی که جلسه قبلش تدریس شده و خود این امر باعث یادگیری بهتر مطالب میشه. امیدوارم همیشه سلامت و تندرست باشید ????

0
2
فوادساعدی ۱۴۰۰/۳/۶

سلام استاد محمدی عزیز. تدریس روان و مفهمومی و جذابی دارید و از مشارکت دانشجو بسیار استقبال می کنید تمرینات کافی و به موقعه ای می دهید که باعث می شود مباحث یادآوری شود پیوستگی بین مطالب هم وجود داره که خیلی خوبه،اخلاق هم که بی نظیر،اینا از حسن های کلاس با شماست. چند نکته کوچک هم هست که خیلی خوبه داشته باشید. ۱- سعی کنید تا جایی که میشه به سوالات دانشجو راجع به تمرینات و موضوع درس اگر چه خارج از تایم کلاس نیز جواب بدید. ۲-آخر کلاس سریع پایان کلاس رو نزنید ممکن کسی سوالی از اون جلسه یا جلسات قبل داشته باشد و بخواهد آخر کلاس از طریق چت بنویسد( برام پیش اومد که میگم) در نهایت واقعا از کلاس با شما من لذت می برم خیلی ممنون از زحماتتان. برا تون آروزی موفقیت و سعادت و تندرستی دارم.

0
0
ماریه صالحی ۱۴۰۰/۳/۶

بهترین و بی نظیرترین استادی هستین که تاحالا باهاش درس داشتم امکان نداره مبحثیو بگین و متوجه نشم واقعا فوق العاده هستین همیشه موفق باشین

0
0
م.محمودی ۱۴۰۰/۳/۶

با سلام بسیار متشکرم از نحوه تدریس شما و صبر و حوصله ای که در جواب دادن به سوالات دانشجویان به خرج می دهید.

0
0
جباری ۱۴۰۰/۳/۶

سلام ممنون بابت تدریس خوبتون عالی بود

0
0
شعبانی ۱۴۰۰/۳/۶

استاد بسیار باحوصله و روان مسلط تدریس می کنندبسیار منضبط بوده و هدفایشان در هر مرحله فهم کامل دروس توسط دانشجو و سپس رفتن به مرحله بعد تدریس و توضیح و بسط کامل مسائل هست و در جهت پیشرفت دانشجویان با ارائه کامل ، منظم و دقیق دروس بهمراه تمرین های مناسب سعی بسیاری دارند ، از ایشان کمال امتنان و رضایت را دارم.

0
0
خالد ۱۴۰۰/۳/۶

سلام‌ خواستم ازتون تشکر کنم ب خاطر تدریس بسیار عالی و زیباتون و از تدریس ایشان کاملا راضیم

0
0
فواد فرقانی ۱۴۰۰/۳/۶

سلام استاد خیلی ممنون از شما روش تدریس خیلی خوب و عالی هستش ان اشالله همیشه موفق و سربلند باشی

1
1
رضا محمدی ۱۳۹۹/۵/۲۸

ممنون از شما. روش تدریس بسیار خوب و روانی دارید.

سپاس. نظر لطف شما است. موفق باشید.

7
0
Ap ۱۳۹۸/۴/۲۰

سلام خواستم ازتون تشکر کنم به خاطر تدریس بسیار عالیتون و همینطور نحوه ی برخورد خوبتون با دانشجوها.

0
0
رضا ۱۳۹۶/۷/۱۴

سلام شما پروژه های مکانیک رو هم انجام میدید؟

سلام متاسفانه در حال حاضر وقت ندارم.

5
3
علی ۱۳۹۶/۷/۱۴

من از نحوه تدریس ایشان کاملا راضی هستم. با تشکر

ممنون از شما دوست عزیز

فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی