ارتباط مستقیم با 30592 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی بهترین مدرسین و معلمان تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا

بهترین مدرسین و معلمان تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا

بهترین مدرسین و معلمان تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا

اگر در جستجوی بهترین مدرسین و معلمان تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا هستید .... اگر می خواهید با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی زبان این درس مهم را در حد عالی یاد بگیرید و یا مکالمه و گرامر خودتان را تقویت نمائید ....


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 22 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


راهنمایی کامل انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی


اگر قصد دارید برای شرکت در آزمونهایی مانند آیلتس و تافل آماده تر شوید .... چنانچه قصد دارید برای شرکت در امتحان زبان و یا کسب درصد بالا در زبان کنکور آمادگی بیشتری را در خودتان ایجاد کنید .... اگر می خواهید با مشاهده کاملترین لیست مدرسین، اساتید و معلمان فعال در زمینه تدریس خصوصی زبان، بهترین استاد و معلمی که هم به لحاظ رزومه کاری و هم به لحاظ قیمت و سایر شرایط کلاسهای تدریس برای شما مناسب باشد را انتخاب نمائید .... در هر صورت، برای مشاهده کاملترین لیست معلمان خانم و آقای زبان که در تهران، تبریز، مشهد، شیراز، اصفهان و یا هر جای دیگر ایران در زمینه آموزش زبان فعالیت دارند بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.



با کلیک بر روی عبارت ذکر شده می توانید لیست کاملی از اساتید زبان انگلیسی که در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نام کرده اند ودر زمینه آموزش زبان فعال هستند را مشاهده کنید و همانطور که گفته شد، با توجه به ملاکهایی که خودتان در نظر دارید ، بهترین مدرس مورد نظرتان را انتخاب کنید.


خوبی این روش به نسبت حالتی که بخواهید از آموزشگاهها معلم بگیرید این است که در این حالت خودتان رزومه مدرسین و سابقه کاری، مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل، هزینه کلاسهای زبان و .... را مشاهده کرده و با آگاهی بیشتری مدرس مورد نظرتان را انتخاب می کنید. در وب سایت حاضر (ایران مدرس) علاوه بر خدمات آموزشی خصوصی زبان مطالب آموزشی دیگری هم برای یادگیری بهتر این درس ارائه شده است.


مطالعه نمائید: معلم زبان انگلیسی آنلاین رایگان (جلسه اول)


به عنوان مثال اگر می خواهید گرامر زبان را خوب یاد بگیرید و در زمینه یادگیری گرامر و قواعد اشکال دارید بر روی عبارت دانلود رایگان جزوات گرامر زبان کلیک کنید تا تعدادی از بهترین جزوات گرامر زبان را مشاهده نمائید. جزوات ارائه شده به صورت مبحثی نوشته شده است و برای یادگیری قواعد کاملا مفید است. این جزوات اختصاصی سایت ایران مدرس می باشد و در هیچ سایت دیگری به آن دسترسی نخواهید داشت. در ادامه در رابطه با نحوه انتخاب مدرس و معلم تدریس خصوصی زبان به نحوی که برای شما بهترین گزینه باشد مطالبی ارائه می شود:


1- با مدرسین ویژه زبان انگلیسی کلاس داشته باشید


مدرسین ثبت نامی در این وب سایت (ایران مدرس) آگهی تدریس خودشان را به دو صورت رایگان و ویژه ثبت نموده اند. پس زمینه آگهی های ویژه به رنگ طلایی و یا نقره ای می باشد. توصیه می شود کلاسهای خصوصی را با مدرسین ویژه که در کار تدریس جدی تر هستند هماهنگ کنید. تعدادی از مدرسین ویژه در پایین همین مطلب هم نمایش داده شده است.



2- قیمت کلاس های خصوصی زبان انگلیسی را هم در نظر بگیرید


در جزئیات آگهی تدریس مدرسین قیمتی که برای کلاسهای خصوصی در نظر دارند هم توسط خود مدرس ثبت شده است. می توانید با مشاهده آگهی های تدریس چند مدرس به صورت حدودی از قیمت کلاسها اطلاع پیدا کنید. با این حال مطالعه مقاله قیمت، نرخ و هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی هم در این زمینه مفید و موثر است.


مشاهده کنید: لیست کامل مدرسین خصوصی زبان انگلیسی


بعضی از مدرسین در صورت عدم رضایت شما جلسه اول را به صورت رایگان برگزار می کنند. این موارد را مدرسین در جزئیات آگهی های خودشان ثبت نموده اند. بعضی از اساتید به صورت تضمینی درس می دهند البته در این حالت احتمالا قیمت بالاتری را هم برای کلاسهای خودشان در نظر دارند. تعدادی از اساتید هم فقط کیفیت کلاسهای خودشان را تضمین می کنند. به هر حال باید متن آگهی های تدریس را با دقت بررسی کنید و حین تماس با مدرسین هم این موارد را نهایی کنید.


3- قیمت کلاس خصوصی زبان مهم است ولی نه زیاد!


کیفیت کلاسهای تدریس خصوصی را فدای قیمت آن نکنید. به دنبال این باشید که کلاسها را با یک مدرس خوب و با تجربه برگزار نمائید. اگر هزینه کلاسها هم به نسبت آن چیزی که خودتان فکر می کردید کمی بالاتر بود باز هم ایرادی ندارد. مهم نتیجه گرفتن شما است.


حتما بخوانید: چگونه یک زبان خارجی را بهتر یاد بگیریم؟


4- راضی نبودید معلم خصوصی زبان را تغییر دهید


اگر احیانا یکی دو جلسه اول از نحوه تدریس مدرس یا استاد خودتان راضی نبودید این گزینه را دارید که کلاسها را با یک مدرس دیگر هماهنگ کنید. ممکن است وقتی رزومه ها را بررسی می کنید به نظر برسد یکی از اساتید بهترین مدرس برای شما می تواند باشد ولی بعدا از نحوه تدریس رضایت نداشته باشید. می توانید در مرحله بعد مدرس دیگری را انتخاب کنید.




5- کلاس های خصوصی زبان انگلیسی را زودتر شروع نمائید


برای گرفتن بیشترین بازدهی سعی کنید کلاسهای خصوصی را خیلی به تعویق نیندازید به گونه ای که به امتحان و یا آزمون مورد نظرتان خیلی نزدیک باشد. در طول زمان کلاسها را برگزار کنید بهتر است. اگر دانش آموز یا دانشجو هستید بهتر است در طول ترم کلاسها را داشته باشید. البته اگر خودتان درس را بلد هستید و فقط دو یا سه جلسه رفع اشکال لازم دارید در این حالت موکول کردن کلاسها به ایام امتحانات یا فرجه ها موردی ندارد. البته همواره در ایام امتحانات قیمت کلاسهای خصوصی بالاتر است و در ضمن پیدا کردن مدرس خوبی که زمان آزاد داشته باشد هم در ایام امتحانات سخت خواهد شد.


پیشنهاد می شود بخوانید: توصیه های بسیار کاربردی برای انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی


6- خودتان هم مطالعه کنید و مرور نمائید


برای گرفتن بهترین نتیجه باید در کنار شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی خودتان هم درس بخوانید و مرور را در نظر داشته باشید. خصوصا برای درس زبان انگلیسی و در رابطه با آموزش زبانهای خارجی حضور ذهن خیلی مهم است. کلاسهای تدریس خصوصی مانند یک کاتالیزور سرعت یادگیری و آموزش شما را تسریع می بخشد ولی به هر حال همواره درس خواندن و تلاش و کوشش خودتان لازم است. وقتی در کنار شرکت در کلاسهای خصوصی خودتان هم درس می خوانید مطالب بهتر برای شما جا می افتد و می توانید به بهترین شکل از پس امتحان و یا آزمون مورد نظرتان برآئید. با خواندن، مطالعه و مرور درس اشکالاتی که دارید خودش را نشان خواهد داد و در جلسات بعد می توانید از معلم خصوصی زبان بپرسید.


جمع بندی و نتیجه گیری


با توجه به مطالب ارائه شده با مشاهده لیست مدرسین خصوصی زبان ثبت نامی در ایران مدرس می توانید بهترین مدرس و معلمی که مد نظر خودتان است را پیدا کنید و با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی، زبان انگلیسی را با کیفیت بالاتر و در زمان کمتری آموزش ببینید. تعدادی از مدرسین زبان را در پایین همین مطلب می توانید مشاهده کنید. مطالعه مقاله چگونه انگلیسی یاد بگیریم؟ (8 روش یادگیری انگلیسی) در زمینه یادگیری بهتر و سریعتر زبان می تواند کاملا مفید باشد.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1344 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image