ارتباط مستقیم با 30458 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
معلم خصوصی آیلتس بهرامی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی چگونه در سال 1402 و 1403 در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی بهتر عمل کنیم؟

چگونه در سال 1402 و 1403 در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی بهتر عمل کنیم؟

چگونه در سال 1402 و 1403 در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی بهتر عمل کنیم؟

در این بخش مطالبی در زمینه نحوه داشتن عملکرد بهتر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در سال 1402 مطالبی ارائه می شود. اگر می خواهید در سال 1402 به نسبت سالهای قبل مدرس و معلم بهتری باشید و در زمینه تدریس خصوصی زبان عملکرد بهتری داشته باشید و درامد بالاتری هم کسب کنید، مطالعه ادامه این متن می تواند برای شما مفید باشد.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: درآمد و حقوق تدریس خصوصی زبان انگلیسی


نحوه کسب درآمد بالا در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی


یکی از مهمترین پارامترها برای داشتن عملکرد موثر و کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی زبان تعداد شاگردهایی است که جذب می کنید. درآمد شما به صورت مستقیم متناسب است با تعداد شاگردهایی که جذب می کنید. البته قیمتی که برای کلاسهای خودتان در نظر گرفته اید هم مهم است.


ممکن است یک معلم زبان جلسه ای 200 هزار تومان برای هر جلسه دریافت کند و در روز 5 جلسه کلاس داشته باشد و دیگری قیمت کلاسهای خودش را 400 هزار تومان در نظر گرفته باشد و 3 جلسه کلاس در روز داشته باشد. همانطور که واضح است مدرس دوم با صرف انرژی کمتر درآمد بیشتری در روز دارد.


مطالعه نمائید: دعوت به همکاری مدرس زبان انگلیسی سال 1402 و 1403


قیمت کلاس خصوصی زبان را چگونه مشخص کنیم؟


برای مطالعه در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی زبان مقاله هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی یا قیمت، نرخ و هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی را مطالعه کنید. بنابراین فقط این مهم نیست که چه تعداد شاگرد می توانید جذب کنید بلکه اینکه برای کلاسهای خودتان چه قیمتی را در نظر گرفته اید هم بسیار مهم است.



تدریس خصوصی زبان انگلیسی


قیمت کلاسهای خصوصی را چگونه باید در نظر گرفت؟


یک راهکار خوب برای اینکه قیمت مناسبی برای کلاسهای خودتان در سال 1402 و 1403 در نظر بگیرید این است که لیست مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس (همین سایت) که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارند را مشاهده کنید (بر روی لینک معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید) و ببینید که مدرسین مختلف برای کلاسهای خودشان چه قیمتی را تعیین کرده اند.


البته بعضی از مدرسین در متن آگهی خودشان برای قیمت کلاسهای خصوصی عبارت توافقی ار ذکر نموده اند. به هر حال بررسی کنید و ببینید که به صورت متوسط مدرسین تدریس خصوصی چه قیمتی را برای کلاسهای خودشان در نظر گرفته اند و شما هم قیمت مناسبی را برای کلاسهای خودتان در نظر بگیرید. هزینه کلاسها نباید آنقدرکم باشد که با وجود برگزاری تعداد جلسات بالای کلاس درآمد شما قابل توجه نباشد و نباید آنقدر زیاد باشد که وقتی متقاضیان تدریس، قیمت کلاسهای شما را می پرسند و اطلاع پیدا می کنند فرار کنند و جذب شاگرد برای شما سخت شود.


نکته بسیار مهم در رابطه با قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی


نکته بسیار مهمی که در زمینه قیمت دهی و تعیین نرخ کلاسهای خصوصی زبان وجود دارد این است که به هر میزان در متن آگهی تدریس خودتان اطلاعات کاملتری ارائه کرده باشید و رزومه شما متفاوت از بقیه مدرسین و بهتر از آنها باشد، می توانید هزینه بالاتری را برای هر جلسه کلاس در نظر بگیرید و شاگرد هم جذب خواهید کرد.


به هر حال این واضح است که مردم برای دریافت خدمات بهتر و برای داشتن کلاس با یک مدرس زبان مجرب و با سابقه که رزومه متفاوت و منحصر به فردی دارد حاضر هستند که هزینه بالاتری را هم پرداخت کنند. اما اگر متن آگهی تدریس شما بسیار مختصر نوشته شده باشد و اصلا نشان ندهد که شما در کار خودتان یک فرد حرفه ای و متخصص هستید، حتی اگر قیمت را بسیار پایین هم در نظر بگیرید باز هم جذب شاگرد برای شما سخت خواهد شد.


پیشنهاد می شود حتما بخوانید: درآمد تدریس زبان، حقوق و دستمزد مدرس زبان انگلیسی


تدریس زبان در سال 97


روش های عالی برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی


یکی از بهترین روشهایی که برای جذب شاگرد و افزایش تعداد شاگردهایتان در سال 1402 و 1403 می توانید به صورت اساسی روی آن حساب کنید درج تبلیغات تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) است. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است که به صورت رایگان و یا در صورت تمایل به صورت ویژه می توانید تبلیغات تدریس خودتان را در آن ثبت کرده و بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید. با جستجوی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در گوگل، سایت ایران مدرس را در صفحه اول نتایج آن می توانید مشاهده کنید.


در ضمن، در صورتیکه در زمینه تدریس زبان در این وب سایت تبلیغات ویژه ثبت کنید، علاوه بر اینکه آگهی تدریس شما در صفحه اصلی سایت و بخش تدریس خصوصی بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده می شود، تبلیغ شما در کنار صدها جزوه آموزشی، تست کنکور، سوال امتحانی، مقالات آموزشی و .... مرتبط با زبان انگلیسی هم نمایش داده خواهد شد (به عنوان مثال برای مشاهده تعدادی از جزوات ثبت شده در زمینه گرامر زبان بر روی این لینک کلیک کنید). برای ثبت آگهی تدریس زبان در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام تبلیغات خودتان را درج نمائید.


همانطور که گفته شد، اگر می خواهید در سال 1402 و 1403 در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی بهتر عمل کنید، باید در زمینه قیمت دهی هم عملکرد مناسبی داشته باشید. التبه دوباره تاکید می شود که با افزایش کیفیت کلاسهای خودتان و با کامل نوشتن متن آگهی تدریس خودتان (نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد) در همین سایت می توانید برای کلاسهای خصوصی قیمت بالاتری را در نظر بگیرید و کاربران قیمت پیشنهادی شما را با سوابق تدریس و رزومه شما مقایسه می کنند. اگر رزومه خوبی را ارائه کرده باشید و متن آگهی تدریس شما قانع کننده باشد مسلما در جذب شاگرد موفق خواهید بود.


روش های مختلف برای کسب درآمد بالا به عنوان معلم خصوصی زبان انگلیسی


البته برای جذب شاگرد و افزایش تعداد شاگردهای خودتان باید روشهای مختلفی را امتحان کنید. اگر می خواهید در سال 1402 و 1403 درآمد شما از کار تدریس زبان افزایش یابد خوب مسلما به نسبت سالهای قبل باید عملکرد بهتری هم داشته باشید. روشهای جدیدی را برای جذب شاگرد امتحان کنید. برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید و با ارائه مطالب آموزشی و در کنار آن برای جذب شاگرد تبلیغ کنید. در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام و ... فعالیت داشته باشید. اگر در زمینه تدریس زبان کنکور فعالیت دارید در سایت ایران کنکور هم تبلیغ خودتان را درج نمائید. علاوه بر موارد گفته شده، باید تسلط خودتان را هم بر آموزش زبان افزایش دهید و کلاسهای با کیفیت تری را برگزار نمائید.


منبع: سایت معلم خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 803 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image