ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی تدریس خصوصی زبان انگلیسی و موفقیت در زبان کنکور

تدریس خصوصی زبان انگلیسی و موفقیت در زبان کنکور

تدریس خصوصی زبان انگلیسی و موفقیت در زبان کنکور

در این بخش در رابطه با فواید کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای موفقیت در زبان کنکور و کسب درصد بالا در زبان انگلیسی کنکور مطالبی ارائه می گردد. یکی از بهترین امکاناتی که در اختیار داوطلبان کنکور قرار دارد کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی است که به علت مزایای زیادی که دارد می تواند برای موفقیت در کنکور کاملا موثر باشد.


مشاهده کنید: لیست مدرسین زبان انگلیسی


مزایای تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور برای موفقیت


همانطور که می دانید، در ایام کنکور و زمانی که دانش آموزان و دانشجویان در حال مطالعه برای کنکور هستند مهمترین چیزی که وجود دارد زمان است. یعنی در این ایام داوطلبان کنکور به خوبی اهمیت زمان را درک کرده و می دانند که برای کسب رتبه خوب در کنکور باید با برنامه ریزی پیش بروند، نظم داشته باشند و وقت خودشان را تلف نکنند.


یکی از مهمترین مزیتهایی که کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی و جلسات تدریس خصوصی به صورت کلی دارد این است که در زمان دانش آموزان و دانشجویان صرفه جویی می کند. به این معنی که برای رفع اشکال و یادگیری بهتر درس، بهترین امکانی که وجود دارد همان کلاسهای تدریس خصوصی می باشد و بهترین راه حل برای گرفتن پاسخ درست و سریع برای اشکالات و سوالات در کنار داشتن یک مدرس خوب و مجرب است.


کلیک کنید: دانلود مجموعه تست کنکور زبان انگلیسی


مثال برای توضیح فواید کلاس های خصوصی زبان انگلیسی کنکور


فرض کنید دانش آموز یا دانشجویی در درس زبان اشکالات گرامری دارد و می خواهد این اشکالات را برطرف نماید. اگر بخواهد از کتابهای کمک آموزشی کمک بگیرید کلی باید وقت بگذارد تا اصلا در کتاب مبحث مورد نظر خودش را پیدا کند. در ضمن، بعد از پیدا کردن مبحث مورد نظر معلوم نیست که آیا جواب درستی برای سوال ایشان ارائه شده باشد یا نه و آیا اصلا مولف کتاب به آن مبحث پرداخته است و یا به سادگی از کنار آن رد شده است. بنابراین رفع اشکال با استفاده از کتابهای کمک آموزشی در ایام کنکور خیلی مناسب نیست.



اگر بخواهید مطلبی بهتر برای شما جا بیفتد می توانید از این کتابها استفاده کنید ولی اینکه بخواهید اشکالات خودتان را با مطالعه این کتابها برطرف نمائید مشخص نیست نتیجه خوبی می گیری یا نه و در ضمن کاملا وقت گیر است. این را مقایسه کنید با حالتی که اشکال خودتان در درک مطلب یا گرامر زبان انگلیسی را از معلم خصوصی خودتان بپرسید و در یکی دو دقیقه به سوال شما پاسخ داده خواهد شد. هم سریعتر جواب سوال خودتان را خواهید گرفت و هم مطمئن هستید که جواب درستی به شما داده شده است.


نکته دیگر اینکه مدرسین و معلمان با تجربه زبان کنکور وقتی شما سوالی می پرسید یا اشکالی را مطرح می کنید به خوبی متوجه خواهند شد که ریشه این اشکال به کجا بر می گردد و حتی ممکن است مباحثی را به شما یادآوری کنند و نکاتی را به شما بگویند که خودتان اصلا فکرش را نمی کردید چنین مواردی وجود داشته باشد. بنابراین در ایام کنکور در کنار داشتن یک معلم خوب و با تجربه می تواند کاملا مفید باشد و استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی برای یادگیری بهتر و سریعتر درس زبان و یا هر درس دیگری برای یادگیری بهتر و سریعتر درس و رفع اشکال در کمترین زمان کاملا مفید و پربازده می باشد.


حتما بخوانید: روش صحیح مطالعه درس زبان انگليسی


موفقیت در زبان کنکور


نحوه مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور


برای مشاهده لیست مدرسینی که در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نام کرده اند و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور، متوسطه و دانشگاه و .... فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. در همین سایت به صورت رایگان تست های کنکور زبان انگلیسی هم ارائه شده است که با کلیک بر روی عبارت تست کنکور زبان و یا سوال کنکور زبان می توانید این موارد را دانلود نمائید. در ضمن، اگر در زمینه یادگیری مکالمه زبان انگلیسی اشکال دارید و در کنکور سوالات قواعد زبان را نمی توانید خوب بزنید از جزوات رایگان آموزش گرامر که در ایران مدرس ارائه شده است (کلیک کنید: دانلود جزوه گرامر انگلیسی) و یا از کتاب گرامر ارائه شده (برای دانلود رایگان کتاب گرامر و قواعد زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید) استفاده نمائید.


چرا کلاس های خصوصی زبان برای موفقیت در کنکور؟


استفاده از کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی برای موفقیت در کنکور به نسبت فیلم های آموزشی هم مزایای زیادی دارد. در فیلم آموزشی اگر شما از همان مطالبی که مدرس در فیلم ارائه می کند سوالی داشته باشید نمی توانید سوال خودتان را بپرسید و ممکن است واقعا مطلب گنگ ارائه شده باشد. در کلاسهای خصوصی از مدرس خودتان می توانید سوالات متعدد بپرسید و کاملا رفع اشکال کنید. اگر مدرسی که در فیلم درس را ارائه می دهد نحوه ارائه درس ایشان خوب نباشد نمی توانید مدرسی که در فیلم درس می دهد را تغییر دهید. در کلاسهای خصوصی می توانید اگر از شیوه تدریس معلم زبان راضی نبودید مدرس دیگری را جایگزین ایشان کنید.


مشابه کتابهای کمک آموزشی، اگر بخواهید از فیلم های آموزشی برای رفع اشکال استفاده کنید هم پیدا کردن مبحث مورد نظر شما در فیلم وقت زیادی می خواهد و هم اینکه ممکن است اشکالی که برای شما مطرح است در فیلم توضیح داده نشده باشد. بنابراین در ایام کنکور که وقت و زمان اهمیت بیشتری هم پیدا می کند رفع اشکال با استفاده از فیلم های آموزشی و یا کتاب کمک آموزشی مناسب نیست و در کنار داشتن یک معلم خوب می تواند کاملا موثر باشد. حین مطالعه درس زبان؛ حل تمرینات و مطالعه درک مطلب ها و .... می توانید اشکالات خودتان را یادداشت کرده و هفته ای یک یا دو جلسه کلاس خصوصی برگزار کنید و تمامی اشکالاتی که دارید را به صورت یکجا بپرسید.


حتما مطالعه نمائید: بهترین معلم زبان کنکور، لیست 15 استاد برتر زبان انگلیسی کنکور



جمع بندی و نتیجه گیری


کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای موفقیت در کنکور و یا امتحان و ... به نسبت کلاسهای گروهی مزایای زیادی دارد. در این کلاسها چون فقط یک نفر شاگرد و مدرس حضور دارد مطالبی که ارائه می شود کاملا متناسب با سطح تحصیلی شاگرد خواهد بود و در نتیجه مطالب ارائه شده می تواند بسیار مفید باشد. تعداد جلسات، محل برگزاری کلاسها، زمان هر جلسه و .... توسط شاگرد و با هماهنگی مدرس انتخاب می شود و در نتیجه می توان کلاسها را به گونه ای برگزار نمود که بیشترین بازدهی را داشته باشد. در این کلاسها دانشجو یا دانش اموز هر سوالی را می تواند بپرسد و در نتیجه هیچ اشکالی بدون پاسخ باقی نمی ماند. برای مشاهده لیست مدرسینی که در همین سایت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی و سایر دروس فعالیت دارند بر روی عبارت معلم تدریس خصوصی کلیک کنید.


اگر می خواهید در کنکور موفق شوید، درصد بالایی را در زبان انگلیسی که یکی از مهمترین دروس عمومی در کنکور است کسب کنید و در نهایت در رشته مودر علاقه و دانشگاه مورد علاقه خودتان پذیرفته شوید، فرصت استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی به عنوان یک امکان خوب برای موفقیت در زبان کنکور را از دست ندهید. همانطور که گفته شد و به صورت مفصل توضیح داده شد، شرکت در این کلاسها برای یادگیری سریع تر و بهتر و صرفه جویی در زمان به منظور پاسخ دادن به سوالات و اشکالات کاملا موثر و مفید و پربازده است.  زبان انگلیسی در کنکور


این مقاله خوب را هم بخوانید: بهترین معلم زبان کنکور و 20 استاد خصوصی برتر زبان انگلیسی کنکور


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 940 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image