ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
معلم خصوصی آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی چرا تدریس خصوصی زبان انگلیسی یکی از بهترین زمینه ها برای کسب درآمد است؟

چرا تدریس خصوصی زبان انگلیسی یکی از بهترین زمینه ها برای کسب درآمد است؟

چرا تدریس خصوصی زبان انگلیسی یکی از بهترین زمینه ها برای کسب درآمد است؟

در این بخش در رابطه با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان و انگلیسی و دلایلی که نشان می دهد فعالیت در این زمینه یکی از بهترین راهکارها برای کسب درآمد بالا است توضیحاتی ارائه می گردد.


چرا تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای کسب درآمد؟


وقتی در گوگل عبارت تدریس خصوصی را جستجو می کنید یکی از پیشنهادهایی که خود گوگل همیشه به شما می دهد، تدریس خصوصی زبان و یا تدریس خصوصی زبان انگلیسی است و این خودش نشان می دهد که فعالیت در این زمینه می تواند کاملا درآمد زا باشد و افراد زیادی برای کلاسهای خصوصی زبان در گوگل جستجو کرده اند. تدریس خصوصی زبان انگلیسی اگر پرمتقاضی ترین زمینه در بین درس ها و رشته های مختلف نباشد مسلما یکی از پرمتقاضی ترین هاست.


در ادامه این مقاله توضیح داده می شود چرا و چگونه می توانید به عنوان یک معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب و فوق العاده به درآمدهای عالی برسید. زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی متقاضیان زیادی برای یادگیری دارد و معلم زبان خوب همواره شاگردهای زیادی را جذب می نماید.


مطالعه کنید: نکات کلیدی انتخاب معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب در منزل و آنلاین



تدریس خصوصی زبان انگلیسی، بسیار عالی برای کسب درآمد بالا


اگر بر زبان انگلیسی تسلط دارید و به فعالیت در این زمینه علاقه هم دارید در انتخاب زبان به عنوان زمینه کاری تدریس خصوصی خودتان شک نکنید. البته تقاضا برای تدریس خصوصی زبان فرانسه و تدریس خصوصی زبان آلمانی هم کم نیست ولی به هر حال تعداد بسیار بیشتری از افراد متقاضی آموزش زبان انگلیسی هستند. در حال حاضر والدین با علم به اینکه زبان انگلیسی اهمیت بالایی دارد از همان دوره پیش دبستانی با فیلم و موسیقی زبان سعی می کنند فرزندان خودشان را آموزش دهند.


در بسیاری از موارد از کلاسهای خصوصی هم برای آموزش فرزندان خودشان در این زمینه استفاده می کنند. بنابراین از دوره پیش دبستانی و ابتدایی استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی زبان مطرح است و متقاضی در این زمینه بسیار زیاد می باشد. در دوره متوسطه اول و دوم هم برای قبولی در امتحان زبان و یا برای کسب درصد بالا در زبان انگلیسی کنکور بسیاری از دانش آموزان از مدرسین تدریس خصوصی کمک می گیرند. شرکت در کلاسهای گروهی آموزش زبان در این دوره بسیار متداول است و بسیاری از افراد هم از کلاسهای خصوصی استفاده می کنند. بنابراین اگر همین دو مقطع ابتدایی و متوسطه را هم در نظر بگیریم باز هم مشخص است که کلاسهای زبان متقاضی بالایی دارد.


درآمد تدریس انگلیسی


کسب درآمد از تدریس زبان انگلیسی به دانش آموزان و دانشجویان


دانش آموزان و دانشجویان در ایامی که درس می خوانند و در کلاسها شرکت می کنند ممکن است برای هر کدام از درسهای خودشان و از جمله برای زبان انگلیسی از جلسات تدریس خصوصی استفاده کنند. ولی در ایام تعطیلات و تابستان و .... معمولا فقط کلاسهای خصوصی زبان است که ادامه پیدا می کند و با شدت بیشتری هم برگزار می شود. پس اگر در زمینه آموزش خصوصی زبان فعالیت داشته باشید و در این زمینه عملکرد خوبی داشته باشید در کل طول سال شاگرد دارید و درآمد شما قطع نخواهد شد. در ایام تعطیلات و تابستان دانش آموزان و دانشجویان که سرشان خلوت می شود اتفاقا تمایل بیشتری برای شرکت در این کلاسها دارند و برعکس سایر مدرسین که ممکن است درامدشان در این ایام کم شود، درامد مدرسین زبان بیشتر هم خواهد شد.


مطالعه نمائید: حقوق مدرس زبان ، درامد اساتید زبان


درآمد فوق العاده معلم خصوصی زبان انگلیسی کنکور


دانش آموزانی که در کنکور شرکت می کنند برای یادگیری بهتر درس زبان انگلیسی انگیزه بالاتری هم دارند. این دانش آموزان چون قصد دارند در کنکور درصد بالایی را کسب کنند یک گزینه خوب که پیش روی خودشان مشاهده می کنند همان شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی است.


البته فعالیت در زمینه تدریس زبان کنکور راحت نیست و والدین و دانش اموزان خیلی سخت در این زمینه اعتماد می کنند. شما نیز اگر بخواهید در این زمینه فعالیت داشته باشید علاوه بر تسلط بر مطالب کلی که همه ی مدرسین باید بدانند، در زمینه نحوه برنامه ریزی برای موفقیت در زبان کنکور، تست های کنکوری و .... هم باید خوب کار کرده باشید و برای به نتیجه رساندن شاگردهایتان در آزمون مهم کنکور برنامه منسجمی ارائه کنید. به هر حال فعالیت در این زمینه راحت نیست ولی اگر موفق شوید درامد بالایی در انتظار شما خواهد بود.


درآمد تدریس خصوصی زبان انگلیسی


پول ساختن زیاد از کار تدریس زبان در کل ایران و جهان


متقاضی برای آموزش زبان انگلیسی در شهرهای بزرگ و کوچک به اندازه کافی وجود دارد و میزان درآمد شما از تدریس زبان به این بر می گردد که  خودتان چقدر خوب عمل کنید. اگر بخواهید از طریق آموزشگاههای زبان شاگرد جذب کنید و در این زمینه فعالیت داشته باشید واضح است که درامد خیلی بالایی نخواهید داشت. آموزشگاهها معمولا قیمتهای بالایی را برای کلاسها در نظر نمی گیرند تا تعداد شاگردهای بیشتری را بتوانند جذب نمایند و در ضمن از این مبلغ پایین هم باید 30 یا 40 درصد آن را به آموزشگاه پرداخت نمائید. نکته دیگر اینکه آموزشگاهها معمولا به مدرسین جدید شاگردهای زیادی را معرفی نمی کنند و بیشتر به مدرسین مورد اعتماد خودشان شاگردها را معرفی می نمایند.


اگر در شروع راه هستید و تجربه زیادی در زمینه تدریس خصوصی زبان ندارید همکاری با آموزشگاهها گزینه بدی نیست ولی در ادامه سعی کنید به صورت مستقل شاگرد جذب کنید و از روشهای دیگری هم برای افزایش تعداد شاگردهایتان استفاده نمائید. به عنوان مثال می توانید تبلیغ تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نموده و به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط باشید. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و پس از ثبت نام تبلیغات تدریس خودتان را درج نمائید.


پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید: روشهایی برای کسب درآمد بالاتر از تدریس خصوصی زبان انگلیسی


آیا زبان انگلیسی در مقطع دانشگاه هم متقاضی برای کلاس خصوصی دارد؟


اتفاقا یکی از مقاطعی که برای کلاسهای خصوصی زبان متقاضی خوبی دارد مقطع دانشگاه است. اکثر رشته ها یک زبان عمومی و زبان اختصاصی دارند. در ضمن برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر داشتن مدرک زبان مانند آیلتس و تافل لازم است. نکته دیگر اینکه در کنکور ارشد و دکتری هم از درس زبان انگلیسی سوال مطرح می شود و در مصاحبه های شغلی و استخدامی هم از بلد بودن سوال و داشتن مدرک در این زمینه سوال پرسیده می شود. در مقطع دانشگاه برای انجام کارهای علمی و تحقیقاتی هم تا حد بسیار خوبی بلد بودن زبان بسیار مهم است. بنابراین یکی دیگر از دلایلی که نشان می دهد زبان انگلیسی یک زمینه کاری خوب برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی است و می تواند کاملا درآمد زا باشد بالا بودن تقاضا برای یادگیری زبان در مقطع دانشگاه است. در این مقطع بسیاری از دانشجویان می خواهند مدرک آیلتس و تافل و .... بگیرند و اگر در این زمینه ها مسلط باشید باز هم زمینه خوبی برای کسب درآمد است.


مطالعه کنید: معلم خصوصی زبان انگلیسی انتخاب نکنید! اگر این ویژگی ها را نداشته باشد


کسب درآمد از تدریس انگلیسی


آیا متقاضیان تدریس خصوصی زبان فقط به ایام تحصیل محدود می شود؟


یکی از مزیتهای دیگر زبان انگلیسی به عنوان زمینه ای که بتوان در آن زمینه به عنوان مدرس و معلم خصوصی فعالیت کرد این است که یادگیری آن فقط محدود به ایام امتحانات  و دوران تحصیل نمی گردد. بسیاری از افراد از سر علاقه و یا برای اهداف تجاری و مهاجرتی حتی بعد از ایام تحصیلات هم در جستجوی آموزش زبان هستند و این خودش یکی از دلایل تعداد متقاضی بالای یادگیری این زبان می باشد. در حال حاضر زبان انگلیسی رایج ترین زبانی است که به صورت بین المللی مورد استفاده قرار می گیرد. بعد از فارغ التحصیلی هم اگر بخواهید به یک کشور دیگر سفر کنید و یا در اینترنت مطلبی را جستجو نمائید، در صورتیکه زبان انگلیسی را خوب بلد باشید کار شما خیلی زود راه خواهد افتاد.


این مقاله هم مفید است: توصیه های بسیار کاربردی برای انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی


چه راهکارهایی برای افزایش تعداد شاگردها وجود دارد؟


راهکارهای مختلفی برای افزایش تعداد شاگردها و گسترش فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان وجود دارد. می توانید تبلیغات خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) که تا سال 1403 بیش از  30000 مدرس ثبت نامی دارد ثبت نمائید. در روزنامه تبلیغ کنید و یا تراکت توزیع نمائید. برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید در زمینه آموزش گرامر و قواعد و مکالمه زبان مطلب قرار دهید و برای خدمات تدریس خصوصی تبلیغ نمائید. می توانید در اینستاگرام و یا سایر شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و فیسبوک و ... برای خودتان پیجی داشته باشید و تبلیغ کنید.


با آموزشگاهها ارتباط بگیرید و با سایر مدرسین در ارتباط باشید. به شاگردهای فعالی خودتان بسپارید که شماره شما را به دوستان و همکلاسی هایشان بدهند. خوب تدریس کنید تا شما را به دیگران معرفی نمایند. در مدارس یکی دو جلسه کلاس رایگان برگزار کنید و در ادامه کارت خودتان را توزیع نمائید. از تبلیغات ایمیلی و یا پیامکی استفاده کنید. برای مطالعه بیشتر در این زمینه و مقایسه روشهای مختلف جذب شاگرد با یکدیگر مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی را مطالعه نمائید.


انگلیسی


چرا درآمد اکثر مدرسین زبان قابل توجه نیست؟


برای اینکه در کار تدریس خصوصی زبان انگلیسی موفق باشید و در عین حال درآمد خوبی کسب کنید باید موارد متعددی را به صورت همزمان در نظر داشته باشید. خوب تدریس کردن و مسلط بودن بر درس لازم است ولی برای کسب درآمد بالا کافی نیست. اگر می خواهید درآمد بالایی داشته باشید از ریسک های کوچک و پیش پا افتاده نترسید. در روزنامه تبلیغ کنید و یا در همین سایت آگهی خودتان را ویژه کنید. کارهای متفاوتی برای جذب شاگرد امتحان کنید و فقط انتظار نداشته باشید آموزشگاه به شما مدرس معرفی کند. قیمت کلاسهای خصوصی زبان را خیلی پایین در نظر نگیرید و هزینه کلاسها را همزمان با افزایش کیفیت کلاسهایتان تا حد مناسبی افزایش دهید. انتظار خودتان را از کار تدریس بالا ببرید و متناسب با درآمدی که به نظر شما مناسب است تلاش کنید و از درخواست هزینه خوب برای کلاسهای خودتان هراس نداشته باشید.


کلیک کنید: دانلود رایگان بهترین جزوات آموزشی گرامر و قواعد زبان انگلیسی


چه پارامترهایی برای موفقیت در تدریس زبان انگلیسی موثر است؟


همانطور که گفته شد فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی یکی از بهترین زمینه ها برای کسب درآمد خوب و بالا است. ولی به هر حال با وجود اینکه این کار متقاضی بالایی دارد در نهایت به نحوه فعالیت خودتان هم بستگی دارد. بر درس زبان انگلیسی مسلط باشید و به صورت مداوم در حال آموزش باشید. هوای شاگردهایتان را داشته باشید و سعی کنید شاگردهایتان را حفظ کنید و به گونه ای تدریس کنید که ترمهای بعد هم با شما در تماس باشند و علاوه بر آن شما را به دیگران هم معرفی کنند. علاقه به تدریس زبان هم یکی از پارامترهای مهم در تدریس خصوصی زبان انگلیسی است. مهم است که تعداد شاگردهای بالایی داشته باشید و قیمت مناسبی برای کلاسهای خودتان ارائه کرده باشید (نه خیلی بالا باشد و نه خیلی پایین).



تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کسب درآمد حداکثری (ویژه مدرسین)


روشهای کاربردی و موثر کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان انگلیسی


درآمد تدریس زبان، حقوق و دستمزد مدرس زبان انگلیسی


سخن پایانی


با توجه به مطالب ذکر شده، فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی یکی از بهترین زمینه ها برای کسب درآمد بالا است. یادگیری این زبان هم در ایام تحصیل، هم در ایام تعطیلات و هم بعد از فارغ التحصیلی لازم است و در نتیجه افراد زیادی متقاضی شرکت در کلاسهای شما خواهند بود. کافی است خودتان خوب عمل کنید و با تعهد و علاقه تدریس کنید و در جذب شاگرد موفق باشید.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2442 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image