ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی بهترین سایتهای آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی

بهترین سایتهای آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی

بهترین سایتهای آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی

در این بخش تعدادی از بهترین سایتهای آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی معرفی می شود و در رابطه با نحوه استفاده بهینه از کلاسهای خصوصی زبان توضیحاتی ارائه می شود.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 19 استاد برتر زبان انگلیسی


توضیحات کلی در رابطه با بهترین سایت های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


سایتهایی که در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارند به دو شکل این خدمات را ارائه می دهند. تعدادی از سایتها خدمات تدریس خصوصی زبان انگلیسی را به صورت انلاین ارائه می کنند و در برخی دیگر از سایتها (مانند همین سایت: ایران مدرس) مدرسین زبان معرفی می شوند و شما می توانید کلاسهای خودتان را به صورت حضوری و یا انلاین با این مدرسین هماهنگ کنید. برای مشاهده لیست مدرسین خانم و آقا که در ایران مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس و آموزش خصوصی زبان فعالیت دارند بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. تعدادی از سایتهای خوب که در زمینه اموزش خصوصی زبان فعالیت دارند در ادامه معرفی می شود.


کلیک کنید: تدریس خصوصی آیلتس



معرفی تعدادی از بهترین سایت های آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی



  1. https://www.cambly.com/english?lang=en : در این سایت که زبان اصلی خود سایت هم انگلیسی است مدرسینی که در زمینه آموزش زبان انگلیسی فعالیت دارند معرفی شده اند. به صورت آنلاین می توانید از خدمات تدریس خصوصی زبان در این سایت استفاده کنید. البته با توجه به پلن هایی که این سایت دارد می توانید به صورت گروهی هم در کلاس شرکت کنید و انتخاب می کنید که در هر روز مثلا قصد دارید 30 دقیقه آموزش ببینید و اینکه در هفته چند روز آموزش لازم دارید. می توانید هزینه کلاسها را ماهانه، هر 3 ماه یک بار، 6 ماه یک بار و یا یکسال یکبار پرداخت کنید و برای مدت زمانهای بیشتر تخفیف هم خواهید داشت. البته پرداخت ها به دلار است و باید این امکان را داشته باشید.

  2. https://www.verbalplanet.com/learn-english.asp: در این سایت هم لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی ارائه شده است و فعالیت آن در کل جهان انجام می گیرد. یعنی مدرسینی که زبان را تدریس می کنند از هر جای دنیا در این سایت ثبت نام کرده اند و برای تدریس خصوصی آمادگی دارند. برای مدرسین ثبت نامی در این سایت تعداد جلسات برگزار شده و همچنین نظرات کاربران ثبت شده است و می توانید مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. کلاسهایی که برگزار می شود بر اساس 45 دقیقه زمان قیمت گذاری شده است. جلسه اول را بعضی از مدرسین با 50 درصد تخفیف برگزار می کنند و بعضی دیگر عبارت Free را ذکر نموده اند و رایگان اولین جلسه را برگزار می کنند. البته ممکن است مدت زمان جلسه اول کمتر از 45 دقیقه باشد و بیشتر برای آشنایی با مدرس است.

  3. https://www.verbling.com/find-teachers/english?sort=magic: در این وب سایت هم لیست کاملی از مدرسین native در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی را می توانید مشاهده کنید. ویژگی جالبی که این سایت دارد این است که برای هر مدرس یک ویدیوی معرفی قرار داده شده است و می توانید قبل از انتخاب مدرس مورد نظر خودتان ویدیو را مشاهده کنید تا هم با مدرس آشنایی بیشتری پیدا کنید و هم لهجه مدرس و نحوه حرف زدن ایشان و تسلط بر زبان انگلیسی را تست کرده باشید. به هر حال سایت بسیار جالب و جذابی برای انتخاب مدرس خصوصی انگلیسی است و به صورت کامل می توانید روی آن حساب کنید. در این سایت اگر از ایران هم به اینترنت وصل شده باشید IP شما را تشخیص می دهد و قیمت کلاسها به ریال ارائه می گردد و این ویژگی جالبی است. امتیازی که کاربران به هر مدرس داده اند، تعداد جلسات تدریسی که هر استاد برگزار کرده است و اینکه هر مدرس اهل چه کشوری است هم نمایش داده شده است. در کل سایت بسیار خوبی برای آموزش خصوصی انگلیسی به صورت آنلاین است.

  4. https://preply.com/en/skype/english-tutors: این سایت هم تقریبا مشابه سایت قبلی است و لیست مدرسین به همراه یک ویدیوی معرفی از آنها قرار داده شده است. امتیازی که توسط کاربران به مدرس داده شده است و قیمت تدریس به ازای 30 دقیقه کلاس هم نمایش داده شده است. برنامه هفتگی مدرسین و اینکه در چه زمانهایی برای آموزش زبان انگلیسی می توانند به شما کمک کنند نیز قابل مشاهده است. می توانید به مدرسین پیغام دهید و یا یک ویدیوی آموزش آزمایشی از ایشان را مشاهده کنید. آفلاین و آنلاین بودن مدرسین هم قابل تشخیص است.

  5. http://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php: آدرس ذکر شده در این بخش مربوط به همین سایت (ایران مدرس) است. با کلیک بر روی این گزینه شماره 5 لیست کامل مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبانها و دروس فعالیت دارند را می توانید مشاهده کنید. برای مشاهده لیست مدرسین زبان بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. سایتهایی که در موارد قبل معرفی شدند سایتهایی هستند که در خارج از کشور فعالیت دارند و در زمینه تدریس خصوصی زبان به صورت آنلاین فعالیت می کنند و اگر شما در جستجوی مدرس native هستید از سایتهای معرفی شده برای آموزش آنلاین زبان می توانید استفاده کنید. اما اگر در جستجوی لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی در داخل ایران هستید و قصد دارید به صورت آنلاین و یا حضوری در کلاسهای زبان شرکت کنید می توانید بر روی لینکی که معرفی شده کلیک کنید تا لیست مدرسین ثبت نامی در همین سایت (ایران مدرس) را مشاهده کرده و با در دست داشتن اطلاعات کامل مدرسین از جمله سوابق تدریس، سابقه کاری و ... استاد خصوصی خودتان را انتخاب نمائید. مدرسین ثبت نامی در این سایت برای کلاسهای خصوصی قیمتهای مختلفی را ممکن است در نظر داشته باشند و هر مدرس در متن آگهی تدریس خودش در این زمینه هم توضیح ارائه کرده است. برای مطالعه در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی مقاله قیمت، نرخ و هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی را بخوانید.


مطالعه کنید: توصیه های بسیار کاربردی برای انتخاب بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی


چگونه از کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی بهترین استفاده را داشته باشیم؟


برای استفاده بهینه از کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی سعی کنید این کلاسهای را به صورت مداوم داشته باشید و مقطعی در این کلاسها شرکت نکنید. به عنوان مثال بهتر است یک سال در این کلاسها شرکت کنید و هر هفته 3 جلسه داشته باشید تا حالتی که در یک ماه 30 جلسه داشته باشید و بعد دو ماه اصلا کار نکنید. در ضمن، در کنار شرکت در این کلاسها بسته به هدفی که دارید خودتان هم دروس را مرو کنید و مطالعه داشته باشید. اگر می خواهید مکالمه یاد بگیرید در فاصله زمانی بین جلسات تدریس تا جایی که ممکن است به اخبار و ... به زبان انگلیسی گوش دهید.


اگر در حال مطالعه برای امتحان یا آزمونی هستید، تلاش کنید در بین جلسات خودتان هم درس بخوانید و مطالعه و مرور را در نظر داشته باشید. در صورت تمایل می توانید از سایت https://www.tutor.com/ هم برای دریافت خدمات تدریس خصوصی به صورت انلاین استفاده کنید. البته این سایت هم برای داخل کشور نیست و استفاده از خدمات ان مستلزم توانایی در پرداخت هزینه ها به دلار است. برای مشاهده کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی در ایران و در هر جای ایران بر روی عبارت لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید.


حتما بخوانید: بهترین سایتهای انتخاب آنلاین معلم خصوصی زبان انگلیسی ایران و جهان


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 4555 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image