ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی روشهای کاربردی و موثر کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان انگلیسی

روشهای کاربردی و موثر کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان انگلیسی

روشهای کاربردی و موثر کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان انگلیسی

در این بخش در رابطه با نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و روش ها و راهکارهای کاربردی برای کسب درآمد بالا از آن نکاتی ارائه شده است. اگر می خواهید یک معلم زبان با درآمد بالا باشید این مقاله را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: درآمد و حقوق تدریس خصوصی زبان انگلیسی


بهترین راهکارها برای کسب درآمد عالی از تدریس خصوصی زبان انگلیسی


همانطور که در مقالات قبل هم توضیح داده شده است زبان انگلیسی پرمتقاضی ترین و یا یکی از پرمتقاضی ترین زمینه ها برای کلاسهای تدریس خصوصی است و هر جای ایران که ساکن هستید، در صورتیکه عملکرد خوبی داشته باشید به راحتی از فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان می توانید درآمد بالایی بدست آورید. در ادامه توضیحات کاملی در این زمینه ارائه می کنیم.


زبان انگلیسی از همان دوره ابتدایی علاقه و تمایل برای یادگیری آن وجود دارد. همه ی افراد اهمیت بلد بودن و یادگیری زبان را به خوبی درک می کنند. حتی والدینی که خودشان سواد چندانی ندارند هم اهمیت این موضوع را درک می کنند و از همان دوره کودکی فرزندان خودشان را به صورت خصوصی یا گروهی در کلاسهای آموزش زبان ثبت نام می کنند. زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی اهمیت زیادی پیدا کرده است. حتی خارج از درس و تحصیل و بعد از فارغ التحصیلی برای اهداف تجاری، مهاجرتی و توریستی و ... بلد بودن زبان انگلیسی لازم است.


حتما بخوانید: دعوت به همکاری مدرس زبان انگلیسی سال 1402 و 1403


اگر بخواهید مطلبی را در اینترنت جستجو کنید و به یکی از سوالهای شما پاسخ داده شود و در صورتیکه به زبان انگلیسی کاملا مسلط باشید به دریایی از اطلاعات دسترسی خواهید داشت. در صورتیکه با جستجوی فارسی فقط می توانید اطلاعات ثبت شده در سایتهای ایرانی را بدست آورید. بنابراین شرایط برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و کسب درآمد بالا از آن وجود دارد و انگیزه کافی برای افراد مختلف برای شرکت در این کلاسها موجود می باشد. اینکه میزان درآمد شما از کار تدریس زبان چقدر باشد به این بستگی دارد که در زمینه های مختلف و از جمله جذب شاگرد، تسلط بر درس، مدیریت کلاس، به نتیجه رساندن شاگردها و .... چقدر خوب عمل می کنید.


برای مشاهده یک سایت عالی در زمینه یادگیری زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید.



1- تقاضای بالا برای تدریس خصوصی زبان در مقطع متوسطه و امکان درآمد عالی


در مقطع متوسطه و دبیرستان هم دانش آموزان چون باید هم در امتحان زبان نمره خوبی بگیرند و هم در کنکور قصد دارند شرکت کنند و زبان انگلیسی یکی از مهمترین دروس عمومی در کنکور است انگیزه بالایی برای یادگیری این درس دارند. اگر آمادگی های لازم را در خودتان ایجاد کنید و در زمینه آموزش زبان کنکور فعالیت کنید و در این زمینه به صورت حرفه ای و تخصصی کار کنید، در نهایت درآمد بسیار خوبی در انتظار شما خواهد بود. به هر حال، فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی متوسطه و دانشگاه و مکالمه و گرامر زبان هم به اندازه کافی درآمد زا می باشد.


در مقطع دانشگاه هم بیش از هر زمانی لزوم یادگیری و بلد بودن زبان حس می شود و دانشجویان تلاش می کنند از طریق مطالعه زبان در منزل و خوابگاه، شرکت در کلاسهای گروهی آموزشگاهها زبان و یا استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی و .... زبان انگلیسی خودشان را تقویت کنند.


مطالعه کنید: چگونه در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی موفق تر عمل کنیم و درآمد بالاتری داشته باشیم؟


درآمد تدریس خصوصی زبان انگلیسی


2- کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان انگلیسی مقطع دانشگاه


در مقطع دانشگاه بلد بودن زبان انگلیسی از جنبه های مختلفی حائز اهمیت است. اولا هر دانشجو در هر شته ای که تحصیل می کند حداقل یک زبان عمومی و یک زبان انگلیسی تخصصی رشته خودش را دارد. حداقل برای پاس کردن این دو درس بلد بودن زبان لازم است. در کنار آن بسیاری از اساتید دانشگاه مراجعی که برای درس تدریسی خودشان معرفی می کنند زبان اصلی است و دانشجویانی که زبان انگلیسی آنها ضعیف است در این حالت دردسر خواهند داشت.


مقالاتی که در اینترنت برای پروژه های درسی و پایانی باید جستجو شود هم اکثرا به زبان انگلیسی است. در ضمن بعد از فارغ التحصیلی از مقطع کارشناسی برای پذیرفته شدن در مقاطع بالاتر، تحصیل در خارج از کشور، مصاحبه های شغلی و ... بلد بودن و بعضا داشتن مدرک معتبر زبان مانند آیلتس و تافل و .... لازم است.


مطالعه نمائید: تدریس خصوصی زبان انگلیسی و تعداد جلسات مورد نیاز برای مکالمه و آیلتس


3- کسب درآمد بسیار خوب معلم خصوصی زبان انگلیسی بعد از فارغ التحصیلی


با توجه به مطالب ارائه شده می توان گفت در تمامی مقاطع تحصیلی و حتی بعد از فارغ التحصیلی هم تقاضا برای کلاسهای تدریس خصوصی زبان بسیار بالا است و زمینه برای کسب درآمد خوب از این کار فراهم می باشد. مزیت دیگری که کلاسهای خصوصی زبان به عنوان یک زمینه کاری دارد این است که در ایام تابستان و تعطیلات که بازار کار تدریس سایر دروس کم می شود اتفاقا تقاضا برای تدریس زبان نه تنها کم نمی شود بلکه افزایش هم می یابد و در تمام طول سال تقاضا برای کلاسهای خصوصی زبان وجود دارد.


در ضمن، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک و ... ممکن است فقط توسط دانش آموزان و دانشجویان انجام شود ولی افراد مختلف حتی بعد از فارغ التحصیلی از روی علاقه و یا برای اهداف تجاری و مهاجرتی و ... می توانند متقاضی استفاده از کلاسهای انگلیسی باشند.


پیشنهاد می کنیم بخوانید: حقوق مدرس زبان ، درامد اساتید زبان


کسب درآمد از تدریس خصوصی زبان انگلیسی


4- روش های کاربردی برای پول ساختن از کار تدریس خصوصی زبان در منزل و آنلاین


حال سراغ روشهای کاربردی و موثر کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان انگلیسی می رویم. اگر می خواهید از تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس زبان فرانسه، تدریس خصوصی زبان آلمانی و یا سایر زبانهای خارجی و حتی سایر دروس درآمد خوبی بدست آورید در زمینه های مختلف باید خوب عمل کنید. در مرحله اول توصیه می شود اگر به زبان انگلیسی علاقه دارید این درس را تدریس کنید. اگر می خواهید در این زمینه به صورت حرفه ای و تخصصی کار کنید زمانی فرا می رسد که در طول یک روز شاید 5 یا 6 جلسه کلاس داشته باشید.


اگر به این کار علاقه نداشته باشید خیلی زود خسته می شوید و نمی توانید ادامه دهید. هر درسی را که دوست دارید تدریس کنید. اگر به آموزش، یادگیری و تدریس زبان علاقه دارید که برای شما بسیار مناسب است در غیر اینصورت سراغ درس مورد علاقه خودتان که در دبیرستان و دانشگاه هم عملکرد خوب و نمرات خوبی در آن درس داشته اید بروید. در کل اگر به کار تدریس هم علاقه ای ندارید باز هم توصیه می شود سراغ کاری بروید که به آن علاقه دارید.
حال فرض می کنیم که شما به کار تدریس زبان انگلیسی علاقه دارید و سراغ راهکارهای موفقیت در این کار و کسب درآمد بالا در آن می رویم.


بعد از شرط علاقه، نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که بر درس زبان مسلط باشید. در هر مقطعی که تدریس می کنید سعی کنید بر درس و مطالب مربوط به آن مسلط باشید. اگر مکالمه زبان تدریس می کنید خودتان باید مثل بلبل حرف بزنید و بر اصطلاحات کاملا مسلط باشید و دایره لغات وسیعی داشته باشید. در این حالت خودتان باید مرتبط فیلم های زبان اصلی و اخبار و ... گوش دهید تا همواره تسلط شما حفظ شود.


اگر زبان مقطع دبیرستان را تدریس می کنید آن را خوب بلد باشید. اگر زبان کنکور را درس می دهید باید بر تمامی تست های کنکور مسلط باشید و برنامه منسجم و خوبی برای به نتیجه رساندن شاگردهایتان در کنکور از قبل آماده داشته باشید. تدریس زبان در مقطع دانشگاه و یا برای آزمون های آیلتس و تافل و .... هم سطح تسلط بالایی می خواهد. خلاصه اینکه در هر زمینه ای که کار تدریس زبان را انجام می دهید با توجه به مطالبی که قرار است در کلاس ارائه شود باید سح معلومات و میزان تسلط خودتان را بالا نگه دارید.


حتما بخوانید: چگونه زبان انگلیسی تدریس کنیم


موفقیت در تدریس خصوصی زبان انگلیسی


5- جذب شاگرد عملی برای شروع فعالیت در زمینه آموزش خصوصی زبان انگلیسی


اما به صورت عملی برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان انگلیسی چه کار باید کرد؟ اگر به تدریس زبان علاقه داشته باشید و در عین حال مقطعی را که می خواهید درس بدهید به صورت کامل بر آن مسلط باشید در ادامه می توانید سراغ راهکارهای عملی برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان بروید. برای جذب شاگرد می توان از طرق مختلف اقدام کرد. می توانید با آموزشگاههای زبان تماس بگیرید و تقاضای شاگرد کنید، برای خودتان سایت یا وبلاگی بزنید و در کنار ارائه مطالب آموزشی در زمینه زبان برای خدمات تدریس خصوصی تبلیغ کنید، در روزنامه تبلیغ بدهید، تراکت توزیع کنید، در اینترنت  و در سایتهای تبلیغات اینترنتی که به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند (مانند همین سایت: ایران مدرس) آگهی خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه ثبت نمائید و یا از هر روش دیگری برای جذب شاگرد استفاده کنید.


در مقاله 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی در زمینه جذب شاگرد و راهکارهای عملی برای پیدا کردن شاگرد خصوصی توضیحات کاملی ارائه شده است.


برای ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس (همین سایت) در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام و ورود به صفحه شخصی (کنترل پنل) تبلیغات تدریس خودتان را ثبت نمائید. درج آگهی تدریس در ایران مدرس کاملا رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید.


6- مهمترین بخش فعالیت در زمینه شغل معلم خصوصی زبان برای درآمد عالی


در حقیقت جذب شاگرد مهمترین بخش در کار تدریس خصوصی زبان و سایر دروس است. اگر خوب شاگرد جذب کنید و تعداد شاگردهای زیادی داشته باشید موفقیت شما تا حد زیادی تضمین شده است. می توانید از ترکیبی از روش های ذکر شده در بالا استفاده کنید. توجه داشته باشید که مراجعه دوباره شاگردهای قدیمی به شما خودش یک راهکار بسیار خوب برای جذب شاگرد است. یعنی کلاسهای زبان شما باید آنقدر خوب و با کیفیت باشد که شاگردهای فعلی شما ترمهای بعد دوباره به شما مراجعه کنند. در این حالت در کار تدریس موفق خواهید بود.


ثبت آگهی تدریس برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در ایران مدرس می توانید برای جذب شاگرد کاملا مفید باشد. البته باید آگهی و تبلیغ خودتان را خوب بنویسید و برای نوشتن آن وقت بگذارید. در متن آگهی رزومه کاملی ارائه کنید و متن تبلیغات تدریس خودتان را آنقدر قانع کننده بنویسید که وقتی افراد متقاضی تدریس زبان آن را مشاهده کردند در تماس گرفتن با شما شک نکنند. نظرات مثبت شاگردهای قبلی خودتان را در متن آگهی بنویسید و هر دانشگاه و مدرسه ای که قبلا تدریس کرده اید و تمامی افتخارات خودتان را هم ذکر نمائید. مداومت در کار و جدی گرفتن تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد رمز موفقیت در آن است.


تدریس خصوصی زبان انگلیسی


7- توصیه های تکمیلی برای کسب موفقیت بیشتر در تدریس خصوصی زبان انگلیسی


برای موفقیت در تدریس خصوصی زبان و خوب پول درآوردن از آن موارد دیگری را هم باید در نظر بگیرید. سعی کنید صادقانه و متعهدانه تدریس کنید. ممکن است بعضی از مدرسین فقط به صورت رفع تکلیفی در کلاس شرکت کنند و اینکه آیا شاگردهای آنها نتیجه می گیرند یا نه خیلی برایشان مهم نباشد. یا بخواهند عمدا کار کنند که برای ارائه درس تعداد جلسات بیشتری لازم باشد. با انجام چنین کارهایی ممکن است یکی دو جلسه اضافه تر کلاس داشته باشید ولی به هر حال در بلند مدت به ضرر شما تمام خواهد شد.


اطمینانی که شاگردهای شما و یا والدین آنها به شما دارند و یا پیدا می کنند خیلی مهم است. اگر آنها به این نتیجه برسند که شما صادقانه برای ارائه تدریس با کیفیت و به نتیجه رساندن شاگردهایتان تلاش می کنید و نتیجه گرفتن شاگردهایتان برایتان مهم است و در عین حال بر درس مسلط هستید، هم این ترم کلاسها را با شما دادمه می دهند، هم ترمهای بعد دوباره با شما تماس خواهند گرفت و هم افراد دیگری را برای تدریس خصوصی به شما معرفی خواهند کرد. بنابریان صداقت در کار و تعهد به کار تدریس و در نهایت تلاش برای موفقیت شاگردهایتان بیش از هر عاملی دیگری در موفقیت شما در کار تدریس و کسب درآمد بالا موثر است.


مقالات مرتبط، مطالعه کنید:


بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 22 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


8- جمع بندی و نتیجه گیری در رابطه با نحوه کسب درآمد بسیار خوب از تدریس خصوصی زبان انگلیسی


با توجه به موارد ذکر شده، به عنوان جمع بندی می توان گفت برای موفقیت در کار تدریس زبان انگلیسی و یا سایر زبانهای خارجی و کسب درامد بالا از آن باید موارد متعددی را در نظر داشته باشید. در مرحله اول از روی علاقه به این کار روی بیاورید و در ادامه هر مقطعی را که می خواهید تدریس کنید به خوبی بر آن مسلط شوید.


در کلاسهای خصوصی تسلط داشتن بر درس خیلی مهم است و اگر شاگرد شما احساس کند خوب بلد نیسیتد ممکن است کلاس را از دست بدهید. نکته دیگر اینکه باید در همان یکی دو جلسه اول با پرسیدن سوالاتی در ضمن تدریس هدف شاگرد خودتان را تشخیص دهید و برای خودتان معلوم شود چه ضعف هایی دارد و چه هدفی را در نظر دارد. خوب تدریس کردن خیلی مهم است ولی از ان مهمتر تامین رضایت شاگرد شما است.


به این معنی که باید مطالبی که ارائه می کنید هم راستا با هدف ایشان باشد و متناسب با وضعیت تحصیلی شاگرد شما باشد. اگر خیلی عالی تدریس کنید ولی شاگرد شما درس را متوجه نشود چون خیلی سطح بالا تدریس می کنید در نهایت باز هم کلاسها ادامه پیدا نخواهد کرد. روشهای مختلف جذب شاگرد از جمله ثبت آگهی تدریس در همین سایت (ایران مدرس) را امتحان کنید و بعد از جذب شاگرد تمام تلاش خودتان را برای نتیجه گرفتن ایشان به کار ببندید. کلاسهای با کیفیت را برگزار کنید تا هم بتوانید شاگردهای خودتان را حفظ کنید و هم همین شاگردهایی که دارید شما را به دیگران هم معرفی نمایند.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1500 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image