ارتباط مستقیم با 30585 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی تدریس خصوصی زبان انگلیسی و نمره 20 امتحان زبان

تدریس خصوصی زبان انگلیسی و نمره 20 امتحان زبان

تدریس خصوصی زبان انگلیسی و نمره 20 امتحان زبان

اگر می خواهید در امتحان زبان انگلیسی نمره 20 بگیرید یکی از راهکارهایی که وجود دارد استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی است. در ادامه در رابطه با نحوه کسب نمره 20 در امتحان زبان و همچنین در رابطه با مزایای کلاسهای خصوصی زبان برای رسیدن به این هدف توضیحاتی ارائه می گردد.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: مزایای داشتن معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین


توصیه های کلی برای گرفتن نمره 20 در امتحان زبان انگلیسی


اگر در زبان خیلی قوی نیستید ممکن است این که به یک باره بخواهید در این درس بیست بگیرید کمی هدف بزرگی باشد و ذهن شما به راحتی نتواند با آن کنار بیاید. در این حالت باید سعی کنید در یکی و ترم به تدریج پیشرفت کنید و از سطح ضعیف به متوسط برسید و در نهایت وقتی اشکالات خیلی پایه ای برطرف شد آن وقت برای گرفتن نمره خیلی عالی و حتی نمره 20 برنامه ریزی کنید.


اما اگر همین الان در سطح متوسط هستید، همین ترم با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی و با نظم دادن به خودتان و داشتن یکی برنامه ریزی بهتر به نسبت ترمهای قبل می توانید در این درس نمره 20 هم بگیرید.


مطالعه کنید: چگونه در امتحان زبان انگلیسی دبیرستان نمره خوبی بگیریم؟


چرا زبان انگلیسی اهمیت زیادی دارد و باید به آن توجه نمائیم؟


زبان انگلیسی یکی از دروس بسیار مهم در تمامی مقاطع است. با توجه به اهمیت این درس والدین از همان دوران کودکی سعی می کنند زبان انگلیسی را به بچه های خودشان آموزش دهند. در دوره ابتدایی و متوسطه هم در مدرسه و یا در آموزشگاههای زبان یادگیری این زبان بین المللی ادامه پیدا می کند و در مقطع دانشگاه هم بسیاری از کتابهای درسی و مراجع به زبان اصلی تالیف شده است.



بعد از فارغ التحصیلی هم برای بحث های تجارت و مهاجرت و .... بلد بودن زبان کاملا مهم است. با توجه به مطالب ارائه شده یادگیری زبان کاملا مهم است. در مقطع متوسطه و دانشگاه هم یکی از دغدغه های دانش آموزان و دانشجویان قبولی در امتحان زبان با نمره خوب است و استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی در کنار سایر مواردی که باید در نظر گرفته شود یک راه حل خوب برای رسیدن به این هدف می باشد.


تدریس خصوصی زبان انگلیسی و نمره 20


چگونه باید در امتحان زبان نمره 20 گرفت؟


برای رسیدن به چنین هدفی برنامه ریزی از همان اوایل ترم لازم است. در حقیقت وقتی زبان را خوب یاد می گیرید و می توانید بر آن مسلط باشید و در نهایت در امتحان هم نمره خوبی بگیرید که به مرور و در طول ترم درس را با برنامه ریزی بخوانید و لغات جدید را در قالب جمله و متن خوب آموزش دیده باشید و برای شما به خوبی جا افتاده باشد.


اگر بخواهید یک هفته مانده به امتحان تمام لغات جدید را طوطی وار حفظ کنید هم احتمال اشتباه در امتحان زیاد می شود و هم بعد از امتحان خواهید دید که چیزی یادتان نمانده است. به این ترتیب هیچ وقت زبان انگلیسی را خوب یاد نخواهید گرفت. باید در طول ترم درس بخوانید و لغات و عبارتهای جدید را در داخل متن یاد بگیرید و خودتان بتوانید با آنها جمله بنویسید و از آنها در حرف زدن استفاده کنید. به این ترتیب به مرور زمان دایره لغات فعال شما بیشتر و بیشتر خواهد شد.


حتما بخوانید: نکات کلیدی انتخاب معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب در منزل و آنلاین


گرامر زبان را هم باید خوب یاد بگیرید.


اگر در زمینه قواعد و گرامر زبان اشکالاتی دارید برای دانلود رایگان جزوات آموزشی خوب و عالی در این زمینه اینجا کلیک کنید (برای مطالعه در زمینه نحوه یادگیری گرامر زبان هم بر روی این لینک کلیک نمائید). به هر حال برای موفقیت در امتحان زبان و گرفتن نمره 20 در این درس باید علاوه بر لغات جدید و درک مطلب، بر گرامر هم به صورت 100 درصدی مسلط باشید.


اگر قواعد جدید را خوب درک نمی کنید و یا در کاربرد و استفاده آنها اشکالاتی دارید از یک معلم خصوصی خوب کمک بگیرید. برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران فعالیت دارند بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین زبان را در پایین همین مطلب هم می توانید مشاهده کنید.



کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی یک امکان بسیار خوب برای یادگیری این درس است


البته نباید کلاسهای اصلی خودتان در مدرسه یا دانشگاه را به بهانه شرکت در این کلاسهای خصوصی از دست بدهید. اگر مشکلی پیش آمد و در کلاسهای خودتان غیبت کردید خوب ایرادی ندارد که از جلسات خصوصی برای جبران استفاده کنید. ولی در صورتی که ممکن بود حتما کلاسهای اصلی خودتان را هم شرکت کنید.


به هر حال هر دوی این کلاسها مزایای خودش را دارد. مزیتی که کلاسهای تدریس خصوصی زبان دارد این است که وقت آن محدود نیست و هر سوال و اشکالی، حتی اگر پیش پا افتاده باشد، را می توانید بپرسید. تعداد جلسات، زمان و محل برگزاری، مدرس و معلمی که تدریس می کند، اینکه چه مطالبی ارائه شود و سطح کلاس در چه حدی باشد، مدت زمان برگزاری هر جلسه و .... را هم خودتان تعیین می کنید. پس این کلاسها می تواند کاملا پربازده باشد و برای گرفتن نمره بیست در امتحان زبان کاملا موثر خواهد بود. کلاسهای خصوصی را مانند یک فرصت اضافه برای یادگیری زبان ببینید و از آن نهایت استفاده را داشته باشید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: دانلود رایگان کامل ترین و مفیدترین خلاصه گرامر و قواعد زبان


فواید کلاس خصوصی زبان


اما آیا فقط با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی زبان می توان در این درس نمره عالی و حتی 20 گرفت؟


مسلما جواب خیر است. در هر حالت درس خواندن و مرور مطالب توسط خود شما لازم است. باید خوب درس بخوانید و برنامه ریزی داشته باشید. مهمترین کاری که می تواند شما را به نتیجه مورد نظر که همان موفقیت در امتحان زبان است برساند این است که در طول ترم درس زبان را مطالعه کنید.


مطالعه شب امتحانی فقط برای پاس کردن درس خوب است. اگر در مقطع متوسطه در حال تحصیل هستید باید در عین حال که نلاش می کنید در امتحان زبان نمره خوب بگیرید نیم نگاهی هم به کنکور داشته باشید. اگر می خواهید در کنکور هم زبان انگلیسی را خوب بزنید باید در طول ترم درس را بخوانید و فقط به فکر پاس کردن آن نباشید.


مطالعه نمائید: هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی


جمع بندی و نتیجه گیری برای چگونگی گرفتن نمره 20 در امتحان زبان انگلیسی


با توجه به مطالب ارائه شده، برای موفقیت در امتحان زبان انگلیسی و گرفتن نمره بیست در این درس باید مجموعه ای از عوامل را در نظر داشته باشید. در کلاسهای آموزش زبان در مدرسه و دانشگاه به صورت کامل حاضر باشید و غیبت نکنید و در کلاس فعالانه به مطالب گوش دهید و سوال بپرسید.


در طول ترم درس بخوانید و لغات و کلمات جدید را در داخل متن آموزش ببینید. گرامر را خوب یاد بگیرید و تمرینات آن را انجام دهید. از کلاسهای تدریس خصوصی در کنار موارد گفته شده به عنوان یک امکان خوب برای رسیدن به هدف خودتان استفاده کنید. مزیت دیگری که این کلاسهای خصوصی دارد این است که در ایام امتحانات برای جمع بندی و رفع اشکال یک مدرس خوب و با تجربه را در کنار خودتان دارید و با اطمینان خاطر بیشتری می توانید در امتحان شرکت کنید و نمره بسیار خوب و حتی 20 بگیرید. تعدادی از بهترین مدرسین زبان را در پایین همین مطلب می توانید مشاهده کنید. برای مشاهده توضیحات و رزومه کامل هر مدرس بر روی عنوان آگهی ایشان کلیک نمائید.


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 975 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image