ارتباط مستقیم با 30561 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی آموزش و یادگیری بهتر زبان انگلیسی در زمان کم با کلاس تدریس خصوصی زبان

آموزش و یادگیری بهتر زبان انگلیسی در زمان کم با کلاس تدریس خصوصی زبان

آموزش و یادگیری بهتر زبان انگلیسی در زمان کم با کلاس تدریس خصوصی زبان

آموزش و یادگیری بهتر زبان انگلیسی در زمان کم با کلاس تدریس خصوصی زبان ممکن است. کلاسهای خصوصی زبان مزایایی دارد که آنها را برای آموزش و یادگیری بهتر آن منحصر به فرد و متمایز می کند. در ادامه در این زمینه توضیحات کاملی ارائه شده است.


برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا در تهران و کرج و یا هر جای ایران بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


مطالعه کنید: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی


مزیت اصلی کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


1- مزیت اصلی کلاسهای تدریس خصوصی زبان و جلسات تدریس خصوصی به صورت کلی این است که این کلاسها کاملا قابل تنظیم است و از پیش تعیین نشده است که چه مطلبی در آن ارائه گردد.


اگر در کلاسهای گروهی حضور داشته باشید مطالبی که در کلاس ارائه می شود از قبل مشخص شده است و ممکن است برای شما مفید، خسته کننده و یا سخت باشد. در کلاسهای خصوصی زبان اگر درس را متوجه نشوید می توانید از معلم زبان خودتان بخواهید که بیشتر توضیح دهد و مطالب ساده تر و سطح پایین تری را ارائه نماید.


اگر مطالبی که استاد شما در حال ارائه است برای شما پیش پا افتاده باشد می توانید از ایشان بخواهید مطالب سطح بالاتری را درس دهد. در هر صورت، اینکه در کلاسهای خصوصی در چه سطحی مطالب ارائه شود کاملا قابل تنظیم است به گونه ای که در نهایت کلاسها صد در صد برای شما مفید باشد و این مزیت بسیار بزرگی است.


پیشنهاد می شود بخوانید: معلم زبان انگلیسی آنلاین رایگان (جلسه اول)



انتخاب معلم زبان توسط خود شاگرد در کلاس خصوصی زبان انگلیسی


2- در کلاسهای خصوصی زبان مدرس و معلم خصوصی را خودتان انتخاب می کنید. اگر از نحوه تدریس معلمی که هماهنگ کرده اید رضایت ندارید می توانید مدرس دیگری را جایگزین ایشان کنید. بنابراین، علاوه بر اینکه سطح کلاس و مطالب ارائه شده را خودتان تعیین می کنید، مدرس و استاد را هم خودتان انتخاب خواهید کرد. امکانی که در کلاسهای مدرسه و دانشگاه و یا در کلاسهای گروهی آموزشگاههای زبان وجود ندارد.


حتما ببینید: فیلم معرفی بهترین معلم های زبان انگلیسی تهران و کل ایران


زمان کافی برای پیشرفت در کلاس خصوصی زبان


3- در کلاسهای آموزش خصوصی زبان زمان بیشتری برای پرسیدن سوال، رفع اشکال، تمرین مکالمه و ... دارید. در کلاسهای گروهی معمولا زمان محدودی در اختیار مدرس و شاگردها قرار دارد. در این کلاسها تعداد سوالاتی که می توان پرسید محدود است و در نتیجه تمامی اشکالات را نمی توان برطرف کرد.


در ضمن، اگر در کلاسهای زبان برای آموزش مکالمه شرکت کرده اید در جلسات تدریس خصوصی زمان بیشتری برای حرف زدن در اختیار شما قرار دارد. در کلاسهای گروهی اگر 10 نفر هم در کلاس حضور داشته باشند و اگر زمان به صورت مساوی بین هر ده نفر تقسیم شود شما یک دهم زمان کلاس را برای حرف زدن و تمرین مکالمه زبان در اختیار دارید. در کلاسهای تدریس خصوصی کل زمان کلاس برای آموزش مکالمه را دراختیار دارید.


برای دانلود 100 درصد رایگان جزوات آموزشی عالی برای آموزش قواعد و گرامر زبان - کلیک کنید: دانلود گرامر و قواعد زبان


امکان استفاده از کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در ایام امتحانات


4- اگر از جلسات تدریس خصوصی زبان برای موفقیت در امتحان استفاده می کنید، خوبی و مزیت این کلاسها این است که در ایام فرجه ها و یا زمانهای نزدیک به امتحان که به مدرس و معلم اصلی خودتان دسترسی ندارید می توانید از معلم و استاد خصوصی سوالات را بپرسید و برای امتحان آماده تر شوید.


در ضمن، در ایام امتحانات چون زمان محدودی برای درس خواندن و رفع اشکال دارید، رفع اشکال از طریق فیلم آموزشی و یا کتابهای کمک آموزشی و ... خیلی مناسب نیست. با در کنار داشتن یک مدرس خوب و مجرب برای آموزش زبان می توانید در یکی دو جلسه رفع اشکال کنید و در امتحان موفق شوید.


این مقاله هم مفید است: شماره تلفن ۱۰ بهترین معلم زبان خصوصی در منزل و آنلاین دارای مدرک TTC


مزیت های تدریس خصوصی زبان برای موفقیت در کنکور


5- شرکت در کلاسها و جلسات تدریس خصوصی زبان برای موفقیت در زبان کنکور هم می تواند بسیار مفید باشد. در این کلاسها می توانید در کمترین زمان نکات کنکوری را آموزش ببینید و جمع بندی مطالب را داشته باشید. بر روی لینک تدریس زبان انگلیسی کلیک کنید تا لیست کامل مدرسین زبان ثبت نامی در همین سایت (ایران مدرس) را مشاهده نمائید.


در ادامه از لیست مدرسین، معلم و مدرسی که سابقه خوبی داشته باشد و در زمینه آموزش کنکور هم فعالیت دارد را انتخاب کنید. با توجه به مطالب ارائه شده، شرکت در کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی برای یادگیری و آموزش بهتر زبان می تواند کاملا مناسب باشد و اگر قصد دارید زبان را در زمان کمتر و با کیفیت بالاتر آموزش ببینید استفاده از این کلاسها را مد نظر داشته باشید.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


آمار بازدید: 592 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image