ارتباط مستقیم با 30592 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور و کسب درآمد بالا

تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور و کسب درآمد بالا

تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور و کسب درآمد بالا

یکی از زمینه هایی که می توانید برای تدریس خصوصی در آن زمینه فعالیت داشته باشید و درآمد خوبی کسب کنید آموزش زبان انگلیسی کنکور به صورت خصوصی است.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: درآمد و حقوق تدریس خصوصی زبان انگلیسی


اهمیت بیشتر زبان انگلیسی در کنکور نسبت به سایر دروس عمومی


در کنکور دروس عمومی جایگاه خودشان را دارند ولی به هر حال از بین دروس عمومی دروس زبان انگلیسی و عربی مهم تر هستند. دلیل اهمیت این دو درس این است که تسلط پیدا کردن بر انها و کسب درصد بالا در کنکور برای این دو درس به نسبت دروس عمومی دیگر مانند معارف و ادبیات سخت تر است و اگر دانش آموزی بتواند این دو درس را خوب بزند می تواند تراز بالاتری را کسب کند.


درس زبان انگلیسی هم در دوره متوسطه، هم در کنکور و بعد از آن در دانشگاه هم بسیار درس مهمی است. حتی در کنکور ارشد و دکتری هم برای بسیاری از رشته ها ضریب بالایی دارد و برای قبولی در مقطع دکتری و کنکور دکتری هم داشتن مدرک زبان لازم است. به هر حال فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و زبان کنکور، اگر خودتان خوب عمل کنید، می تواند کاملا درآمد زا باشد و متقاضیان زیادی برای این درس و کلاسهای تدریس خصوصی آن وجود دارد.


مطالعه نمائید: مزایای داشتن معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین


نحوه شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان کنکور برای کسب درآمد بالا


اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور فعالیت داشته باشید و درآمد خوبی بدست آورید در مرحله اول باید روی خودتان کار کنید. آیا واقعا اگر شخصی کلاسهای زبان انگلیسی کنکور را به صورت خصوصی با شما هماهنگ کند و حاضر باشد مبلغ بالایی هم برای هر جلسه پرداخت نماید، در نهایت در کنکور زبان انگلیسی را خوب خواهد زد؟ آیا شما خودتان بر درس زبان انگلیسی و تست های کنکور زبان و اینکه چه نوع تست هایی بیشتر در کنکور زبان مطرح می شود و دانش آموزان روی کدام مطالب بیشتر تمرکز کنند و ... به صورت کامل تسلط دارید؟ آیا برنامه و پلنی برای به موفقیت رسیدن شاگردهایتان در زبان کنکور دارید و اگر دانش آموزی کلاسها را با شما برداشت، کلاسهای شما ویژگی خاص و متمایزی دارد که ایشان را به نتیجه برساند؟ به صورت کاملا خلاصه، آیا مطمئن هستید کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور شما مفید است؟



این نکته بسیار مهم و کلیدی می باشد. در مرحله اول باید روی خودتان کار کنید. تدریس زبان کنکور مانند زبان متوسطه و دانشگاه راحت نیست. باید پلن و برنامه داشته باشید. خودتان تست های کنکور حداقل 10 سال گذشته را دیده باشید و عمقی بررسی کرده باشید. باید راهکارهایی برای یادگیری عمقی درس و پاسخ سریع به تست ها داشته باشید. در نهایت حتی می توانید روش کار و سبک و سیاق خودتان را داشته باشید به گونه ای که کلاسهای شما متمایز باشد و حرفی برای گفتن داشته باشید.


کلیک کنید: دانلود تست کنکور زبان انگلیسی


چرا فعالیت در زمینه تدریس خصوصی کنکور راحت نیست؟


با توجه به مطالب ارائه شده، واضح است که فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور خیلی هم راحت نیست. شما قبل از اینکه به فکر این بیافتید که چگونه شاگرد خصوصی پیدا کنید باید خودتان را به صورت کامل آماده کنید.


کلاسهای کنکوری را معمولا والدین برای فرزندان خودشان هماهنگ می کنند و چون موفقیت در کنکور و کسب درصد بالا در زبان کنکور و سایر دروس برای آنها مهم و سرنوشت ساز است با سخت گیری زیادی رضایت می دهند که این کلاسها با کدام مدرس برگزار شود. اگر خوب عمل کنید فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان کنکور و تدریس خصوصی کنکور به صورت کلی کاملا درآمد زا است ولی به هر حال فعالیت کردن در این زمینه به این راحتی هم نیست و باید آمادگی های لازم را در خودتان ایجاد کنید.



نکات مهم دیگر برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان کنکور


حال فرض کنیم برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور آمادگی لازم را دارید، به صورت کامل بر درس زبان، نکات کنکوری آن، تست های کنکور سالهای قبل و ... مسلط هستید و برنامه ای را مد نظر دارید که واقعا اگر دانش آموزی در کلاسهای شما شرکت کند با حداقل انرژی و زمان می تواند درصد خوبی را در این درس بدست آورد. در ادامه برای جذب شاگرد باید اقدام کنید.


روش های مختلف جذب زبان آموز را امتحان کنید


روشهای مختلفی برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی وجود دارد. می توانید با آموزشگاههای کنکور همکاری کنید، در روزنامه تبلیغ بدهید، تراکت چاپ کنید و توزیع نمائید، در سایتهای مربوط به آموزش کنکور تبلیغ بدهید، در مدارس یکی دو جلسه کلاس کنکور رایگان برگزار نموده و در ادامه شاگرد جذب کنید، در همین سایت (ایران مدرس) آگهی تدریس خودتان را ثبت کنید و یا از هر روش دیگری استفاده نمائید. برای مطالعه آخرین اخبار کنکور در سایت سازمان سنجش بر روی این لینک کلیک کنید.


حتما بخوانید: دعوت به همکاری مدرس زبان انگلیسی سال 1402 و 1403


ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی زبان کنکور


برای ثبت آگهی تدریس خصوصی در همین سایت (ایران مدرس) در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک نموده ودر ادامه ثبت نام کنید و وارد کنترل پنل شوید. سپس آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد. اگر می خواهید از تدریس زبان کنکور درآمد خوبی بدست آورید، درج تبلیغات تدریس در همین سایت بسیار موثر است. البته حتما باید متن آگهی خودتان را قانع کننده بنویسید. فرض کنید شما در زمینه آموزش خصوصی زبان کنکور بسیار عالی و موثر می توانید عمل کنید.


اهمیت نوشتن متن قوی و عالی برای تبلیغات تدریس زبان


افرادی که آگهی تدریس شما را می بینند اگر متن آگهی ضعیف باشد و خوب آن را ننوشته باشید چنین دیدی نسبت به شما پیدا نخواهند کرد که می توانند به شما اطمینان کنند. متن آگهی تدریس شما باید قانع کننده و خوب نوشته شده باشد. خصوصا همانطور که گفته شد در زمینه تدریس دروس کنکوری والدین بسیار سخت تر اعتماد می کنند و باید متن آگهی شما به صورت کامل نشان دهد که شما یک فرد حرفه ای و متخصص در زمینه کاری خودتان هستید. برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه نوشتن متن آگهی تدریس این مقاله را مطالعه کنید.


چرا در ایران مدرس تبلیغات تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور درج نمائیم؟


ثبت آگهی تدریس خصوصی زبان کنکور در ایران مدرس کاملا رایگان است ولی در صورت تمایل می توانید تبلیغات خودتان را ویژه هم بکنید. آگهی های تدریس ویژه هم در بخش تدریس خصوصی و هم در صفحه اصلی سایت ایران مدرس بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهند شد. در ضمن در بخش کنکور ایران مدرس (برای مشاهده اینجا کلیک کنید) هم آگهی تدریس زبان کنکور شما در کنار تست های کنکور زبان انگلیسی و مطالب کنکوری نمایش داده خواهد شد. آگهی های تدریس ویژه بیشتر در معرض دید کاربران قرار دارند و بیشتر دیده خواهند شد و اگر متن آگهی خودتان را خوب و قانع کننده نوشته باشید به احتمال بسیار زیاد منجر به جذب شاگرد می شود.


مطالعه این مقاله هم مفید است: حقوق مدرس زبان ، درامد اساتید زبان


جمع بندی و نتیجه گیری در رابطه با تدریس خصوصی زبان کنکور برای کسب درآمد عالی


با توجه به مطالب ارائه شده، برای موفقیت در تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور و کسب درآمد بالا از آن در مرحله اول باید روی توانایی های خودتان کار کنید و اماده شوید و در ادامه روشهای مختلف جذب شاگرد از جمله ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس (همین سایت) را امتحان کنید. در نظر داشته باشید که در بلند مدت وقتی در تدریس زبان کنکور و یا در کار تدریس به صورت کلی موفق خواهید بود که شاگردهای شما نتیجه خوبی بگیرند. بنابراین تمام تلاش خودتان را برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان به کار ببندید.


پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: بهترین معلم زبان کنکور، لیست 15 استاد برتر زبان انگلیسی کنکور


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1633 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image