ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
معلم خصوصی آیلتس بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی نکاتی مفید و کاربردی برای یادگیری زبان انگلیسی

نکاتی مفید و کاربردی برای یادگیری زبان انگلیسی

در این مقاله نکاتی مفید برای یادگیری زبان انگلیسی ارائه شده است. اگر می خواهید زبان انگلیسی را در کمترین زمان آموزش ببینید ادامه این مطلب را بخوانید.


حتما بخوانید: بهترین روش های تدریس زبان انگلیسی کلاسیک و نوین را بشناسید


اصول مهم یادگیری زبان انگلیسی درست و اصولی


یادگیری زبان نیازمند چهار اصل مهم است:


نیاز واقعی به یادگیری زبان انگلیسی


عدم نگرانی و نداشتن اضطراب در مورد یادگیری


دسترسی به روش و منبع مناسب و اعتماد به آن


تلاش، پشتکار و زمانی که برای یادگیری صرف می‌شود



توضیحات بیشتر برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی


هنگامی که نیاز، آرامش، منبع و پشتکار مهیا باشد؛ یادگیری زبان؛ سریع، آسان،‌ شیرین و فراموش ناشدنی خواهد بود. همچنین تجربه نشان داده است که با خواندن زبان در سطح مناسب، سریع‌تر و کامل‌تر به نتیجه می‌رسید. پس اگر سطح خود را نمی‌دانید؛ بهتر است اولین اقدام شما تعیین سطح باشد. برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


استفاده از کلاس های خصوصی آنلاین زبان هم برای یادگیری بهتر و سریعتر زبان انگلیسی بسیار مفید است. در این زمینه، مقاله زیر را بخوانید.


این مقاله هم مفید است: مزایای داشتن معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین


نکاتی در رابطه با یادگیری زبان انگلیسی


فکر کردن به زبان انگلیسی


شما هر وقت در طول شبانه روز چیزی را می بینید بدون شک لفظ آن به زبان مادریتان بسیار سریع از ذهنتان عبور می کند. یک نگاه به اطرافتان بیندازید از این به بعد در طول شبانه روز از صبح که از خواب بیدار می شوید و تا وقتی که دوباره به رختخواب برمی گردید همیشه به زبان انگلیسی فکر نمایید یعنی هر اسم یا فعلی که مشاهده می نمایید را در ذهنتان لفظ انگلیسی آن را بیاورید.


مطالعه نمائید: جزوه خلاصه و جالب ضرب المثل انگلیسی



ترجمه نکنید


شما نباید چیزی را ترجمه کنید یعنی شما نباید به دیوار بگویید wall بلکه باید به wall بگویید wall و باید تصور نمایید که هیچ زبان دیگری را بلد نیستید و تمرکزتان مثل یک کودک کنجکاو بر روی یادگیری و شناسایی اطرافتان باشد و از کلمات بسیار ساده هم نگذرید.


آیا هدف از این تمرین حفظ لغات است؟


هدف اصلی این تمرین به هیچ وجه حفظ کردن لغت نمی باشد. اگر چه شما پس از مدتی قطعا کلمات زیادی را یاد خواهید گرفت اما هدف اصلی این تمرین حفظ کردن کلمه نیست بلکه ایجاد محیط انگلیسی در ذهن شما است که کمک می نماید تا تصور نمایید که در یک کشور انگلیسی زبان زندگی می نمایید.


پیشنهاد می کنیم حتما بخوانید: 20 فیلم عالی، کاربردی و جذاب آموزش مکالمه زبان انگلیسی به صورت رایگان


چسباندن برچسب


چسباندن برچسب بر روی اشیاء داخل منزل و ماشین می تواند به شما یادآوری مناسبی باشد که همیشه تمرین فکر کردن به زبان انگلیسی را انجام دهید. اگر هرچند وقت هم رنگ و خط برچسب ها را تغییر دهید ذهن شما کمتر به آن عادت می نماید. فراموشی در این تمرین برای خیلی از افراد فراموشی پیش می آید که بسیار عادی می باشد و تا حتی ۱۵ مرتبه هم جای هیچ نگرانی ندارد. این فراموشی به مرور به صفر می رسد.


 خواب دیدن به زبان انگلیسی


معمولا زمان مورد نیاز برای این تمرین ۶ تا ۱۶ هفته می باشد که اگر زبان آموز آن را به صورت جدی انجام دهد قطعا در هفته اول خواب انگلیسی خواهد دید یعنی شما خوابی می بینید که در آن افراد با شما و یکدیگر به جای زبان مادریتان به زبان انگلیسی صحبت می نمایند.


مراجعه به فرهنگ لغت تصویری


تهیه یک فرهنگ لغت تصویری تک زبانه (Monolingual Picture Dictionary) و یا نصب نرم افزار آن برروی کامپیوتر و یا تلفن همراه کمک بسیار زیادی به شما خواهد نمود.


اگر در جستجوی مدرسین خوب زبان انگلیسی هستید مطالعه نمائید: 11 بهترین مدرس زبان انگلیسی در اینستاگرام


منبع: سلام زبان


آمار بازدید: 738 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image