ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی اهمیت زبان انگلیسی در کنکور و نحوه مطالعه آن

اهمیت زبان انگلیسی در کنکور و نحوه مطالعه آن

اهمیت زبان انگلیسی در کنکور و نحوه مطالعه آن

از بین دروس عمومی که برای کنکور خوانده می شود، زبان انگلیسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای موفقیت در کنکور لازم است بر زبان انگلیسی مسلط باشید و درصد بالایی برای آن کسب نمائید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین معلم زبان کنکور و 20 استاد خصوصی برتر زبان انگلیسی کنکور


اهمیت یادگیری درست زبان انگلیسی در دبیرستان برای موفقیت در کنکور


آموزش و یادگیری عمیق و کامل زبان انگلیسی در دوران دبیرستان به موفقیت در کنکور کمک شایانی می کند. بنابراین برای یادگیری درست زبان انگلیسی وقت زیادی در نظر بگیرید.


اگر شما زبان انگلیسی را در مدرسه و آموزشگاهها و یا در جلسات تدریس خصوصی زبان خوب یاد گرفته باشید و در کنار کلاسها و جلسات تدریس خودتان نیز مطالعه خوبی در این زمینه انجام داده باشید، نه تنها در کنکور درصد بالایی برای زبان انگلیسی کسب می کنید، بلکه وقت بیشتری برای مطالعه سایر دروس عمومی نیز خواهد داشت و در انها نیز می توانید درصد بالایی در کنکور بزنید.


پیشنهاد می شود حتما مطالعه نمائید: بهترین معلم زبان کنکور، لیست 15 استاد برتر زبان انگلیسی کنکور


تفاوت زبان انگلیسی با سایر دروس عمومی در کنکور


از بین دروس عمومی تنها زبان انگلیسی چنین ویژگی ای دارد. مثلا اگر ادبیات را از اول دبیرستان هم خوب بخوانید در ایام کنکور باید دوباره آن را از اول بخوانید. چون درسی مانند ادبیات فراموش خواهد شد.



ولی یادگیری زبان انگلیسی اگر عمقی و مفهومی باشد حتی در ایام کنکور و بعد از کنکور هم به یاد می ماند. البته برای زبان انگلیسی هم بسیار خوب است که به صورت مداوم مرور را مد نظر داشته باشید و لغات و گرامرهای جدید را مرور نمائید.



توصیه هایی برای آموزش صحیح و یادگیری خوب و مناسب زبان انگلیسی


برای یادگیری خوب و مناسب زبان انگلیسی در کلاسهای زبان مدرسه شرکت کنید و از مدرس زبان و دبیر زبان خود تمامی سوالهایی را که برایتان مطرح می شود بپرسید.


شرکت در کلاسهای آموزشگاهها و در صورت لزوم شرکت در جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی هم می تواند کمک کننده باشد (برای مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک نمائید).


نکات تکمیلی برای کسب درصد بالا در زبان انگلیسی کنکور


مطلب دیگر اینکه در دوران دبیرستان زبان را به صورت پیوسته بخوانید و آن را قطع نکنید. در ایام تابستان وقت بیشتری برای مطالعه آن در نظر بگیرید و در ایام مدرسه هم آن را قطع نکنید.


شرکت در کلاسهای مکالمه زبان و کلاسهای بحث آزاد هم می تواند کمک کننده باشد. برای موفقیت در زبان کنکور باید با برنامه ریزی درست برای یادگیری آن وقت بگذارید.


در همین سایت ایران مدرس مقالات زیادی در این زمینه ارائه شده است. حتما بخوانید: چگونه در زبان انگلیسی کنکور موفق باشیم


آمار بازدید: 3598 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image