ارتباط مستقیم با 30561 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی آموزش و یادگیری صحیح قواعد زبان انگلیسی

آموزش و یادگیری صحیح قواعد زبان انگلیسی

آموزش و یادگیری صحیح قواعد زبان انگلیسی

یکی از جنبه های مهم در آموزش زبان انگلیسی یادگیری صحیح قواعد و گرامر زبان انگلیسی است. برای آموزش و یادگیری صحیح قواعد زبان انگلیسی موارد زیر را مد نظر داشته باشید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: کلاس خصوصی زبان انگلیسی ایلتس


مطالعه گرامر و قواعد هر درس در انتهای درس و حل مثال ها و تمرینات


1- برای آموزش و یادگیری صحیح قواعد زبان انگلیسی، قواعد ارائه شده در آخر هر درس را با دقت خوانده و تمرینهای مربوطه را انجام دهید.


هر جایی که مشکل داشتید از معلم زبان انگلیسی در مدرسه و یا مدرس خصوصی زبان انگلیسی خود بپرسید. ابتدا بخش هایی که در رابطه با قواعد زبان انگلیسی در کتاب توضیح داده است را با دقت بخوانید و ساختار جدید را یاد گرفته و نکته برداری کنید.


در مرحله بعد سراغ مثال ها و تمرین ها حل شده بروید تا مطالب را بهتر درک نمائید. در مرحله بعد تمرینات داده شده را انجام دهید تا عملا نحوه استفاده از گرامر جدید را یاد بگیرید.


برای یادگیری قواعد و گرامر زبان وقت بگذارید تا بر آن مسلط شوید. در همین سایت ایران مدرس مطالب آموزشی زیادی برای یادگیری بهتر قواعد و گرامر زبان انگلیسی ارائه شده است.


به عنوان مثال این مقاله خوب را مطالعه نمائید: 20 تست کنکور عالی و استاندارد گرامر و قواعد زبان انگلیسی همراه با جواب تشریحی





یادگیری قواعد و گرامر زبان انگلیسی در کلاس درس بهترین راهکار است


2- در کلاسهای مدرسه به توضیحات معلم و دبیر خود با دقت گوش دهید. در صورت لزوم از جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی استفاده نمائید (برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی زبان بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید).


سعی کنید مطالب را در کلاس یاد بگیرید. به هر حال شما در کلاس حاضر شده اید و برای آن وقت می گذارید، چرا استفاده خوب و مفیدی از کلاس نداشته باشید. جزوه بنویسید و حتما سوالاتی که دارید را بپرسید.


در طول ترم همزمان با برگزاری کلاس ها درس بخوانید تا بتوانید مطالب را درک کنید. یادگیری قواعد و گرامر را برای ایام امتحانات باقی نگذارید چرا که وقت شما بعدا زیاد گرفته می شود.


بعد از کلاس هم مطالب را مرور کنید و یادداشت برداری نمائید. سعی کنید مهمترین قواعد مانند زمان های مختلف در زبان انگلیسی، جملات شرطی، نحوه کاربرد افعال کمکی و ... را یاد بگیرید.


برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید: مهمترین قواعد زبان انگلیسی و نکات گرامری زبان انگلیسی برای کنکور و امتحان


استفاده از جزوات آموزشی و کتاب های رایگان برای آموزش قواعد زبان انگلیسی


3- از جزوات آموزشی و کتابهای آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی در اینترنت استفاده نمائید. برای دانلود کتاب و جزوه آموزش زبان انگلیسی در این وب سایت بر روی عبارت دانلود جزوه گرامر زبان کلیک نمائید. جزوات ارائه شده در این وب سایت به صورت رایگان می باشند و با فرمت pdf ارائه شده و به راحتی قابل استفاده هستند.


مطالعه نمائید: دانلود رایگان کتاب آموزش گرامر زبان انگلیسی Longman English Grammar Practice


آمار بازدید: 510 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image