ارتباط مستقیم با 30586 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی بهترین سایت تدریس و آموزش زبان انگلیسی

بهترین سایت تدریس و آموزش زبان انگلیسی

بهترین سایت تدریس و آموزش زبان انگلیسی

وب سایت حاضر (ایران مدرس) بهترین سایت تدریس و آموزش زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی است. در وب سایت حاضر موارد آموزشی زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی توسط دانشجویان و دانش آموزان به صورت زیر در نظر گرفته شده است.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین سایتهای انتخاب آنلاین معلم خصوصی زبان انگلیسی ایران و جهان


امکان مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی


ا- مدرسین خصوصی زبان انگلیسی: در وب سایت ایران مدرس، مدرسین زبان انگلیسی و سایر دروس به تعداد زیادی ثبت نام نموده و به فعالیت مشغولند. برای مشاهده لیست مدرسان زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک نمائید.


استفاده از کلاس های تدریس خصوصی برای یادگیری بهتر زبان در کمترین زمان می تواند بسیار مفید و موثر باشد. اساتید برتر حاضر در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com در کمترین زمان و با بهترین کیفیت زبان انگلیسی را به شما آموزش می دهند.


برای مشاهده تعدادی از برترین مدرسین زبان انگلیسی تهران و کل ایران در همین سایت ایران مدرس این مقاله را بخوانید: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


دانلود رایگان جزوه آموزشی و سوالات امتحانی زبان انگلیسی


2- دانلو جزوه و نمونه سوال امتحانی زبان انگلیسی: جزوه، کتاب و نمونه سوالات امتحانی زیادی در زمینه آموزش زبان انگلیسی در این وب سایت قرار دارد. به عنوان مثال، برای دانلود چند کتاب و جزوه گرامر زبان انگلیسی بر روی عبارت دانلود کتاب قواعد زبان انگلیسی کلیک کنید.


جزوات زبان انگلیسی ای هم توسط مدرسین زبان در این وب سایت ثبت شده است. استفاده از کتاب های خودآموز در کنار کلاس های خصوصی در منزل و یا تدریس آنلاین زبان می تواند بسیار موثر باشد. در همین سایت ایران مدرس مطالب مفید زیادی برای یادگیری وجود دارد.


کلیک کنید: جزوه خلاصه و جالب ضرب المثل انگلیسی


مقالات بسیار مفید و موثر در زمینه آموزش زبان انگلیسی


3- مقالات آموزشی زبان انگلیسی: مقالات زیادی هم در زمینه آموزش و یادگیری زبان انگلیسی، تدریس زبان و مدرسین زبان انگلیسی، نحوه تدریس و آموزش زبان انگلیسی، موفقیت در آموزش زبان انگلیسی و .... نیز در این وب سایت ارائه شده است.


برای مطالعه مقالاتی در زمینه آموزش زبان انگلیسی بر روی عبارت آموزش زبان انگلیسی کلیک نمائید. مقالات بسیار خوب و پربازدیدی در همین سایت ارائه شده است.


به عنوان مثال بر روی این لینک کلیک کنید: دانلود رایگان خلاصه گرامر آموزش زبان انگلیسی pdf به زبان ساده از پایه تا پیشرفته


در ضمن، تعدادی از مدرسین زبان انگلیسی در پایین همین مطلب نشان داده شده اند که برای آموزش و یادگیری زبان در منزل و آموزشگاه می توانید با آنها هماهنگ کنید. شماره تماس مستقیم و نرخ کلاس های خصوصی برای تمام اساتید زبان در این سایت ارائه شده است.


مطالعه نمائید: بهترین سایتهای آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1131 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image