ارتباط مستقیم با 30600 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی یادگیری، تدریس و آموزش لغات جدید زبان انگلیسی

یادگیری، تدریس و آموزش لغات جدید زبان انگلیسی

یادگیری، تدریس و آموزش لغات جدید زبان انگلیسی

دایره لغات و کلماتی که هر شخص بلد است بر روی نحوه مکالمه زبان او و همچنین بر روی میزان درک مطلب او حین مطالعه یک متن انگلیسی موثر است.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: آموزش صفر تا صد مکالمه زبان انگلیسی + 20 فیلم رایگان


اهمیت بلد بودن لغات بیشتر در زبان انگلیسی


بسیار خوب است تا جایی که می توانید دایره لغات خودتان را گسترش دهید و البته لغات را در جمله یاد بگیرید تا بتوانید از آنها استفاده نمائید. هر چند که در بسیاری از اوقات اگر شما معنی یک لغت را بلد نباشید، با استفاده از معنی کلمات اطراف آن و معنی کلی جمله می توانید معنی آن لغت را هم تشخیص دهید.


چرا باید لغات انگلیسی را در متن یاد بگیریم؟


به هر حال، در یادگیری زبان انگلیسی آموزش و به خاطر سپردن لغات جدید نقش مهمی در یادگیری این زبان دارد. مهمترین نکته ای که در مورد لغات جدید زبان انگلیسی می توان به آن اشاره کرد این است که لغات را باید در متن یاد گرفت.


اگر شما فقط معنی ظاهری یک کلمه جدید را یاد بگیرید، هم به زودی آن را فراموش می کنید و هم حین مکالمه از آن نمی توانید استفاده نمائید. پس لغات جدید را در متن بیاموزید و کاربرد آنها را هم یاد بگیرید.


حتما بخوانید: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل



راهکارهایی برای استفاده بیشتر و بهتر از لغات جدید انگلیسی


هر لغت جدیدی را که یاد می گیرید سعی کنید یکی دو جمله برای آن بنویسید. اگر جملاتی که می نویسید مرتبط با زندگی شخصی خودتان باشد بهتر است چرا که بیشتر به یادتان می ماند.


به هر میزان دایره لغات خودتان را وسیع تر کنید، بیشتر مرور نمائید و برای هر لغت جدید جملات بیشتری را بنویسید در نهایت در مکالمه زبان انگلیسی کار شما راحت تر خواهد بود. در ضمن اخبار و مطالب انگلیسی هم زیاد گوش دهید تا استفاده درست از لغات جدید را یاد بگیرید.


پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: دانلود آزمون لغات و ریدینگ زبان انگلیسی


استفاده از تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای یادگیری بهتر زبان


در صورتیکه برای آموزش و یادگیری زبان انگلیسی به مدرس خصوصی نیاز دارید، بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک نمائید.


بسیاری از اوقات اگر بخواهید معنی یک کلمه را حفظ کنید خیلی موفقیت آمیز نخواهد بود اما اگر در یک جمله آن را به خاطر بسپارید چون جمله چیزی را توصیف یا تشریح می کند در ذهن شما تصویری ایجاد می کند که باعث می شود آن کلمه یا لغت جدید هم در ذهن شما ماندگار گردد.


اهمیت یادگیری فرم های مختلف یک لغت جدید در زبان انگلیسی


بنابراین حتما برای هر لغات جدید جمله یا جملاتی بنویسید. در ضمن، فرم های مختلف یک لغت مانند قید و صفت و ... را یاد بگیرید و کاربرد درست هر کدام را آموزش ببینید. شما لغت را یاد می گیرید که استفاده نمائید بنابراین باید کاربردی و در جمله آن را آموزش ببینید. در همین سایت ایران مدرس اساتید و مدرسین تدریس خصوصی بسیار خوب و مجربی حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعال هستند. برای یادگیری بهتر زبان و لغات جدید می توانید از این مدرسین برجسته کمک بگیرید.


مطالعه نمائید: بهترین مدرسین مکالمه زبان انگلیسی، 11 استاد برتر مکالمه زبان در تهران و کل ایران


آمار بازدید: 455 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image