ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی سایت تدریس و آموزش زبان انگلیسی - آیلتس IELTS

سایت تدریس و آموزش زبان انگلیسی - آیلتس IELTS

سایت تدریس و آموزش زبان انگلیسی - آیلتس IELTS

اگر در جستجوی سایت تدریس و آموزش زبان انگلیسی - آیلتس IELTS هستید .... در صورتیکه در حال آمادگی برای آزمون آیلتس هستید .....


اگر قصد دارید در آزمون آیلتس IELTS شرکت و نمره بالایی کسب نمائید ....


چنانچه برای تدریس زبان انگلیسی و یا آمادگی برای آزمون آیلتس در حال مطالعه می باشید ... و بالاخره اگر برای آزمون آیلتس به یک مدرس خوب زبان نیاز دارید ....


حتما بخوانید: 7 بهترین استاد آیلتس برای گرفتن نمره بالای 7 + فیلم معرفی و نمونه تدریس


نحوه مشاهده لیست مدرسین و بهترین اساتید تدریس خصوصی آیلتس


به منظور مشاهده لیست مدرسین آیلتس بر روی تدریس آیلتس یا بهترین مدرسین IELTS کلیک نمائید. به جرات می توان گفت که بهترین مدرسین آیلتس تهران و کل ایران در همین سایت ایران مدرس حضور دارند. اساتید مجرب آیلتس اکثرا خودشان مدرک آیلت با نمره بالا، مدرک تسول، سلتا، TTC و ... داردند. بنابراین می توانید با شرکت در کلاس های ایشان در آزمون نمره عالی بگیرید.


به منظور مشاهده لیست مدرسینی که به صورت کلی در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی فعالیت دارند، بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک نمائید. برای تمامی مدرسین زبان می توانید اطلعات کاملی از جمله رزومه کاری و سوابق تدریس مدرسین، فیلم نمونه تدریس، نظرات شاگردهای قبلی، دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیل مدرس زبان، جزوه اساتید و ... را مشاهده کنید.


برای گرفتن نمره بالای 6 یا 7 در آزمون آیلتس بسیار خوب است که یک مدرس مجرب را در کنار خودتان داشته باشید. اساتید مجرب تدریس خصوصی آیلتس که در این سایت www.IranModares.com حضور دارند خودشان مسیر را یک بار با موفقیت طی نموده اند و در نتیجه بهتر می توانند راه و چاه را به شما نشان دهند و از اتلاف وقت شما جلوگیری خواهند کرد. از بین روش های مختلف شرکت در کلاس های خصوصی مطمئن ترین و پربازده ترین روش برای کسب نمره بالا در آزمون آیلتس است.



اساتید برتر و فوق العاده تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس


اساتید بسیار فوق العاده ای در همین سایت ایران مدرس حضور دارند که خود ایشان در آزمون آیلتس نمره 8 و حتی بالاتر گرفته اند. در نتیجه بهترین راهنمایی را برای شما خواهند داشت. پیشنهاد می شود مقاله 20 استاد مسلط و عالی آیلتس را بخوانید تا با تعدادی از برترین و بهترین مدرسین آیلتس تهران و کل ایران آشنا شوید.


این اساتید برجسته نه تنها در کلاس مطالب را با بهترین کیفیت به شما یاد می دهند بلکه برای فاصله زمانی بین کلاس ها هم تمریناتی مناسبی به شما خواهند داد و شما را راهنمایی می کنند تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرید. بسیاری از این اساتید کارنامه شاگردهای قبلی خودشان را هم ارائه نموده اند و شاگردهایی با نمره بالای 7 در آزمون آیلتس دارند. فیلم نمونه تدریس اساتید هم می تواند راهنمای بسیار خوبی برای انتخاب یک معلم مجرب و فوق العاده باشد.


پیشنهاد می شود این مقاله را هم حتما بخوانید: چگونه آیلتس 7 بگیریم


آمار بازدید: 823 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image